Elvis Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Jag skulle vilja spela WPT Paris i maj, men det är märkligt få sajter som erbjuder satelliter dit. FullTilt kör en $300-satellit varje lördag, men i övrigt har jag bara hittat sajter (t.ex. Everest) som kör billiga satelliter där chansen att vinna en plats är mycket liten. Är WPT helt ute i kylan nu, eller är det jag som letat dåligt? Citera
Njursparven Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Lånar tråden lite. Vad är det för åldersgräns på WPT Paris? Citera
Elvis Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Åldersgränsen för Aviation Club är 18 år, så det borde gälla WPT Paris också. Någon som vet säkert? Citera
coldcoffee Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Kan detta vara till hjälp? http://www.ipnpoker.com/area-176.html "The minimum age limit for the tournament is 18" Citera
Elvis Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 Kan detta vara till hjälp? http://www.ipnpoker.com/area-176.html "The minimum age limit for the tournament is 18" Den där länken berättar om WPT Paris 2005, men åldersgränsen är säkert densamma i år. Citera
johaninho Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Jag tänker också försöka ta mig dit via satellit. Har spanat lite men bara hittat på FT... Men jag tror att det kommer dyka upp satelliter på fler siter snart. Citera
ebisumaru Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Stod nåt på hemsidan på Aviation Club att onlinesattar var förbjudna och att platser vunna online var ogiltiga pga fransk lagstiftning. Nån som vet om detta stämmer? Citera
Njursparven Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Stod nåt på hemsidan på Aviation Club att onlinesattar var förbjudna och att platser vunna online var ogiltiga pga fransk lagstiftning. Nån som vet om detta stämmer? Du menar rutan till vänster på http://www.aviationclubdefrance.com/poker_uk.html ? "players claiming they won their buyin online will not be registered into our tornaments" Men hur ska det funka? Om man vinner en satelit så kan väl sajten ge en pengar och sen registrerar man sig själv på vanlig väg. Hur kan det vara förbjudet? Citera
gdaily Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Jag skulle vilja spela WPT Paris i maj, men det är märkligt få sajter som erbjuder satelliter dit. FullTilt kör en $300-satellit varje lördag, men i övrigt har jag bara hittat sajter (t.ex. Everest) som kör billiga satelliter där chansen att vinna en plats är mycket liten. Är WPT helt ute i kylan nu, eller är det jag som letat dåligt? Ska inte GNUF köra en 4-5 satelliter Citera
ebisumaru Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Du menar rutan till vänster på http://www.aviationclubdefrance.com/poker_uk.html ? "players claiming they won their buyin online will not be registered into our tornaments" Men hur ska det funka? Om man vinner en satelit så kan väl sajten ge en pengar och sen registrerar man sig själv på vanlig väg. Hur kan det vara förbjudet? Jo iofs. Men sajterna kanske inte är så glada att för hålla satelliter när det står så? Citera
Elvis Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Postad 11 April , 2007 Ska inte GNUF köra en 4-5 satelliter Jo, det borde vi kanske! Men det skulle inte se så bra ut om jag spelade och vann ett seat själv, va?... Citera
ebisumaru Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Jo, det borde vi kanske! Men det skulle inte se så bra ut om jag spelade och vann ett seat själv, va?... Ingen risk:mrgreen: Citera
DaPine87 Postad 11 April , 2007 Rapport Postad 11 April , 2007 Nån som med säkerhet kan säga om det är 18 eller 21 års gräns? Citera
gdaily Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Jo, det borde vi kanske! Men det skulle inte se så bra ut om jag spelade och vann ett seat själv, va?... Kör det internt på kontoret... Citera
Njursparven Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Komigen nu GNUF, upp med lite sateliter. Gärna lite dyrare än $300 så att man har en rimlig chans. Citera
jaqk Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Everest säger att deras kvalare får spela Paris trots uttalandet på Aviations sajt. Men nu är det ju inte WPT längre... Citera
Recommended Posts