Dark2 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Dom är helt klart bättre än prima. Dock värderar jag B2B lite högre. Fast jag räknar ju inte med tuneringsutbud utan enbart hur klienterna "känns": Citera
sorkenkk Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Dom är helt klart bättre än prima. Dock värderar jag B2B lite högre.Fast jag räknar ju inte med tuneringsutbud utan enbart hur klienterna "känns": Hur kan du tycka att b2b:s turneringar är skönare? Citera
Dark2 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 strukturen bryr jag mig inte om. Men tycker bara klienten lämpar sig bra för tuneringar. Tycker gränssnittet är tydligt och inte så plottrigt som hos prima. Citera
sorkenkk Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 strukturen bryr jag mig inte om. Men tycker bara klienten lämpar sig bra för tuneringar. Tycker gränssnittet är tydligt och inte så plottrigt som hos prima. Strukturen går ju alltid att ändra. Men varför tycker du att B2B har skönare turneringar än PokerStars och Full Tilt? Citera
Dark2 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Tycker väl inte tuneringarna är bättre på B2B. Gillar bara klienten mycket när det är tuneringsspel. Men smaken är olika. Citera
ebisumaru Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 När det gäller turneirngar är PokerStars och Full Tilt överlägsna. . Citera
hf89fc Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 När det gäller turneirngar är PokerStars och Full Tilt överlägsna. Pokerstars och prima skulle jag säga. Fulltilt ogillar jag skarpt.. Citera
mmiioo Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Kan någon från SPF säga när vi kan vänta oss ett svar? Citera
ebisumaru Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Pokerstars och prima skulle jag säga.Fulltilt ogillar jag skarpt.. Knapparna är ju fel på prima. Citera
sorkenkk Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Prima har helt klart blivit bättre nu när de har fixat timebank. Finns dock en del grejer man stör sig på fortfarande. PokerStars och Full Tilt känns som kompletta klienter för turneringar. Men som det har nämnts tidigare så är det inte möjligt att köra SM på nån av de sidorna då de inte är skattefria, vilket är väldigt synd. Förstår inte varför de inte har fixat det. Nån som är lite mer insatt kanske vet? Hoppas att ryktena stämmer om att Prima ska få ha SM. Jag ser helst att det blir på någon sajt som har snabba insättningar och uttag, många alternativ för det och en enkel funktion för att skicka pengar mellan konton. Jag hoppas att det blir Betway. Citera
L-S Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Tycker väl inte tuneringarna är bättre på B2B. Gillar bara klienten mycket när det är tuneringsspel. Men smaken är olika. Det kan man ju lungt säga.. Citera
Colderose Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Prima har helt klart blivit bättre nu när de har fixat timebank. Finns dock en del grejer man stör sig på fortfarande. PokerStars och Full Tilt känns som kompletta klienter för turneringar. Men som det har nämnts tidigare så är det inte möjligt att köra SM på nån av de sidorna då de inte är skattefria, vilket är väldigt synd. Förstår inte varför de inte har fixat det. Nån som är lite mer insatt kanske vet? Jag skulle också gärna ha SM på Pokerstars, men det är nog en utopi. Skattefriheten för spelarna är nog i stort sett bara vi spelare som tänker på. Själva tänker de mest på att skatteoptimera för sig själva som företag, vilket förstås är orsaken till att sajter etablerar sig bl.a. i Karibien och på Kanalöarna där det finns gynnsamma etablerings- och skatteregler. Citera
jaroiten Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Knapparna är ju fel på prima. Mm det är sjukt tiltande, händer ju ofta att man trycker fel iom att fold ligger på "fel" sida.. Citera
DaPine87 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Mm det är sjukt tiltande, händer ju ofta att man trycker fel iom att fold ligger på "fel" sida.. skit i miniviewen då? Citera
sorkenkk Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 skit i miniviewen då? Foldknappen sitter på fel sida med large/normal view med. Citera
jaroiten Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 skit i miniviewen då? När sa jag att jag lira med miniview? Citera
DaPine87 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 wtf För mig sitter den på fel plats enbart när jag kör med miniview Citera
Peder Månsson Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2007 Jag skulle aldrig lovat något jag tydligen inte kunde hålla, det ber jag om ursäkt för. Kul att så många är engagerade och intresserade iaf! Ni får hålla er till tålls någon dag till. Ber återigen om ursäkt. Citera
mr_telefon Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Jag skulle aldrig lovat något jag tydligen inte kunde hålla, det ber jag om ursäkt för. Kul att så många är engagerade och intresserade iaf! Ni får hålla er till tålls någon dag till. Ber återigen om ursäkt. Lugnt! den som väntar på nåt gott. Citera
L-S Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Jag skulle aldrig lovat något jag tydligen inte kunde hålla, det ber jag om ursäkt för. Kul att så många är engagerade och intresserade iaf! Ni får hålla er till tålls någon dag till. Ber återigen om ursäkt. Kan du bekräfta/dementera ryktet att det handlar om en Primasajt? Citera
Peder Månsson Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2007 Tyvärr, det kan jag inte göra:-D Citera
bentus Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Har du en aning om när du tror det kan bli klart då vore lite intressant att veta. Citera
joa793 Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Pumpar Nordicbet in ett overlay på $1mille igen så hoppas jag på dom! Ska bli skoj vart det än hålls! Citera
Peder Månsson Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Har du en aning om när du tror det kan bli klart då vore lite intressant att veta. Blir klart idag, sen skall det beslutas med motparten hur det skall offentliggöras. Citera
Recommended Posts