L-S Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 "Second chance", 2 timmar efter ME? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 "Second chance", 2 timmar efter ME? överlever man mer än 2 h i ME behöver man ingen 2:a chans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 överlever man mer än 2 h i ME behöver man ingen 2:a chans Det har du banne mig rätt i! Vad är det för fel på datumen? 25e står det i klienten och i texten brevid, kan man läsa: "Turneringen spelas under 3 dagar och avgörs på fredagen den 29e november 2007". 25 november är en söndag 29 november en torsdag Det är fyra dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Det har du banne mig rätt i! Vad är det för fel på datumen? 25e står det i klienten och i texten brevid, kan man läsa: "Turneringen spelas under 3 dagar och avgörs på fredagen den 29e november 2007". 25 november är en söndag 29 november en torsdag Det är fyra dagar Hehe man ska nog inte klaga ifall man inte kan räkna själv.. 25: 1 26: 2 27: 3 28: 4 29: 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Hehe man ska nog inte klaga ifall man inte kan räkna själv.. 25: 1 26: 2 27: 3 28: 4 29: 5 Det där med dagar är lite klurigt faktist. Att man ska räkna 25e som dag 1 är ju självklart. Vilken miss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Det där med dagar är lite klurigt faktist. Att man ska räkna 25e som dag 1 är ju självklart. Vilken miss. haha man kan ju få problem för mindre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Halloj. Har nu lallat in på NB och de har vad jag kan se INGEN info om SM alls! Har jag missat något, eller? Det jag vill ha svar på är följande; Exakt när startar main event? Startstack, blindsnivåer, prisstruktur m.m Om någon (kanske vårt kära förbund...?) har detaljerad information eller länk till sådan, vänligen svara... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Main Event $250+$20 buy in. 25 November. $1 miljon garanterad prissumma. 10K i startstack, 25 minuter blinds. Ante efter level 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Main Event $250+$20 buy in. 25 November.$1 miljon garanterad prissumma. 10K i startstack, 25 minuter blinds. Ante efter level 8. Ahh, tackar. Möjligt att allt detta fanns någonstans i denna tråd men att leta bland 23 sidor känns ju lite off... Trodde faktiskt inköpet skulle vara högre än så... Det lär nog bli en hel del spelare som kommer att direkt köpa in sig till ME. Dock verkar 25 min blinds vara lite väl snabbt... Hade nog hoppats på minst 40 min men, men.... Kan någon förklara varför NB inte har någon info om SM på sin hemsida???? Jag har inte heller hittat något om SM på vare sig Aftonbladet eller Expressen. Verkar lite skumt alltihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Om någon har lite länkar till info ang SM kan ni väl lägga in dem här. Ha det gott alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Main Event $250+$20 buy in. sattelliter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 18 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2007 Varit sjuk en vecka, opch har därför inte kunat svara. Jag ska ta kontakt med Nordic idag för att skriva en skrivelse med den info som vi har gått ut med på olika ställen. Detta ämne öppnar jag inom ett par dagar i en ny tråd bland annat här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
satan68 Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Finns info (blinds, inköp m.m) om online poker-sm på eran egen sida? Senaste nyheten är från 21 juni. "Mer information följer inom kort." Kort = 3 månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Finns info (blinds, inköp m.m) om online poker-sm på eran egen sida?Senaste nyheten är från 21 juni. "Mer information följer inom kort." Kort = 3 månader? Det är värt att nämna det igen. Info ang SM är under ALL kritik. Avgå Peder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Pinsamt lågt inköp för ett så kallat "SM". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Klart highrollers tycker det, jag tycker det var ganska lagom, fast fråga mig om ett år när jag sitter på 40K$+ om dagen och gottar mig, då vill jag fan ha högre! (Kläm in så många komman i en mening-SM) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superlative Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Jag tycker att $250+20 är ett alldeles perfekt buy-in. Bra jobbat SPF och NordicBet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2007 Hemsidan skäms vi över, men det har vi tagit tag i genom att vi ska bygga om den och förenkla möjligheten till att administrera den. Gällande SM så är det 2 månader kvar, och fortfarande vissa detaljer som inte är klara, då dom är utom våran kontroll. Gällande buy-in: Bara en bråkdel av spelare spelar turneringar med ett inköp på $250. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Pinsamt lågt inköp för ett så kallat "SM". QFT Hemsidan skäms vi över, men det har vi tagit tag i genom att vi ska bygga om den och förenkla möjligheten till att administrera den. Gällande SM så är det 2 månader kvar, och fortfarande vissa detaljer som inte är klara, då dom är utom våran kontroll. Gällande buy-in: Bara en bråkdel av spelare spelar turneringar med ett inköp på $250. Gör en massa sattar bara och promota dom ordentligt så kommer ni nog att få tillräckligt med deltagare ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bafucin Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Det kommer alltså inte att finnas billigare satelliter att kvala in på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Kul med sm och många fler varianter än bara NL texas, men inköpet på 250$ Går dessutom 3st samma dag, warmup,2nd chance och alla har 250 i inköp. Tycker det kan vara mellan 500-1500$ iaf till huvudtuneringen när den spelas en gång om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 20 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2007 Det kommer alltså inte att finnas billigare satelliter att kvala in på? Självklart kommer det finnas satelliter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Gällande SM så är det 2 månader kvar, och fortfarande vissa detaljer som inte är klara, då dom är utom våran kontroll. 2 månader är den pressläggningstid som CardPlayer Europe har. Nu är det förvisso ingen som läser mina artiklar där, men jag får betalt per sida och måste fylla ut med något. Med andra ord blir det ytterst kort om SM, och betydligt mer om NM och DM där det är lätt att hitta info om added value, slutspel semilive och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Väldigt synd att det inte finns information ute redan. För Svepof och NordicBets skull. Svenska Spel har gått ut med sin information om SM och om media inte har något att skriva om gällande Svepofs SM, så är slaget om SM förlorat. Vilket SM som räknas, vinns inte av den som ger bäst SM, utan av den som vinner media. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder Månsson Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2007 Något finns då allt ute, och detta långt innan SSs SM annonserades. För övrigt lustigt att SS verkar ha för vana att publicera sina SM i anslutning till att vi arrangerar/annonserar våra. http://www.expressen.se/poker/pokernyheter/pokersverige/1.737230/poker-sm-pa-natet-mer-an-bara-texas-hold-em Bara att lyfta telefonen Ola, jag berättar mer än gärna om alla våra planer, ringer dig på måndag om SM, och hoppas det int är för sent. Tar dock åt oss av kritiken och ska bättra oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts