Gå till innehåll

Vilken b2b-sajt?


sentenced

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förstår fortfarande inte varför ni tar en avgift på 10€ när man sätter in. I stort sett alla andra sajter tar inte betalt och vill man sätta in tex en mindre summa säg 200€ för att spela microstakes vill man ju inte direkt betala 5% extra bara för att få börja spela, tycker det är riktigt värdelöst av potraiser.

 

Tyvärr kan man inte få allt. Vi har valt att låta våra spelare ta ut obegränsat då det visat sig att många vill det. Vi har dessutom marknadens bästa bonusar med reloadkoder som du kan använda flera gånger vilket ger dig mer pengar tillbaka som spelare.

I det stora hela tror jag att du kommer att känna att det lönar att spela på potraiser.com

 

//MrPotraiser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej men varför skulle man annars behöva ta ut för att sätta in exakt samma pengar?

 

Du hade rätt, fick det bekräftat nu. Innan så kunde man ta ut från poker till "main acc." och sen tillbaka till poker och på så sätt aktivera de olika reload bonusar, men det verkar inte funka på potraiser tyvärr :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Hehe,

 

Ja goodgoyspoker verkar vara schysta och försöker inte framhålla sig själva :mrgreen:

 

 

Från deras FAQ om VIP cashback gold :

 

------------------

Q: Can I get VIP CashBack Bonus from more than one site within the 24hNetwork/B2B Poker Network?

A: Yes you can. However, the other sites might not offer the VIP CashBack Bonus. To be sure, play on 24hPoker. Also, if you earn all the VIP-points at 24hPoker, each VIP-point will give you more cash than if you play a lot of different sites.

------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag står i valet och kvalet mellan Wasa och Goodguyspoker. Har bestämt mig för att börja lira på nån av dem, men kan inte bestämma vilket. Tycker dem verkar vara i det närmaste identiska. Vad är det som skiljer dem åt? Finns det några skillnader?

 

Jag har spelat mycket på både goodguyspoker och wasa men har fastnat för den förstnämda. De är som sagt lika liksom de flesta B2B-sidor. För något år sedan spelade jag igenom nästan alla B2B-sidor (det har kommit fler nu). Av de som jag har testat har goodguys känts bäst. De har utöver den gemensamma mailsupporten även en egen MSN-support som jag tycker fungerar bra samt att de svarar snabbt på övriga frågor till deras mail. Dessutom är det en relativt liten sida (tror jag) så man känner att servicen är mer personlig. Det är saker som jag tycker känns bra. Är trött på att maila 15 gånger för att få svar som jag har gjort på många andra sidor.

 

Förutom detta så har de den största och billigaste VIP shoppen. Wasas är också ganska stor men goodguys är både större och billigare. Dessutom kan du beställa produkter från goodguys även om de inte finns i shoppen. Har själv gjort det genom att maila dom och fått ett pris. Som jag nämde innan har jag testat de flesta siterna inom b2b och också deras VIP shoppar. På flera sidor tex wasa och 24hpoker har jag fått väntat över en månad på produkter. Hos goodguys brukar det ta allt från någon dag till max en vecka. Har beställt säkert 20 gånger från dom varibland en tv och en dator och det har inte varit några problem.

 

Eftersom de flesta siterna i nätverket erbjuder samma saker i grunden får man helt enkelt välja den siten som ger det lilla extra. Dessutom är många spelare lite skrockfulla liksom jag så det ska kännas rätt också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom de flesta siterna i nätverket erbjuder samma saker i grunden får man helt enkelt välja den siten som ger det lilla extra.

 

Ja och goodguyspoker ger inte det där "lilla extra", om du inte vippar ca 30-40K/mån. Det enda de har är deras grymma vipshop. Men med det där "lilla extra", behöver du ingen vipshop utan du kan med det själv beställa grejerna, till ett mycket bättre pris!

 

Om du snackar med rätt person på wasapoker, får du säkert ngt extra.

 

Muuu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hej jag har en liten fråga. Har precis börjat lira på fishnchips på b2b då. Har tidigare lirat på stars och party. Så kommer jag hit till fish n chips och blir gravt besviken. Sjukt dåligt upplägg. Går knappt att multitabla och absolut inte mer än 6 bord... om man inte ser alla bord eftersom man ser inte vilka bord som väntar på svar... osv sen så är det så kort betänketid man har och man autofoldas nästan utan förvarning så en mängd händer har foldats osv... Min fråga är om det är likadant då på alla b2bklienter eller kan andra ha bättre programmvara? När jag har läst lite här så verkar ju goodguys lr potraiser vara intressant att byta till men inte om det är samma programmvara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade iaf hållt mig borta från wasapoker, väntar fortfarande på mina saker jag har beställt i shopen efter nästan 4 månader, mailar man dem så OM det svarar så börjar de med att skicka runt en lite sen får man svarat att det har blivit fel och de ska skickas nästa vecka, detta har jag gått igenom två gånger nu och inget paket har kommit.

 

Skulle inte lita ett dugg på deras "vip-manager" heller då delänge strula med en bonus de inte ville ge mig trots de lovat men gav med sig tillsist. ´Fick dock lägga en hel del tid på att tjata på dem.

 

Finns många bra b2b siter så rekommenderar att hålla er borta från wasa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade iaf hållt mig borta från wasapoker, väntar fortfarande på mina saker jag har beställt i shopen efter nästan 4 månader, mailar man dem så OM det svarar så börjar de med att skicka runt en lite sen får man svarat att det har blivit fel och de ska skickas nästa vecka, detta har jag gått igenom två gånger nu och inget paket har kommit.

 

Skulle inte lita ett dugg på deras "vip-manager" heller då delänge strula med en bonus de inte ville ge mig trots de lovat men gav med sig tillsist. ´Fick dock lägga en hel del tid på att tjata på dem.

 

Finns många bra b2b siter så rekommenderar att hålla er borta från wasa

 

Det där känner man igen !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...