denimbird Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Jag läste på 2+2, vad tror ni? http://nl.pokernews.com/nieuws/2007/4/poker-mini-interview-johnny-lodden.htm http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=gossip&Number=10147340&page=0&fpart=all Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Skulle väl visserligen förklara en hel del... men det känns ganska långsökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Skulle väl visserligen förklara en hel del... men det känns ganska långsökt. Långsökt är förnamnet. Acceptera att du blev ägd johhny... GG Bad Played. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denimbird Postad 28 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2007 Jag tror att det är en lågoddsare att det är sant. Vi får väl se hur det utvecklas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Fast_Freddy är från Backa, Lodden norrman. Bara att lägga ihop två plus två Jag menar klart Lodden backar mot Fast_Freddy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Långsökt är förnamnet. Acceptera att du blev ägd johhny... GG Bad Played.Varför skulle det vara långsökt? Vore ju snarast skitkonstigt om någon inte försökte, och lyckades, att hacka någon highstakeslirares konto för att sen krossa honom HU och short. Och vad jag sett och hört om datasäkerheten hos highstakeskillar så är det dessutom lite öppet mål. Tycker snarare det är konstigt att folk inte blir hackade mycket oftare än vad som skett. Alltså i meningen att kolla på deras hålkort snarare än att logga in på kontot rakt av. Anyway, har ingen aning om TT hållt på med sånt eller inte. Men det ställer ju nedsyn av pottbet 3 gator i rad med underpar och syn all-in med JTo preflopp i lite annat ljus. Oavsett är det inte särskilt långsökt, eftersom det både är tekniskt relativt lätt och extremt lönsamt. Vi bör vänta oss att en del personer håller på med sånt här, och att det även kommer ske i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Förstår inte hur folk som lirar så högt inte kan ha ordentliga program för att stoppa trojaner etc. För det är Inte särskillt svårt o skydda sig Ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Varför skulle det vara långsökt? Och om Joefalk mfl svarat att ryktet var sant och inte alls långsökt så hade du istället argumenterat för varför det är så sjukt långsökt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Du e bara för mycket... Hur orkar du vända kappan mot vinden hela tiden i vart enda jävla inlägg. Säger någon ja säger du nej osv..... Om du läser igenom ditt resonemang så läcker det kraftigt plus att du pratar emot dig själv. Jag tänker inte upplysa dig på vilka punkter. Läs o tänk om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Och om Joefalk mfl svarat att ryktet var sant och inte alls långsökt så hade du istället argumenterat för varför det är så sjukt långsökt... HAHA tydligen inte bara jag som tycker det...så sick att han orkar liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joe_21 Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Känns som att det inte är omöjligt att sånt här kan ske, men det känns ändå lite långsökt. Lodden tiltade ju bort $400k på en session mot Sonnert också på Prima.. Undrar om inte Sonnert körde trojans på Loddens dator då med!!! KONSPIRATION! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Anyway, har ingen aning om TT hållt på med sånt eller inte. Men det ställer ju nedsyn av pottbet 3 gator i rad med underpar och syn all-in med JTo preflopp i lite annat ljus. Håller i princip med Hjort, förutom att dessa "hjältespel" talar för motsatsen. Om jag kunde se motståndarens kort, så hade jag inte gjort några hjältespel. Det enda man hade behövt göra är att undvika spela de potter där man var slagen, ganska skönt att kunna slänga sin låga färg och i chatten hävda att man var på en bluff, när motståndaren har högre färg mm. Och sedan låta tiden ha sin gång, mer eller mindre sakta vinna pengarna av motståndaren över ett större antal sittningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Håller i princip med Hjort, förutom att dessa "hjältespel" talar för motsatsen. Om jag kunde se motståndarens kort, så hade jag inte gjort några hjältespel. Det enda man hade behövt göra är att undvika spela de potter där man var slagen, ganska skönt att kunna slänga sin låga färg och i chatten hävda att man var på en bluff, när motståndaren har högre färg mm. Och sedan låta tiden ha sin gång, mer eller mindre sakta vinna pengarna av motståndaren över ett större antal sittningar. Prima kan väl gå in och kolla ens spelade händer. Blir lite svårt att förklara vik med andranöten som det är välkänt att bara Glimne klarar. Men håller med dig, man får göra det lite snyggt och betala av ibland for syns skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 http://nl.pokernews.com/nieuws/2007/4/poker-mini-interview-johnny- lodden.htm <--johnny lodden anklagar fast freddie för fusk http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=gossip&Number=10147340&page=0&fpart=all --- 2on2 tråd om ämnet http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=648606#648606 -- pf.nu tråd som behandlar ämnet... ..historian kort, jag är ett fan av moe,... men med detta läst och i åtanke att hans nick moethegreat är avreggat och theterrorist siten nere så hoppas jag innerligt inte att det är sant, men e rädd för att det är det... han brukar alltid va blixtsnabb på att svara på såna här trådar och han syns inte till. 60/40 sätter jag det på ... men kom ihåg att jag 2barrela idag på travet på 4 lopp o missade på rubbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Håller i princip med Hjort, förutom att dessa "hjältespel" talar för motsatsen. Om jag kunde se motståndarens kort, så hade jag inte gjort några hjältespel. Det enda man hade behövt göra är att undvika spela de potter där man var slagen, ganska skönt att kunna slänga sin låga färg och i chatten hävda att man var på en bluff, när motståndaren har högre färg mm. Och sedan låta tiden ha sin gång, mer eller mindre sakta vinna pengarna av motståndaren över ett större antal sittningar. Självklart har du rätt i sak, men det är rätt troligt att en ung(?) kille vill göra spektakulära moves också, för att framstå som en pokergud. Om man gör som du förespråkar tjänar man förvisso säkra pengar, men utifrån uppfattas det nog mest som att man är running good över några sittningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tintin Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 badip skulle kunna gå till onoff och köpa en bärbar dator. Så använder han fortfarande msn på gamla datorn. Men när spelet börjar lirar han på den "rena" datorn. Då får man se om motståndaren sitter ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Cliff notes? Jag ser en intervju på holländska, that's it. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Står i 2+2 att TexaslimitKing hittade en Trojan samtidigt som F_F ville ha en HU match mot honom. TLK mutade en ISP:are och såg att trojanen var skickat från F_F(?) Visserligen ett rykte. Men vadå? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 oh, två olika länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Håller i princip med Hjort, förutom att dessa "hjältespel" talar för motsatsen. Om jag kunde se motståndarens kort, så hade jag inte gjort några hjältespel. Bland annat detta jag syftade på... Varför ta 65/35, 70/30 lägen när man kan ta 100/0 lägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Bland annat detta jag syftade på...Varför ta 65/35, 70/30 lägen när man kan ta 100/0 lägen... För han vinner mera om han tar alla spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 jag tror att girigheten + att bli ansedd som en helt brutal lirare tar över handen till slut, jag menar.. killen började ju figurera i pokermiljonen med mera efter ett tag, och helt ärligt, alla som spelar hu vet att de finns inte tillräckligt 100/0 lägen för att folda så ofta då man har stoppat in en rejäl dos deg redan..... därför tighta lirare inte belönar sig hu.. remember? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 och för att det blir väldigt uppenbart annars kanske... Vore ju jobbigt om sånt här blev väldigt utsprett. Men det kan det ju kanske iofs redan vara, utan att man vet om det. Jag har insett, efter att ha läst några trådar om säkerhet och sådant, att jag ju är fantastiskt oskyddad, och jag tror inte att jag är själv om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bennolenno Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Vet inte hur siternas "varningssystem" fungerar. Men om man inte vill åka fast ska man nog inte sitta och syna med underpar, Q-hög osv, i flera månaders tid och vinna 100% av gångerna. Man får nog mixa upp det med att torska en hel del potter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Jag tror att det är en lågoddsare att det är sant. Vi får väl se hur det utvecklas... Lågoddsare? Du tror asså att det är sant och således skulle ett bet på "sant" ge låga odds? Jag tror snarare på högoddsare... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts