Applefish Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Har ingen speciell read på spelaren.. tycker det var ett mycket svårt beslut. Behöver bara kommentarer på riverbeslutet, inte i övrigt ! Starting a new hand (#519009211) Texas Holdem NL $0.50/$1 - 2007-04-04 14:28:25 Server Table Reitz Seat 6: oesdale ( $36.05 ) Seat 8: Noogi ( $108.20 ) Seat 10: Applefisho ( $284.85 ) Applefisho posts Small Blind $0.50 oesdale posts Big Blind $1 Dealing cards Your cards Kh 7h [Applefisho] Noogi raises $4 Applefisho calls $3.50 oesdale folds Dealing Flop 5h 2h Ac Applefisho checks Noogi bets $6 Applefisho calls $6 Dealing Turn 5h 2h Ac Qh Applefisho checks Noogi checks Dealing River 5h 2h Ac Qh 2c Applefisho bets $21 Noogi goes All-in $98.20 Citera
Zyr Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 jag hade haft svårt o folda rivern, folk spelar ju helt stört på NL100 btw, K7s är nöten att syna med efter en UTG raise! Citera
Applefish Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 jag hade haft svårt o folda rivern, folk spelar ju helt stört på NL100 btw, K7s är nöten att syna med efter en UTG raise! Okej, så vad tror du att han har? Somsagt, behöver endast kommentarer på riverbeslutet. Citera
Jerico Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Är det 3 handed? I så fall instacall. Citera
Applefish Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 Är det 3 handed? I så fall instacall. I detta fallet spelar väll det inte så stor roll? Citera
kurtkatt Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 alltså, folda är såklart helt rimligt, hans line är helt i linje med en rivrad segelbåt. men jag hade nog inte gjort det. ak aq är oxå helt rimligt om han hoppas att du har ett sämre ess som kan hoppas på att han försöker undvika split men dom händerna synar nog oftare än ställer. om du har reads på fi att han kan hitta tunna värdebets så skulle jag gärna syna här men annars e det liite väl läskigt.. Citera
skalle88 Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Du är nog uppe mot antingen kåk eller flush (om han inte bluffar fantastiskt dumt eller är en väldigt fiskig spelare). Du behöver nog inte oroa dig för nötflushen. Men jag skulle sätta honom på kåk här. Han checkar ju turn istället för att beta vilket tyder på att han nog gärna vill se ett nytt kort. Har han flush med J10 så hade han nog gärna inte checkat turn. Han bör bland annat sätta dig på flush eller kåk själv så att han raisar dig allin med flushen känns konstigt också... Att han raisar såpass kraftigt ser i mina ögon ut som en kåk eftersom det förmodligen inte är en bluff och att han vågar satsa såpass mkt om han inte hade sätt dig på flushen här. Är han duktigt har han kåken. Är han halvtsomhalvt kan han ha flushen. Är han fisk så kan han ha AQ. Fråga dig hur han uppfattade dig och tvärtom. Du måste tvinga fram allt du sett medan du spela mot han i beslutet. Citera
kausti Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Spelar på B2B, och där ställer folk typ jämt med kåken på rivern. Fisken synar ju ner iaf. Förstår inte vad du ska slå egentligen utan read. Han lär ju inte ställa med färgen om bordet parar sig. Men man vet ju iofs aldrig. Jag kastar iaf. Citera
spinner Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Tycker inte att det är ett så svårt belsut med tanke på att du inte lagt in mer pengar än c:a 30. Jag jade slängt... Citera
Recommended Posts