bomanski Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Nähä, nya uppgifter igen... chattade med en annan livesupport nu, och han sa att man KAN spela på upp till 10 bord... hm, man blir lite fundersam... kan det vara så att bonusen bara räknas utifrån 2 bord eller? Kan inte någon annan bekräfta detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
silvio_d Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Håller på att cleara denna bonus. Jag har spelat en del under den senaste månaden och det verkar som att alla händer räknas (som det tas rake av då enligt krav) från samtliga bord, så det är nog inget att oroa sig över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Är det någon som har en aning om varför de begränsar till max två bord? Fler bord innebär mer rake, vilket gynnar företaget. Edit: Såg inte att det fanns svar på frågan redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanzibar Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Kay: Sir the problem is that the software changed not to long ago, and we have not been able to update the FAQ's on the website. Kay: And with Pokerhost you can open upto 10 tables at onces. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Ja, problemet verkar vara löst! Dålig uppdatering av sidan bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Har ingen här på forumet tidigare haft problem med Pokerhost/Prima? För man läser ju dessa historier om hur folk får deras account freezade och att supporten rakt av skiter i dem efter det. Sjäv lirar jag på Pokerstars och vet att om jag någonsin får problem så går det att lösa på ett bra sätt. Men någon pokerhost lirare som upplevt något konstigt tidigare? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Jag pratade nyss med livesupporten ( kanonbra service! ) och detta fick jag fram: you: Do you know anything about a special bonus for swedes? Jesus: Yes, this bonus works with the raked hands you earn at the tables. Jesus: And you can choose in 5 different codes, that depends on the amount of money you have on your account or you deposit. Jesus: The codes are: Jesus: SWE100, SWE250, SWE500, SWE1K, SWE2K. you: Thanks! Great info. you: Is it true that every raked hand counts, even if i do not contribute to the pot? Jesus: Yes that is true. you: And i must rake ten times the amount i deposit? And I can play up to ten tables at once? Jesus: Jesus: Yes you can play up to ten tables at once. Jesus: To earn a raked hand, the rake on the table must be over $0.25 you: How long is the bonus valid? Jesus: It is valid until January 31st. you: When is the last date for a deposit? Jesus: You have until October 31st to request the bonus. Det gäller alltså att köra igång bonusen innan månadens slut! Vore kanon om nån som spelar här kan berätta lite hur insättning/uttag funkar, går det problemfritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Insättningen går väl ganska problemfritt iaf, förutom att det var max $750 från VISA (Såvida du inte ber dem höja, vilket också går). Men det är väl inte så förvånande att insättningen går bra? Uttag vet jag inget om än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Jag fick rådet att använda neteller eller moneybookers av supporten, för med VISA kunde det ta tid att få ut pengarna när de ska ha in en massa dokument... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2007 Om man ska sätta in mycket med VISA så mailar dom dig ett papper du ska skriva under och sedan skicka tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Går inte att ta ut VISA eller bankkonto enl deras support! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Om man inte hade Neteller och behövde anlita Wester Union för cashuttag tog dom $55 för att få ut $ 750 ! På andra Primasiter går det ju bra med uttag till VISA/bankkonto ! Beror det på placering i Costa Rica? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Går inte att ta ut VISA eller bankkonto enl deras support! Hm... låter lite märkligt. Men de har väl bankdraft som uttagsalternativ? Någon som faktiskt spelat där och tagit ut pengar? Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Hur lång tid har man på sig att cleara insättningsbonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 29 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2007 Hej allesammans Vi kan tyvärr inte idag skicka pengar tillbaka till VISA men däremot till erat bankkonto vilket för många är samma sak, tar ca 5 bankdagar om allt går som det skall. Vid insättning via CC så ber vi om viss dokumentation som klargör att du är du och att du godkänner köpet, om man gör insättning via cc så kan det vara smart att skicka dessa dokument direkt så när du vill göra uttag så går det mycket fortare. Tror nog att om ni frågar runt så har alla utbetalningar sköts korrekt har under min tid som chef här ( snart 17 månader) aldrig nekat någon uttag som rätterligen skall ha det. I bland kan det ha tagit mer tid beroende på dokument mm men normalt är vi väldigt snabba så fort vi har byggt upp en relation med spelaren. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Minsta uttag för insättning till bankkonto verkar vara $ 4000 enligt svar från deras support! Verkar vara helt fel, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 Angående rakeracet hos pokerhost: Enligt deras hemsida och livesupport så kan man inte deltaga i racet om man samtidigt spelar mot en bonus... men Pokerhost svenske representant säger att man visst kan det... VAD GÄLLER? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 14 November , 2007 Rapport Share Postad 14 November , 2007 Tyvärr har fel information postats på vår hemsida gällande rakeracet, vad som gäller är följande: Oavsett om du håller på att rejka ihop en bonus så kommer du att deltaga i detta race, det kan alltså bli dubbla pengar om man slutar top 100. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rjonsson Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Hur ofta uppdateras "raked hands" i lobbyn?? Mina siffror stämmer inte. I förrgår splade jag ca 600 händer på NL50 SH och kollade dagen efter och såg att att jag hade 25 raked hands. Igår spelade jag 300 händer NL50 SH och 300 NL20 SH och jag både förlorade och vann potter som var långt över 5 dollar men det står fortfarande bara 25 raked hands i lobbyn och I livechatten så sa dom att jag inte spelat någon raked hands igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MBengtsson Postad 21 November , 2007 Rapport Share Postad 21 November , 2007 Har märkt att raked hands uppdateras på hemsidan en gång per dag, normalt efter kl 18 svensk tid. Då med föregående dags siffror. Vet inte om det är midnatt svensk tid eller amerikansk tid som räknas som "Pokerhost-midnatt". Vore intressant att veta. RJonsson: För mig har det funkat varje dag utan problem. Raked hands uppdateras som det skall. Tycker du skall kontakta livechatten igen. Dom brukar gå att snacka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 22 November , 2007 Rapport Share Postad 22 November , 2007 Hej Vi går efter EST tid vilket är Sverige minus 6 timmar. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Magnus, på ER sida står det inte HUR MYCKET man måste sätta in på sitt pokerkonto för att få $10 / 100 händer i ER kampanj Holiday Reload Bonus......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cmart Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Märkte precis att klienten uppgraderades och en massa eurobord kommit till. Vad räknas som en raked hand på eurobord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TILTARN Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Kommer inte in några händer nu när jag försöker importera från pokerhost, står bara att det inte finns några nya händer, vet inte om det har något samband med uppdateringen av klienten? Någon annan som har problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 13 December , 2007 Rapport Share Postad 13 December , 2007 Kommer inte in några händer nu när jag försöker importera från pokerhost, står bara att det inte finns några nya händer, vet inte om det har något samband med uppdateringen av klienten? Någon annan som har problem? Jag har exakt samma problem, så det är uppenbarligen något som har hänt efter uppdateringen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts