Gå till innehåll

Heltok PLO200 070513


heltok

Recommended Posts

Vad var det för fel på megaupload? Gick snabbare där än de 65kb/sek jag får nu.

 

problemet med megaupload var att länkarna ibland var nere. och att folk var tvugna att lista ut hur man skrev bokstäver. files-upload brukar vara snabbare, 60kB/s räcker gott för att ni ska kunna bara titta medan ni tankar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska ni fixa mina poster kan ni väl iaf stava rätt? :P

 

Jaja... blev så i farten när jag fixade din bild som fuckade upp tråden och dessutom länkade till startsidan på imageshack.

 

testa att öppna filen i vlc medan du tankar den.

 

Jag som gillar mpc. Kanske dags att överge den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det var väldigt fel att inte syna river i sista handen där du rivrade nästnötstegen. Har han KT så har han liksom och då har han spelat sin hand så sjukt dåligt och hade grym tur helt enkelt. Finns inte att lägga river där tycekr jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det var väldigt fel att inte syna river i sista handen där du rivrade nästnötstegen. Har han KT så har han liksom och då har han spelat sin hand så sjukt dåligt och hade grym tur helt enkelt. Finns inte att lägga river där tycekr jag.

 

håller med. jag är osäker när jag spelar omaha och vågar inte fullfölja mina spel.

 

Trevligt klipp, ang. handen där du rivrar stegen med bustat färgdrag: Jag hade nog checkat rivern med tanke på att han pangat alla gator, eftersom inte färgen kom lär han panga en gång till.

 

ser för och nackdelar med båda spelen. är inte helt övertygad än.

 

 

MER SYNPUNKTER!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående handen med nästnötstegen. Jag tyckte också det var väldigt märkligt spel av Fi där. Skulle nog vågat mig på en syn. Nu har jag iofs typ spelat 100 händer omaha i mitt liv, men jag tycker verkligen du ska syna där (förlorar du så slipper iaf jag gå runt å vara nyfiken :mrgreen: )

 

Sen funderar jag över AAAQ handen. Är det verkligen värt att syna den preflop? Som amatör säger jag att det verkade riktigt kallt. Förklara gärna varför du synar den...

 

Å för bövelen, posta fler videos! Har en tanke på att försöka lära mig omaha. Verkar sjukt kul. Detta var verkligen lärorikt för en total nolla som mig :-D

 

Förresten är "Dubbelsutad" ett coolt ord :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför pushar du inte floppade trissen i jacks på brädet 5JA rainbow. AA raisar han nog på knappen. Mkt mer troligt att han har 555, A5, AJ.

 

Completa med AAAX på SB ä ju givet. Om du betalar 2$ för o floppa triss med AA så kan du ju betala hälften med AAA då chansen är hälften så stor o floppa triss.

 

Att inte värdebetta trips i 4or med A-kicker i position ä ju inte klockrent kanske.

 

Du CB sällan ur position med AAxx när du inte floppa triss. Det är nog rätt men vet isf inte om du borde raisa AA i blindsen med limpers för det blir lagom svårspelat om du vet att 2st kommer syna i lura i vasen bakom dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...