Gå till innehåll

Satelliter till WPT Paris?


Elvis

Recommended Posts

Jag skulle vilja spela WPT Paris i maj, men det är märkligt få sajter som erbjuder satelliter dit. FullTilt kör en $300-satellit varje lördag, men i övrigt har jag bara hittat sajter (t.ex. Everest) som kör billiga satelliter där chansen att vinna en plats är mycket liten.

 

Är WPT helt ute i kylan nu, eller är det jag som letat dåligt? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stod nåt på hemsidan på Aviation Club att onlinesattar var förbjudna och att platser vunna online var ogiltiga pga fransk lagstiftning. Nån som vet om detta stämmer?

 

 

Du menar rutan till vänster på http://www.aviationclubdefrance.com/poker_uk.html ?

 

"players claiming they won their buyin online will not be registered into our tornaments"

 

Men hur ska det funka? Om man vinner en satelit så kan väl sajten ge en pengar och sen registrerar man sig själv på vanlig väg. Hur kan det vara förbjudet? :-?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja spela WPT Paris i maj, men det är märkligt få sajter som erbjuder satelliter dit. FullTilt kör en $300-satellit varje lördag, men i övrigt har jag bara hittat sajter (t.ex. Everest) som kör billiga satelliter där chansen att vinna en plats är mycket liten.

 

Är WPT helt ute i kylan nu, eller är det jag som letat dåligt? :-)

 

Ska inte GNUF köra en 4-5 satelliter :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar rutan till vänster på http://www.aviationclubdefrance.com/poker_uk.html ?

 

"players claiming they won their buyin online will not be registered into our tornaments"

 

Men hur ska det funka? Om man vinner en satelit så kan väl sajten ge en pengar och sen registrerar man sig själv på vanlig väg. Hur kan det vara förbjudet? :-?

 

Jo iofs. Men sajterna kanske inte är så glada att för hålla satelliter när det står så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...