hsg1 Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Någon som har 3:s bärbara bredband på 0,364MB? Går det att spela poker med det eller är det för söligt? Citera
Pokershark Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Någon som har 3:s bärbara bredband på 0,364MB?Går det att spela poker med det eller är det för söligt? Funkar skitbra och ligger knappt aldrig nere. Har snikvarianten 0,384Mbit/s men använder det bara till bärbara när jag inte är hemma så det funkar bra. Dock om du inte kommer ha vanligt fast bredband tycker jag du ska slå till på tre turbo om du bor på rätt ställe. Då får du hastighet på upp till 3,6Mbit/s Citera
sorkenkk Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Det har funkat utan problem för mig.. Citera
hsg1 Postad 25 April , 2007 Författare Rapport Postad 25 April , 2007 Har förstått att det kostar beroende på hur mkt man tankar. Rinner det iväg eller är det inte så mkt för bara pokerspel? Citera
kfluffie Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Har förstått att det kostar beroende på hur mkt man tankar. Rinner det iväg eller är det inte så mkt för bara pokerspel? Det är väl obegränsat med trafik nu på Tre för 199 kr /månad (som sedan blir 399 kr eller något). Citera
Pokershark Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Det är väl obegränsat med trafik nu på Tre för 199 kr /månad (som sedan blir 399 kr eller något). Ja nåt sånt! Har upp till 1gig för 149kr/mån och överskrider jag 1gig så kostar det maximalt 499kr/mån. Skrev kontrakt för 199kr/mån under 18mån men efter halva tiden sänktes avgiften till 149kr/mån utan jag sa nåt så jag antar att det är bara att tacka och ta emot Allting som hsg1 behöver veta står på deras hemsida! Edit. skrev lite fel men nu stämmer det! Citera
kfluffie Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Allting som du behöver veta står på deras hemsida! Behöver ej veta något, har själv Tele2, dock bara en 1GB för 169 kr/månad, men jag använder inte ens knappt det. Samt så säger de att de har Sveriges bästa 3G-täckning, vet ej om det är sant eller ej, men det fungerar bra för mig när man pendlar lite med Lappen så kan man småsurfa lite, kolla mailen, läsa lite PDF:er etc. Sweet Stuff =) Citera
Recommended Posts