Gå till innehåll

Parbet - Moment 22


benemerson

Recommended Posts

nja, inte riktigt, men:

 

jag behöver en större skärm för att multitabla på parbet.

jag spelar på parbet för att få en större skärm.

när jag fått skärmen kommer jag inte att spela på parbet mer.

 

kan man inte få skärmen i förskott om man lovar att eventuellt kanske spela ihop de där 6000 poängen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nja, inte riktigt, men:

 

jag behöver en större skärm för att multitabla på parbet.

jag spelar på parbet för att få en större skärm.

när jag fått skärmen kommer jag inte att spela på parbet mer.

 

kan man inte få skärmen i förskott om man lovar att eventuellt kanske spela ihop de där 6000 poängen?

 

Jag tror mer på en utveckling liknande den här:

 

- Du får en större skärm från Parbet

- Parbet har miniview till sommaren

- Du kan spela ännu fler bord på Parbet

- Du inser hur snabbt du samlar MPP och vi ses slutligen i Vegas!

 

Skämt åsido så är detta väl ett uttryck av att det är trist att miniview inte finns på Parbet, det tycker vi också och är glada att Cryptologic arbetar med detta och kommer att prasentera miniview till sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...
När är sommaren för er, kommer det snart eller? Skulle vara väldans passande om här ska bli nån vegas resa för mig.

 

Sommaren för mig personligen är nog Juni, Juli och Augusti, typ.:-) CryptoLogic arbetar som sagt med detta men jag tror tyvärr inte vi kan förvänta oss något innan sista Juni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Helt otroligt! Sista dagen i Las Vegas-racet så stängs multitable-funktionen ner eftersom pro view ska introduceras imorrn. Så fort jag försöker öppna ett till bord hänger sig hela klienten. Jag saknar 135 poäng för att få mitt "pris" men har väldigt begränsat med tid idag. Att jag väntat till sista sekunden behöver inte kommenteras, det har sina orsaker och inte fan kunde jag tro att jag inte skulle kunna multitabla sista dagen.

 

Mailade till supporten och fick det här svaret, känns ju jävligt skoj att ha spelat mer eller mindre i onödan:

 

"Please be kindly advised that the reason you are experiencing these issues, is that "Pro-View" which will allow you to play 12 tables with zero overlap on a 1920 by 1200 monitor, will be launched network wide tomorrow. Because of this, our multi-table function has had to be removed in the interim.

 

Please accept our apologies for any inconvenience caused by this issue today, but we are certain that you will enjoy the new and improved Pro-View after its launch tomorrow.

"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt otroligt! Sista dagen i Las Vegas-racet så stängs multitable-funktionen ner eftersom pro view ska introduceras imorrn. Så fort jag försöker öppna ett till bord hänger sig hela klienten. Jag saknar 135 poäng för att få mitt "pris" men har väldigt begränsat med tid idag. Att jag väntat till sista sekunden behöver inte kommenteras, det har sina orsaker och inte fan kunde jag tro att jag inte skulle kunna multitabla sista dagen.

 

Mailade till supporten och fick det här svaret, känns ju jävligt skoj att ha spelat mer eller mindre i onödan:

 

"Please be kindly advised that the reason you are experiencing these issues, is that "Pro-View" which will allow you to play 12 tables with zero overlap on a 1920 by 1200 monitor, will be launched network wide tomorrow. Because of this, our multi-table function has had to be removed in the interim.

 

Please accept our apologies for any inconvenience caused by this issue today, but we are certain that you will enjoy the new and improved Pro-View after its launch tomorrow.

"

 

Fy fan vilket jävla helvete. Dom måste ju helt enkelt ge dig resan ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vilket jävla helvete. Dom måste ju helt enkelt ge dig resan ändå.

 

Nej nej, ingen resa för mig. Spelar alldeles för lite och lågt för det. Nu handlade det om en skärm men ändå, spelar ingen roll. Jag kunde inte multitabla när jag ville. Kom hem vid 23 igår och då fanns en ny version tillgänglig och det fungerade men var då för sent för mig. Lägger ner Parbet helt nu skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nej, ingen resa för mig. Spelar alldeles för lite och lågt för det. Nu handlade det om en skärm men ändå, spelar ingen roll. Jag kunde inte multitabla när jag ville. Kom hem vid 23 igår och då fanns en ny version tillgänglig och det fungerade men var då för sent för mig. Lägger ner Parbet helt nu skulle jag tro.

 

 

Jag ber om ursäkt för de problem vi hade igår. Taskig timing att detta hände precis sista dagen på racet.

 

För att kompensera detta förlänger vi racet till och med söndagen den 19/7. Hoppas detta är en godtagbar lösning för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...