Gå till innehåll

Vilken b2b-sajt?


sentenced

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

PotRasier

 

Buh, nämn inte den siten tack. Var med när dem startade upp skiten, gjorde ett konto i skolan när man precis fått in åldern. En vecka senare när man har spelat upp till drygt €300 så låser dem ens konto. Anledning? Drygt 2000 konton a la €30 sign-up bonus har skapats från skolans datorer och eftersom jag spelat på samma bord som någon tomte som skapat sitt konto under falskt namn så säger dem att jag asiktligt har chipsdumpat. Skickar papper och mailar fram och tillbaka i 1 månads tid och ger dem allt dem ber om. Sedan lägger dem helt locket på, svarar inte på några mail och i livechatten så säger dem bara att konton är fryst e.o.d.

 

Började skriva en artikel som jag skulle skicka in till någon tidning men gjorde inte det, ångrar det som fan nu, hade gärna sett deras verksamhet ligga nere nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar potraiser skarpt. Lätt den trevligaste supporten jag varit med om och som dessutom ringde upp för att informera om alla deras erbjudanden m.m.

Det enda som jag tycker är tråkigt med b2b över lag är det otroligt tighta spel som förekommer av och till. :evil: Har oräkneliga ggr plockat upp JJ+ i bb och innan jag ens hunnit tänka ordet raise har hela bordet foldat runt till mig. Inte helt ovanligt att hitta 6/2 eller 7/0 spelare där (spelar .25/.50).

Men annars verkar potraiser klart vara den sida som har bäst bonus efter viss jämförelse med andra siter. Och enligt killen på supporten hade inte för avsikt att sluta med vare sig rake backen eller reload bonusarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte så att man har ett gratis uttag på 30 dagar, och sen om man ska ta ut en till gång inom samma 30 dagarsperiod så tar de ut en avgift på 10euro?

 

Kanske lite sent svar, ber om ursäkt för det. Men det du nämnde med ett gratis uttag inom 30dagar stämmer inte när du spelar hos oss. Vi tar aldrig betalt för uttag eller på andra sätt förhindrar er att ta ut era vinster (ett uttag i månaden och liknande som vissa kör). Utan du kan alltid ta ut dina pengar utan avgifter.:roll:

 

Däremot stämmer det att vi tar en liten avgift vid insättningar med kreditkort för att betala av en liten del utav den kostnad vår betalningstjänst tar.

 

Simma lugnt

MrPotraiser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hur funkar potraisers oändliga 200€ reloadbonusar som jag förstått dem har?

 

Igentligen är det rätt enkelt. Det är 100% Deposit bonus, max 200€ som utbetalas vid 1850 VIP. När du är klar med den kan du göra en ny, om och om igen.

Det handlar om att man inte skall behöva flytta runt för att få bra bonusar. Vi satsar på att ha de bästa bonusarna, bäst Live support samt snabba utbetalningar. Sådant som pokerspelare tycker är viktigt enligt våra undersökningar.

Kontkta vår Live support om du behöver ett mer utförligt svar.

 

MrPotraiser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igentligen är det rätt enkelt. Det är 100% Deposit bonus, max 200€ som utbetalas vid 1850 VIP. När du är klar med den kan du göra en ny, om och om igen.

Det handlar om att man inte skall behöva flytta runt för att få bra bonusar. Vi satsar på att ha de bästa bonusarna, bäst Live support samt snabba utbetalningar. Sådant som pokerspelare tycker är viktigt enligt våra undersökningar.

Kontkta vår Live support om du behöver ett mer utförligt svar.

 

MrPotraiser

 

coolt, nån kod man måste använda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att använda Reload bonusen så skriver du in RELOAD5 i bonus code boxen när du ska göra din insättning, sen drar Reload bonusen igång.

 

 

Vi Syns !

 

MrPotraiser.

 

funkar den koden även för nya spelare som gör en insättning förstagången på potrasier? el har ny någon annan insättningsbonus då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår fortfarande inte varför ni tar en avgift på 10€ när man sätter in. I stort sett alla andra sajter tar inte betalt och vill man sätta in tex en mindre summa säg 200€ för att spela microstakes vill man ju inte direkt betala 5% extra bara för att få börja spela, tycker det är riktigt värdelöst av potraiser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår fortfarande inte varför ni tar en avgift på 10€ när man sätter in. I stort sett alla andra sajter tar inte betalt och vill man sätta in tex en mindre summa säg 200€ för att spela microstakes vill man ju inte direkt betala 5% extra bara för att få börja spela, tycker det är riktigt värdelöst av potraiser.

 

Jo, så kan man se det. Eller vänd på steken. De tar inga avgifter när man tar ut. Jag föredrar obegränsade uttag när som helst, utan avgift.

 

Så ja...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...