Gå till innehåll

Heltok - NL300-NL600 070505


heltok

Recommended Posts

Testa att klicka bort "flicker free drawing" i sajtens inställningar i poker tracker så ser vi nog statsen i videon.

 

okej, ska testa det till nästa film.

 

spelade iaf mitt roligaste bord någonsin idag. slutade på $3200stacken på ett nl600bord.

 

vad gillar ni denna handen?

http://pokerhand.nu/hand/4115

 

standard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 94
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

S P E W

 

hjort sa att det var standard. iaf mot denna snubben. tror cocco_bill var lite smågrinig på honom. var verkligen ett helt sjukt bord. rätt skum dynamik på bordet eftersom han raisade upp till 48 varje hand preflop. han spelade 80/50/3 och hade typ 50 wtsd. pottade varje gata, alltid. stackade av gång efter gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommenterar bara rakt av...

 

A7 på knappen tycker jag verkligen inte är en given raise med 2 limpers...

 

Tycker du argumenterar fel när du viker bottenpar på 78J 4 brädan... Dragen talar ju för att du ska syna speciellt när du möter en spelare som är en fisk, men det är helt klart en fold..

 

Och att värdebetta AJ på 944 floppen känns helt galet.. visst att du kan få en float då och då men det är itne en värdebet.. Tycker dock inte att det är fel att betta där som bluff/försvara sin hand..

 

Tycker det är riktigt rätt att raisa JT på AAX floppen mot hans halvpott och kanske till och med skjuta turn en gång om man får syn på floppen... Han är inte stark där speciellt ofta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommenterar bara rakt av...

 

A7 på knappen tycker jag verkligen inte är en given raise med 2 limpers...

 

Tycker du argumenterar fel när du viker bottenpar på 78J 4 brädan... Dragen talar ju för att du ska syna speciellt när du möter en spelare som är en fisk, men det är helt klart en fold..

 

Och att värdebetta AJ på 944 floppen känns helt galet.. visst att du kan få en float då och då men det är itne en värdebet.. Tycker dock inte att det är fel att betta där som bluff/försvara sin hand..

 

Tycker det är riktigt rätt att raisa JT på AAX floppen mot hans halvpott och kanske till och med skjuta turn en gång om man får syn på floppen... Han är inte stark där speciellt ofta..

 

A7: håller med. dåligt av mig. lärde mig inte den läxan tillräckligt.

 

inte helt lätt att argumentera medan man tänker. speciellt inte under stress och framför en datorskärm. du har rätt i det du säger och TROR jag tänker så lite ibland även om det inte är solklart och kommer självklart än. men bra att du säger det så jag får en tankeställare att det är något jag måste jobba på mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket program använder du för att få upp all detaljerad information om spelarna (genom högerklick antar jag)? Är det något tilläggsprogram till Poker Tracker?

 

i filmen säger jag pokeroffice, men det är fel. är pokertracker+pokerace hud jag kör med. ska fixa så man ser dem på bordet till nästa film efter att jag fick reda på att jag måste klicka ur "flickerfree drawing".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket program använder du för att få upp all detaljerad information om spelarna (genom högerklick antar jag)? Är det något tilläggsprogram till Poker Tracker?

 

hehe. har fått en del pm:

 

Tjena,

Jag har inte fått igång PA hud med detaljerad info som du körde med på videon. Funkar det bara på vissa nätverk (kör på crypto), eller är det någon inställning i programmet?

 

tjena heltok

najs film, o schysst lir

 

såg att du hade något program där det kom upp stats på bordet (svarta rutan)!

vad är det för program?

 

Tjena,

 

Jag kollade på din NLTH film och såg att du fick fram en herrans massa bra statistik på dina motståndare såsom hur veka de är på olika gator osv. Vad är det för program ? Tyckte mig höra att du använde Poker office i filmen, funkar detta programmet till Pokertracker också?

 

Mvh

xxxx

 

poker ace hud ?

`Tjenare. har sett dina filmer och sett att du använder poker ace hud , jag har precis börjat lira på partypoker och tänkte använda mig av de och undrar hur jag ska komma igång och hur jag ska få statsen sådär som du har de , så att dom kmr fram när man håller på gubben, skulle verkligen uppskatta om du kunde ge lite tips

 

Mvh//xxxx

 

 

känn er träffade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...