Kenan83 Postad 19 November , 2007 Rapport Share Postad 19 November , 2007 Lägger upp den på megaupload atm. Kommer med edit så fort det är klart. EDIT: http://www.megaupload.com/?d=O4DN9ZPE Thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 vem är detta? vill minnas att jag hade en väldigt skabbig mic på den tiden och skyller allt sådant på detta. Det var på inget sätt en kapning av din röst. Snarare tvärtom Trevliga videos du har förresten... släng gärna upp fler! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tomtah Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 http://www.cardrunners.com Det är ju svindyrt ;(. Någon som vet om man kan få tag på lite gratisvideos någonstans? Edit: Videos från proffs då menar jag t.ex. townsend. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Finns liksom ingen anledning för dom att lägga ut filmerna gratis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Det är ju svindyrt ;(. Någon som vet om man kan få tag på lite gratisvideos någonstans? 25 dollar i månaden för 30 videos tycker jag är ett humant pris, med tanke på vad man kan lära sig. På Youtube finns ju tuff_fish's videos, men där är temat för det mesta tilt-kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tomtah Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Finns liksom ingen anledning för dom att lägga ut filmerna gratis.... Nej det var ju inte riktigt det jag tänkte på heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myten Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Floppen var ju döden! <3 underbart... Givande film. Funderar också på att bli medlem i cardrunners, är det ett stort urval av NLH SH filmer av världsklass spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QuantumSatis Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Floppen var ju döden! <3 underbart... Givande film. Funderar också på att bli medlem i cardrunners, är det ett stort urval av NLH SH filmer av världsklass spelare? Nästan bara NLH SH. En hel del av GreenPlastic, sbrugby, CTS bl.a. men också väldigt många av midstakes-lirare och de filmerna är väl inte så givande alla gånger, men priset är väl värt att betala bara för att se de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
T0uCh3n Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Det där va roligt att se..mera mera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nic Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Ingen som har lust att lägga upp den på nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Vore kul för oss fiskar om vi fick se en ny film Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 16 Januari , 2008 Rapport Share Postad 16 Januari , 2008 Upptäckte just att jag har denna kvar på datorn, om heltok godkänner lägger jag upp den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 18 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Upptäckte just att jag har denna kvar på datorn, om heltok godkänner lägger jag upp den igen. godkänns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 Ah, missade förra tåget. Lägg gärna upp den ja så man får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 18 Januari , 2008 Rapport Share Postad 18 Januari , 2008 http://www.megaupload.com/?d=HP4D05CG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nic Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Upptäckte just att jag har denna kvar på datorn, om heltok godkänner lägger jag upp den igen. Go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Go for it! Den ligger uppe redan, kolla inlägget före ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nic Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Den ligger uppe redan, kolla inlägget före ditt. Jag måste vara blind, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
El Helado Patata Postad 14 Mars , 2008 Rapport Share Postad 14 Mars , 2008 Jag har aldrig riktigt förstått 3betting i en större omfattning och använder det rätt sällan i mitt egna spel, förutom om det är riktigt TAG-bord där folk foldar 3bets konstant. Vore intressant att höra varför du gör det så ofta o filosofin bakom, personligen tycker jag det känns som att man nästan alltid gör bordet till prefloppokerbord där de foldar allt utom QQ+ ungefär, något som jag tycker är tråkigare att spela. Reraisar t ex JJ preflop osv där jag själv hade bara synat. (Menar det inte som kritik eller nåt utan bara vill veta hur du tänker) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carebunny Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Det är ju svindyrt ;(. Någon som vet om man kan få tag på lite gratisvideos någonstans? Edit: Videos från proffs då menar jag t.ex. townsend. Jag kan säga att dom pengarna betalar sig många många gånger om, iallafall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts