Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
och du försöker vara mer avancerad än du klarar av.

Antagligen. Jag borde ägna energin åt att hoppa runt i halva forumets trådar och skriva helt menlösa one-liners som a, inte säger ett skit, eller b, bara upprepar det som fem andra redan skrivit (för att vara på den säkra sidan), så kanske det kunde kompensera den brist på uppmärksamhet jag lider av IRL. Blir det trovärdigast om jag gör det med en 8-årings grammatik och meningsuppbyggnad tror du?

Postad
Antagligen. Jag borde ägna energin åt att hoppa runt i halva forumets trådar och skriva helt menlösa one-liners som a, inte säger ett skit, eller b, bara upprepar det som fem andra redan skrivit (för att vara på den säkra sidan), så kanske det kunde kompensera den brist på uppmärksamhet jag lider av IRL. Blir det trovärdigast om jag gör det med en 8-årings grammatik och meningsuppbyggnad tror du?

What it do psatiw? In all seriousness så skulle ju iaf forumet vara en betydligt bättre plats om din postningsfrekvens var lika hög som förr. Ta nu detta rektumlapande som en uppmaning att skriva spaltmeter i alla trådar jag startar. :)

Postad
Att inte leda river här är likvärdigt med att avböja att penetrera Penelope Cruz för att hon har mörkt könshår.

Eller förresten, som att avböja för att hon rakat av det, och man inte kan kolla OM hon hade mörkt könshår, något man finner oerhört viktigt.

Eller stavas det tjönshår?

Hahaha :-)

Postad

Är det otänktbart att fi synar turn med en hög spader i hopp om färg?

I så fall skulle jag check-syna river för bluffvärde. Fi borde inte syna speciellt mycket med tvåpar eller set på den brädan oavsett så möjligen ett rejält lågt riverbet som kan misstolkas som svaghet och inducera bluff.

Problemet med att vilja inducera bluff är att när man sedan får en högre bet än man tänk är man låst vid tanken att man ju ville inducera och därmed betalar av rätt friskt.

Kort och gott, jag checksynar nog här.

• 2 weeks later...
Postad

Jag skulle Check-Syna dels för att få bluffvärde, dels för att slippa betala av bättre händer så hårt men även för att jag inte är säker på att 2-paret skulle syna här.