MacDaddy Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Pokerroom har öppnat för svenska bonushoror och erbjuder 200% upp till 1000$. Man ska använda bonuskoder: a36746 Saxat ur deras hemsida: När får jag min bonus? Bonusen ges till dig när du har samlat tillräckligt med "player points". För varje dollar av din bonus behöver du samla 10 player points. Så om du vill ha en bonus på 200 dollar så sätter du in 100 dollar och får bonusen så snart du samlat ihop 2000 player points. Poäng får du när du spelar på "real money"-bord hos PokerRoom.com. Poker Cash Games, Poker Tournaments eller Black Jack. Se vår FAQ på "Help"-avdelningen för detaljer. Länk till hur man får ihop poäng: http://www.pokerroom.com/help/faq/index.php?action=viewSubCategory&categoryId=3&mainId=#q2 -Kan meddela att det för för sngs motsvarar 50% RB. Citera
Gäst Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Nice, tack för tipset! Kan vara något att fundera över för en annan nu när jag kör HU SnGs! EDIT: Är det någon tidsbegränsning? Citera
Gunnfjaun Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 60 dagar Vilken kod måste jag använda för att få bonusen? Forumets kod är "a36746" Exakt vad får jag då? Du som svensk får 200% bonus på dina insatta pengar samt 3 biljetter till Weekly Welcome Series och en kvalificeringsbiljett värd $7 som kan leda till Team PokerRoom och WSOP. När får jag biljetterna? Biljetterna kommer du få direkt efter att du gjort din första insättning. Du hittar dem under "My Account"-avdelningen och du kan använda dem direkt. När får jag min bonus? Bonusen ges till dig när du har samlat tillräckligt med "player points". För varje dollar av din bonus behöver du samla 10 player points. Så om du vill ha en bonus på 200 dollar så sätter du in 100 dollar och får bonusen så snart du samlat ihop 2000 player points. Poäng får du när du spelar på "real money"-bord hos PokerRoom.com. Poker Cash Games, Poker Tournaments eller Black Jack. Se vår FAQ på "Help"-avdelningen för detaljer. Jag förstår inte riktigt, kan jag få ett exempel? När du sätter in 500 dollar så får du 1000 dollar i bonus så snart du samlat in 10 000 player points. Hur lång tid har jag på mig? Du har 60 dagar på dig att samla ihop nödvändiga poäng från det att du satt in pengar. Jag tillåts inte sätta in tillräckligt mycket pengar för att få maximal bonus (bara $250). Varför? För att få maximal bonus måste du sätta in pengar med antingen Neteller eller Moneybookers. Dessa betalningsalternativ tillåter $500. Vi ses vid borden! Citera
Gäst Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Är den här bonusen bra?Nej... Jo om man spelar turneringar. Citera
Ezkash Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Finns ff många ongamebonusar som rankas högre. Towergaming har ju t ex oändlig reload. Citera
inteillaalls Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Pokerroom har öppnat för svenska bonushoror och erbjuder 200% upp till 1000$... ...Kan meddela att det för för sngs motsvarar 50% RB. 50%? Hm nice, jag som enkom lirar sng/turrar men inte kan huvudräkning blev plötsligt intresserad. Citera
FraXioN Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Någon som vet om bonuswhores siffror för vad bonusen ger per bordstimme stämmer någorlunda? Det står att en Ongame 10x ger $3,50 per bordstimme på NL100 FR. Låter lite för bra för att vara sant med tanke på att det är contributed. Citera
Cardshark52 Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Blir det 50 % RB på CashGame med? Citera
MacDaddy Postad 18 April , 2007 Författare Rapport Postad 18 April , 2007 Ändrat till forumets kod i posterna. Innebär den koden något extra? Citera
larsdissler Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Diggar verkligen den här klienten "Hand : Ess High" är ju nöten. Citera
MacDaddy Postad 18 April , 2007 Författare Rapport Postad 18 April , 2007 Antar att det är samma nätverk som Pokerroom, vad heter nätverket? -Undrar hur deras SNG struktur är. Vilka blindsnivåer har de? Citera
FraXioN Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Antar att det är samma nätverk som Pokerroom, vad heter nätverket?-Undrar hur deras SNG struktur är. Vilka blindsnivåer har de? Ongame Citera
KungKroon Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Betalas denna bonusen ut i typ $20-chunks eller ere allt på en gång när man e klar? Citera
Ezkash Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Betalas denna bonusen ut i typ $20-chunks eller ere allt på en gång när man e klar? allt på en gång Citera
KungKroon Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 allt på en gång Hmm... Det var ju synd... Iofs soft när man väl clearar den. Citera
ripern Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Hej, finns det någon som har/håller på att cleara den här bonusen. Skulle ni kunna ge lite siffror på vad det tagit/tar isf? Tex i stil med: 4st NL50-bord ger ca 666 player points i timmen. (OBS ett påhittat exempel) Skulle underlätta mycket för oss som inte börjat än. Tack på förhand ripern Citera
FraXioN Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Hej, finns det någon som har/håller på att cleara den här bonusen. Skulle ni kunna ge lite siffror på vad det tagit/tar isf? Tex i stil med: 4st NL50-bord ger ca 666 player points i timmen. (OBS ett påhittat exempel) Skulle underlätta mycket för oss som inte börjat än. Tack på förhand ripern Enligt bonuswhores så verkar bonusen bra, kolla deras tabell och välj 10x-bonus. http://bonuswhores.com/poker-room.php Vet dock inte om dessa siffror verkligen stämmer? Citera
TFEasterbunn Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Diggar verkligen den här klienten "Hand : Ess High" är ju nöten. va tvungen att ändra till engelska omgående, pallar inte å "ligga" så mycket Citera
Recommended Posts