Gå till innehåll

SAJT: 5050poker.com


Froint

Recommended Posts

Jag kommer dock inte skriva mer om detta efter detta inlägg

 

 

/Ola Brandborn

 

Geigert låter bestämt hälsa, via SMS, att han (med kommentaren "gör om gör rätt)"

 

a) "aldrig belagts med överenskommen munkavle"

 

och

 

b) "Jag jobbar inte åt SvS". "Jag är konsultanställd av Mastroc TV som gör Web-tv åt bl.a det du kallar fienden".

 

Nu har han fått framföra det. Kring a) råder delade meningar, och punkt b är i mitt enda öga lika löjligt påstående som att säga att "Ola inte jobbar åt Paf, han är bara konsult".

 

Fail Ola.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 139
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du snackar mer skit Brandborn.

Hur var det nu, när du på Geigerts uppmaning skulle identifiera "BrorFelling"?

(f.ö. en god vän till mig:-D )

 

Hur var det med PM och frågor om Kuba?

Hur var det med Cardwolves?

Hur var det med aktierna i 5050?

 

Du gillar att sitta i kulisserna och dra i trådar, men du vågar aldrig stå för vad dina egentliga intentioner är.

 

Du har försökt att använda mig som en "nyttig idiot" i ämnen som du själv inte vågat befatta dig med. Jag har aldrig gått på den bluffen, även om du tror annorlunda. och glöm för all del inte att det var DU som tipsade mig om debaklet med 5050 via mail.

 

Brandborn-Jadbäck-Rosenberg är en trojka som agerar i det dolda.

Ingen av er har min respekt idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacket har länge gått att Roffe i högsta grad är inblandad i 50/50-härvan och bara försöker dra trafik till sidan med lösa insinuationer som han aldrig tar längre. Stämmer det att du är göteborgsmaffians marionett och bara låtsas att inte förstå halvsju? Var det samma bag som gällde med SvePof?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacket har länge gått att Roffe i högsta grad är inblandad i 50/50-härvan och bara försöker dra trafik till sidan med lösa insinuationer som han aldrig tar längre. Stämmer det att du är göteborgsmaffians marionett och bara låtsas att inte förstå halvsju? Var det samma bag som gällde med SvePof?

 

Du är identifierad för länge sedan. Dra igen brödfittan och ägna dig åt något annat. Det här är för nära dina egna intressen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacket har länge gått att Roffe i högsta grad är inblandad i 50/50-härvan och bara försöker dra trafik till sidan med lösa insinuationer som han aldrig tar längre. Stämmer det att du är göteborgsmaffians marionett och bara låtsas att inte förstå halvsju? Var det samma bag som gällde med SvePof?

roffe är förvisso en ful fisk och en dubbelspelare (i geigertfrågan och med svepof bland annat...) men i den här frågan är han ändå hyfsat balanserad. enögdheten står ola för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cykla förbi här någon dag i sommar Klyka, så ska jag berätta historier som får dina öron att trilla av.:-D Då passar hjälmen bättre också.

 

Allvarligt. Vore kul att träffa dig igen.

 

Faktiskt. Själv ska jag berätta historier som får dina öron att.. höra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[x] epic ban

 

Just det där är ganska intressant, när det kommer från en grabb som valde att bojkotta Prosharks för att han blivit censurerad av en bloggare där.

 

Egen censur och munkavlar går bra, för att inte tala om banning i preventivt syfte, men saaatan om man råkar ut för det själv...8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt att inte "Lejonkungens" bravader diskuteras på Prosharks öht.

Där debatteras det om vem som egentligen äger röteborgs egen community.

 

Det här med mygel och korruption verkar följa med generna ifall man olyckligtvis är född i Sveriges framstjärt...:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är det?

Inte speciellt oväntat att LappRoffes vapendragare byling är här och bumpar 5050-tråden. Har du också andelar? Just snyggt att snacka om rovkapitalism och profithunger i ena tråden samtidigt som du hissar pokerbolag du har ägarintressen i i nästa tråd. Har ni två inga skrupler i kroppen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte speciellt oväntat att LappRoffes vapendragare byling är här och bumpar 5050-tråden. Har du också andelar? Just snyggt att snacka om rovkapitalism och profithunger i ena tråden samtidigt som du hissar pokerbolag du har ägarintressen i i nästa tråd. Har ni två inga skrupler i kroppen?

 

"Bumpar"? En timme efter mitt inlägg?:shock:

 

Att du själv försöker mörka era ruttna metoder är ingen nyhet för mig, i varje fall. Du slickar fel rövar. Tyvärr är du för korkad för att förstå detta själv. Det är därför jag av ren medmänsklighet påpekar den sanningen för dig Staahla.

 

Men du hoppas förmodligen att du någon gång i ditt liv ska få umgås med Jesus Kristus...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte speciellt oväntat att LappRoffes vapendragare byling är här och bumpar 5050-tråden. Har du också andelar? Just snyggt att snacka om rovkapitalism och profithunger i ena tråden samtidigt som du hissar pokerbolag du har ägarintressen i i nästa tråd. Har ni två inga skrupler i kroppen?

 

Haha,o vem fan e du??

 

En enkel fråga på ett forum till vem som nu behagar läsa den får du till att jag agerar ägare i pokerbolag?

 

Vill du jag ska ta frågan igen?

 

Vem är Lejonkungen?

 

Så,nu bumpar jag igen:mrgreen:

 

Jävla idiot.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

byling läs i tråden, namnet på styrelseledamoten nämns dock inte.

 

Nej,namnet nämns ju inte,så vem är det?

 

Finns ju inte så många alternativ,men ändock alternativ,hade varit kul o få reda på vem det är som fejkar nyfiken aktiespekulant när han i själva verket sitter i styrelsen.

 

Aktiehandel är inte mitt gebit,men något säger mej instinktivt att detta är ovanligt......:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lapproffe, nu dansas det polka i bekräftelsebehovscentralen här borta. Att vara såhär omtalad efter flera års frånvaro borde väl nästan ligga snäppet under moderatortiteln i forumshierarkin.

 

Diskussionerna verkar vara sig likartade också, nästan lite komiskt hemtamt.

Mobben mot 5050 siktar på levern men träffar sekonden, i vanlig ordning.

Frågan är om vi någonsin kommer att få se ett korrekt, vettigt, kritiskt inlägg som träffar där det är menat. De kritiska rösterna verkar dock ha tappat stinget rätt så påtagligt, slagen verkar lösare, virrigare och mer utspridda än någonsin.

Outa medlemmarna på PS. Det är ju inte direkt första ronden längre, och inte ens en jabb har träffat, mer slag under bältet är troligtvis att vänta.

Tråkigt att se, men inte alls överraskande, lågt var ordet, desperat var modet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lapproffe, nu dansas det polka i bekräftelsebehovscentralen här borta. Att vara såhär omtalad efter flera års frånvaro borde väl nästan ligga snäppet under moderatortiteln i forumshierarkin.

 

Diskussionerna verkar vara sig likartade också, nästan lite komiskt hemtamt.

Mobben mot 5050 siktar på levern men träffar sekonden, i vanlig ordning.

Frågan är om vi någonsin kommer att få se ett korrekt, vettigt, kritiskt inlägg som träffar där det är menat. De kritiska rösterna verkar dock ha tappat stinget rätt så påtagligt, slagen verkar lösare, virrigare och mer utspridda än någonsin.

Outa medlemmarna på PS. Det är ju inte direkt första ronden längre, och inte ens en jabb har träffat, mer slag under bältet är troligtvis att vänta.

Tråkigt att se, men inte alls överraskande, lågt var ordet, desperat var modet.

 

Ett glasklart inlägg....

Jag har läst det ett par ggr nu,vad vill du ha sagt egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skattefifflar-och-kåkfarar-roffe moraliserar över andras beteende när han inte har några som helst skrupler själv :rolleyes:

 

Ordningmännen i forumet lär ju inte reagera över ditt inlägg Jello, så jag erbjuder dig att upprepa dina ord face-to-face. Adressen kan du säkert få av någon modd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...