Gå till innehåll

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
vem är detta? vill minnas att jag hade en väldigt skabbig mic på den tiden och skyller allt sådant på detta. :P

:-D Det var på inget sätt en kapning av din röst. Snarare tvärtom ;-)

Trevliga videos du har förresten... släng gärna upp fler!

Postad
Det är ju svindyrt ;(. Någon som vet om man kan få tag på lite gratisvideos någonstans?

25 dollar i månaden för 30 videos tycker jag är ett humant pris, med tanke på vad man kan lära sig.

På Youtube finns ju tuff_fish's videos, men där är temat för det mesta tilt-kontroll ;-)

Postad
Floppen var ju döden! <3 underbart... Givande film.

Funderar också på att bli medlem i cardrunners, är det ett stort urval av NLH SH filmer av världsklass spelare?

Nästan bara NLH SH. En hel del av GreenPlastic, sbrugby, CTS bl.a. men också väldigt många av midstakes-lirare och de filmerna är väl inte så givande alla gånger, men priset är väl värt att betala bara för att se de bästa.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Postad

Jag har aldrig riktigt förstått 3betting i en större omfattning och använder det rätt sällan i mitt egna spel, förutom om det är riktigt TAG-bord där folk foldar 3bets konstant.

Vore intressant att höra varför du gör det så ofta o filosofin bakom, personligen tycker jag det känns som att man nästan alltid gör bordet till prefloppokerbord där de foldar allt utom QQ+ ungefär, något som jag tycker är tråkigare att spela. Reraisar t ex JJ preflop osv där jag själv hade bara synat.

(Menar det inte som kritik eller nåt utan bara vill veta hur du tänker)

• 3 weeks later...
Postad
Det är ju svindyrt ;(. Någon som vet om man kan få tag på lite gratisvideos någonstans?

Edit: Videos från proffs då menar jag t.ex. townsend.

Jag kan säga att dom pengarna betalar sig många många gånger om, iallafall för mig. :-D