baller Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 recap: Det misstänkts spela NL-botar på FTP och FTP gör inget åt det? http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=34300 (ja, det är crosspost, men vi vill ha svar av FTP i tråden) Vi ser fram emot svar från FTP här eller i orginalposten. Citera
DrRoland Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Tror knappast att det är unikt för FTP. Citera
stackbrat Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Tror knappast att det är unikt för FTP. Nehe, och? Citera
DrRoland Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Nehe, och? Enda anledningen till att de 4 åkt dit/blivit misstänkta är ju att de alla har haft ett extremt ovanligt spelmönster. Citera
slashyboy Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Lite sant som drroland säger, men man bör ju få en reaktion från fulltilt iaf. Dåligt annars. Citera
stackbrat Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Enda anledningen till att de 4 åkt dit/blivit misstänkta är ju att de alla har haft ett extremt ovanligt spelmönster. Fattar bara inte varför det är relevant att påtala att det inte bara sker hos FTP? Citera
crillux Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Det här verkar ju helt sjukt. Jag hoppas verkligen att FTP kommer upp med ett bra svar här. Annars är det slutspelat för mig på den siten i alla fall. Citera
Juster Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Fattar bara inte varför det är relevant att påtala att det inte bara sker hos FTP? Word! Jag skjuter iaf upp mitt spelande på FTP tills vidare. Kommer de inte med nått vettigt svar slutar jag spela där för gott. Citera
DrRoland Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Fattar bara inte varför det är relevant att påtala att det inte bara sker hos FTP? Det är inte de där 4 som är det verkliga problemet, utan mörkertalet som kanske är 100ggr högre. Citera
galenponny2 Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Fattar bara inte varför det är relevant att påtala att det inte bara sker hos FTP? lol du brukar inte skriva de ljusaste inläggen direkt. men fortsätt spela på högre nivå än du borde, säkert många som uppskattar det. brat-VÄRDE. Citera
galenponny2 Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Enda anledningen till att de 4 åkt dit/blivit misstänkta är ju att de alla har haft ett extremt ovanligt spelmönster. kan vi inte hålla allt i den andra tråden(ej riktattill dig)? vad är det ovanliga i deras spelmönster? Citera
dlinder Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 kan vi inte hålla allt i den andra tråden(ej riktattill dig)? vad är det ovanliga i deras spelmönster? Men lol. Skulle vi inte hålla allt i den andra tråden? Där står det ju allt om deras spelmönster. I den här tråden skulle man ju kunna hoppas på ett svar från FTP, men det lär inte hända med tanke på hur de "skött" saken hittills. Citera
Klyka Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Allvarligt, Baller.. Korspostning är skitjobbigt, framför allt i aktuella ämnen.. Att det görs av en moderator är inte bättre, även om det fanns ett skäl till det. Nu vet FTP att vi vill ha svar från dem, i den andra tråden. Dags att låsa denna. Citera
Recommended Posts