dekutree Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Jag med, måste ha missat introduktionen av Miami-Antonio eller vad de kallar honom..Någon som vet vad han pysslar med? Gissar på typ nattklubbsägare eller dylikt, han känns inte som att han har brainsen. Uhm vet inte om det är rätt kille men om du menar den blonderade killen med röda(?) brillor så är han väl proffs? Har sett honom i andra highstakes-program. Citera
Ripperkof Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Ni levlar ju hela programmet, spelarna och samtliga på detta forum. Man njuter, och hoppas att man en dag kan bli lika vis. Citera
Emilio Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Jag med, måste ha missat introduktionen av Miami-Antonio eller vad de kallar honom..Någon som vet vad han pysslar med? Gissar på typ nattklubbsägare eller dylikt, han känns inte som att han har brainsen. Sen den där Brandon, han bevisade väl sin intelligens förra avsnittet när Hellmuth frågar vad Brandon satte Phil på för hand och puckot svarar typ; "Like.. aahhh... A middle pair.. and aaaahhh I WAS GONNA BEAT YOUR ASS" Vunnit på lotto bara eller? Njae han var väl en affärsman va som spelade på skoj? Ser ju inte ut som en affärsman direkt men utseendet går väl inte att dömma antar jag. Verkade ju riktigt blåst. Citera
handmadegod Postad 17 September , 2007 Rapport Postad 17 September , 2007 har episod 4 visats än? Edit: OBV inte. Svårt att räkna veckadagar. Citera
TheAnalyst Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Roligt spel i avsnitt 4 med farha & eli som spelar varje hand. Safai spelar sämst tycker jag. Phil Hellmuths försäkringar är så dyyyyyra. Citera
donkadonka Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 fan avd bedrövligt kan inte bara antonius åka dit och stacka allihopa. shite vilka jäkla sopor. Citera
bananuz Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 ...och Hellmuth tjatar fortfarande om när han fick stryk mot Brandons 67. Kul också att han tror att alla bugar för honom för att dom beundrar honom och tycker han är bäst. Citera
Verbal__Kint Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Måste ju iofs hålla med Phil om att det är ett riktigt tomtespel? Sen att han håller på och snackar om det hela tiden tyder ju inte på någon större klass. Har svårt att tro att Ivey eller Juanda skulle mala på samma sätt... Citera
Macroman Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Jag med, måste ha missat introduktionen av Miami-Antonio eller vad de kallar honom..Någon som vet vad han pysslar med? Gissar på typ nattklubbsägare eller dylikt, han känns inte som att han har brainsen. Sen den där Brandon, han bevisade väl sin intelligens förra avsnittet när Hellmuth frågar vad Brandon satte Phil på för hand och puckot svarar typ; "Like.. aahhh... A middle pair.. and aaaahhh I WAS GONNA BEAT YOUR ASS" Vunnit på lotto bara eller? Han är tydligen optionstrader. Citera
kalle__84 Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Baxter imponerade på mig i början men nu tycker jag han spelar lite väl aggresivt o överbettar för mkt. Han safai verkar ganska kass. Det känns som att Eli Elezra spelar med playmoney, och mest är där för att ha lite skoj med Sammy... Jennifer behöver tighta till sitt spel Citera
bananuz Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Måste ju iofs hålla med Phil om att det är ett riktigt tomtespel? Sen att han håller på och snackar om det hela tiden tyder ju inte på någon större klass. Har svårt att tro att Ivey eller Juanda skulle mala på samma sätt...Tomtespel eller inte, riktigt värdelöst att hålla på att tjata om det i flera program. Sen tycker jag iofs inte att det är så urtomtigt heller. Brandon reppar väl en KT/QK/JT-ish hand som träffar hyfsat på floppen. Riversynen däremot är tomtig:-)För Hellmuths del är ju alla spel där han förlorar tomtiga och alla analyser går ut på att han är bäst och hade otur och att alla andra är värdelösa. Om Hellmuth bluffar och blir synad (som i handen med Baxter) är fi värdelös för att Hellmuth kunde haft ett monster och om han själv gör samma sak så är det en briljant syn. Hellmuth är ju som en femåring, spännande att han är gift med en psykiater Citera
bananuz Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Jag med, måste ha missat introduktionen av Miami-Antonio eller vad de kallar honom..Någon som vet vad han pysslar med? Gissar på typ nattklubbsägare eller dylikt, han känns inte som att han har brainsen. Sen den där Brandon, han bevisade väl sin intelligens förra avsnittet när Hellmuth frågar vad Brandon satte Phil på för hand och puckot svarar typ; "Like.. aahhh... A middle pair.. and aaaahhh I WAS GONNA BEAT YOUR ASS" Vunnit på lotto bara eller? Äh kom igen, alla händer som Hellmuth förlorar är bra händer. Citera
ulaf Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Hellmuth var ju störtskön i senaste avsnittet, respekt! Citera
dlinder Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Roligt spel i avsnitt 4 med farha & eli som spelar varje hand. Safai spelar sämst tycker jag. Phil Hellmuths försäkringar är så dyyyyyra. $3K kostade den honom vad jag förstod, så så värst jättedyrt blev det ju inte. Men korkat oavsett. Safai är ruskigt kass ja. Citera
pejtrick Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Sjukt less jag börjar bli på Phil Hellmuth. För det första så stör jag mig på att han tror att alla tycker att han är bäst (you're not in my grid.. lol!) och för det andra så spelar han fördjävla underligt emellanåt måste jag få säga. Whinemode activated? Nä huhu, jag hejar på Negreanu! Citera
jinxad Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 senaste avsnittet var ju iofs det roligaste hittills. hoppas det är samma lineup nästa kul när hellmuth inser sig vara uppe mot oesd, "oh god dangit" hur gick försäkringen till btw? =( den kan ju knappast bara kostat 3k som nån sa. Citera
Okok Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 senaste avsnittet var ju iofs det roligaste hittills. hoppas det är samma lineup nästa kul när hellmuth inser sig vara uppe mot oesd, "oh god dangit" hur gick försäkringen till btw? =( den kan ju knappast bara kostat 3k som nån sa. Ja, det är ju roligare att vara uppe mot ett överpar, som det såg ut att vara dömt av hur handen spelades. 8 outs istället för 2. För övrigt: "Everybody's bowing to Phil and Phil doesn't think it's a joke!" Citera
sulla Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 $3K kostade den honom vad jag förstod, så så värst jättedyrt blev det ju inte. Men korkat oavsett. Safai är ruskigt kass ja. Kan väl inte vara alltför konstigt att man avvarar lite +EV för att hålla nere variansen. Tror anledningen är att Phil innerst inne känner att han sitter lite högt för cg. Citera
ulaf Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Han betalade $30k till Eli och skulle få 2,6 gånger pengarna = $78k tillbaka om han torskade handen. Så tror jag det gick till. Citera
eurythmech Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Kan väl inte vara alltför konstigt att man avvarar lite +EV för att hålla nere variansen. Tror anledningen är att Phil innerst inne känner att han sitter lite högt för cg. Alltså...han gör det ju hela tiden. Såg du hans finalbord under WSOP, tror inte det var eventet han vann, utan ett annat, där han köpte försäkringar av Ivey hela jävla tiden. Han är bara jävligt, jävligt pantad. Citera
mgps Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Alltså...han gör det ju hela tiden.Såg du hans finalbord under WSOP, tror inte det var eventet han vann, utan ett annat, där han köpte försäkringar av Ivey hela jävla tiden. Han är bara jävligt, jävligt pantad. han vill ju hänga med de andra. tyckte det var uppenbart att han vill vara en i gänget på finalbordet då han försäkrar sig med ivey. helt sjukt dock att försäkra bort typ hela vinsten. Citera
eurythmech Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Du tror att han pissar bort många tusen dollar bara för att vara Iveys kompis? Citera
Bridgespelar Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Du tror att han pissar bort många tusen dollar bara för att vara Iveys kompis? Ja Citera
MacDaddy Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Hellmuth måste va den sämsta shortstackspelaren jag sett. I ett finalbord i wsop hade han bara ett par blinds men försökte ändå stjäla med små raises och folda sen mot reraise trots att mer än halva stacken ibland var i mitten. Hände flera gånger. Sen är han alldeles för tight när det gäller syner, verkar som det enda han vill är att få sitta kvar vid bordet o lukta på sina blommor. Men störtskön är han ju hur som helst! Citera
Recommended Posts