Gå till innehåll

Vilken b2b-sajt?


sentenced

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån som har koll på hur mycket av rejken sidan får behålla och hur mycket b2b tar? Alltså säg man kommer upp i 60% rakeback och har rejkat 10K€, hur mkt av "vinsten" på 4k€ får då sidan och hur mkt tar b2b?

Det varierar beroende på avtal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det finns många skins till b2b. Du behöver inte spela på 24h. Jag spelar på stingbet för de har bra support och roliga events.

 

 

jo skins men då betalra mn ej en del av raken till2 4hpoker ändå.

 

jag menar är nätverket b2b=24hpoker?

 

eller r 24hpoker ett nätverk inom b2b så att säga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla siter inom 24h som inte är premium partner har precis samma support. Så att välja därefter får man inte mycket för.

 

Själv tycker jag att Goodguyspoker.com är den absolut bästa siten. Där får du vip cash back gold plus att de har den bästa shoppen i hela nätverket. Lägre priser än alla andra och mycket större.

 

Om du nu är intresserad av support kan jag meddela att de utöver den vanliga supporten har en helskön MSN-support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B är ett nätverk och 24hpoker tillhör det nätverket. Som jag hár fattat det finns det en rad olika skins till 24hpoker, nästan alla tillhör dem. Det finns dock några undantag och potraiser är vad jag har för mig ett av de undantagen och är alltså inget skin till 24hpoker om jag har förstått det rätt.

 

Vip cashback gold är samma på alla olika siter, men sen varierar olika bonuserbjudanden, vip-shoppar och support. Goodguspoker har en egen msn support, potraiser har en live chatt på hemsidan som ofta är öppen. Både goodguys support och potraisers är bra.

Potraisers vip shop är sämre utifrån de produkterna som man kan se på sidan i förhållande till goodguys som har väldigt många produkter att välja mellan.

Pratar man med potraisers support om vad man vill ha för sina vippoäng så kan man komma överens om vad man vill att dom ska ta in för produkt till en och för vilket pris. Så potraisers vipshop är alltså egentligen inte sämre utan bara ser så ut.

 

Hur borden på sidan ser ut är ju inte jätteviktigt men det är ändå gott att spela med en färg som man inte stör sig på. Goodguys bord tycker jag var snygga i början men sen tyckte jag att dom blev fulare och fulare hela tiden. Potraisers bord är lite dunkla och småtråkiga men efter en månads spel så ser dom nästan bättre ut än goodguys bord.

 

Så valet tycker jag står mellan goodguys och potraiser. Jag tycker att det är jämt och nästan oavgjort, men jag tycker potraiser vinner ändå. Men din vinner tycker jag ska bli den site där du får den lilla extra dealen som man kan få av någon av deras affiliates.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hos Goodguyspoker kan man också beställa saker utöver de som finns i shoppen. Har själv fått en mikrovågsugn från dom :)

 

Angående borden så är jag nöjd. I början tyckte jag att de inte var så flashiga men det är nog en tanke bakom det. Ska man spela mycket vill man ha något som tillåter ögonen att vila. Nu har dom infört justerbara bord också så man kan grinda ordentligt på laptopen. Inte en dag för sent.

 

Jag har kollat igen alla siter på nätverket och goodguyspoker är den som ger tillbaka mest till spelaren. Men jag rekommenderar att alla helt enkelt spela på den sidan där man trivs och känner sig hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar ju vara exakt samma bonusar etc på alla B2B sajter jag kollat på, vet någon om det finns någon av dessa som erbjuder något mer än dom andra B2B sajterna eller är det exakt lika på alla?

 

Sign-up bonusen är olika på olika B2B siter - det finns några som är riktigt bra.

 

 

Det aldra bästa är förstås att spela upp alla de bra bonusarna - dvs skaffa konto på ett antal B2B skins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B är ett nätverk och 24hpoker tillhör det nätverket. Som jag hár fattat det finns det en rad olika skins till 24hpoker, nästan alla tillhör dem. Det finns dock några undantag och potraiser är vad jag har för mig ett av de undantagen och är alltså inget skin till 24hpoker om jag har förstått det rätt.

 

Potraiser är en del av B2B, eller 24hNetwork som det egentligen heter nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...