Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 363
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Dom är helt klart bättre än prima. Dock värderar jag B2B lite högre.

Fast jag räknar ju inte med tuneringsutbud utan enbart hur klienterna "känns":

Hur kan du tycka att b2b:s turneringar är skönare? :S

Postad
strukturen bryr jag mig inte om. Men tycker bara klienten lämpar sig bra för tuneringar. Tycker gränssnittet är tydligt och inte så plottrigt som hos prima.

Strukturen går ju alltid att ändra. Men varför tycker du att B2B har skönare turneringar än PokerStars och Full Tilt?

Postad

Prima har helt klart blivit bättre nu när de har fixat timebank. Finns dock en del grejer man stör sig på fortfarande. PokerStars och Full Tilt känns som kompletta klienter för turneringar.

Men som det har nämnts tidigare så är det inte möjligt att köra SM på nån av de sidorna då de inte är skattefria, vilket är väldigt synd. Förstår inte varför de inte har fixat det. Nån som är lite mer insatt kanske vet?

Hoppas att ryktena stämmer om att Prima ska få ha SM. Jag ser helst att det blir på någon sajt som har snabba insättningar och uttag, många alternativ för det och en enkel funktion för att skicka pengar mellan konton. Jag hoppas att det blir Betway.

Postad
Tycker väl inte tuneringarna är bättre på B2B. Gillar bara klienten mycket när det är tuneringsspel. Men smaken är olika.

Det kan man ju lungt säga..

Postad
Prima har helt klart blivit bättre nu när de har fixat timebank. Finns dock en del grejer man stör sig på fortfarande. PokerStars och Full Tilt känns som kompletta klienter för turneringar.

Men som det har nämnts tidigare så är det inte möjligt att köra SM på nån av de sidorna då de inte är skattefria, vilket är väldigt synd. Förstår inte varför de inte har fixat det. Nån som är lite mer insatt kanske vet?

Jag skulle också gärna ha SM på Pokerstars, men det är nog en utopi. Skattefriheten för spelarna är nog i stort sett bara vi spelare som tänker på. Själva tänker de mest på att skatteoptimera för sig själva som företag, vilket förstås är orsaken till att sajter etablerar sig bl.a. i Karibien och på Kanalöarna där det finns gynnsamma etablerings- och skatteregler.

Postad
Jag skulle aldrig lovat något jag tydligen inte kunde hålla, det ber jag om ursäkt för.

Kul att så många är engagerade och intresserade iaf!

Ni får hålla er till tålls någon dag till.

Ber återigen om ursäkt.

Lugnt! den som väntar på nåt gott.

Postad
Jag skulle aldrig lovat något jag tydligen inte kunde hålla, det ber jag om ursäkt för.

Kul att så många är engagerade och intresserade iaf!

Ni får hålla er till tålls någon dag till.

Ber återigen om ursäkt.

Kan du bekräfta/dementera ryktet att det handlar om en Primasajt?