Gå till innehåll

Vem gulade Lödden?


Supertequila

Recommended Posts

Som jag fattade artikeln i tidningen, så stod det att han gulade helt och hållet. För att sen bli stejkad och så småningom ta sig upp till samma nivå igen, fast med mycket större bankrulle för att klara av svängningarna.

 

Han skall även ha betalt tillbaka det han blev stejkad med.

 

That's just my point of view.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja fast freddie var väl åsyftad i intervjun men vad jag har sett under tiden som dom spelade mycket så vann hann inte så mycket av lodden så att han kan vara orsaken till gulningen. Däremot är han nog en av få som lodden har minus-stats mot.

Orsaken för loddens gulning är nog som för så många andra higrollers som spelat så länge och så högt att dom måste söka andra kickar.

the evil sportsbetting:twisted: !!!

Sportsbetting har sänkt sjukt mycket duktiga pokerspelare bla typ alla dom bästa amerikanerna som förut huserade på ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja fast freddie var väl åsyftad i intervjun men vad jag har sett under tiden som dom spelade mycket så vann hann inte så mycket av lodden så att han kan vara orsaken till gulningen. Däremot är han nog en av få som lodden har minus-stats mot.

Orsaken för loddens gulning är nog som för så många andra higrollers som spelat så länge och så högt att dom måste söka andra kickar.

the evil sportsbetting:twisted: !!!

Sportsbetting har sänkt sjukt mycket duktiga pokerspelare bla typ alla dom bästa amerikanerna som förut huserade på ongame.

 

mm har oxå hört att han loosade enorma summor på det och kollar man hans blog där han dubblar för att vinna tillbaka så är det nog inte så svårt att tänka ut hur det gick till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...