Appel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jaa, tamejfaan, Glimne (med sitt anteckningsblock) har lyckats hitta en plats där 3 kameror ser honom... hehe. Han vet att sätta sig tillrätta Citera
katten99 Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jag tror Myst tar hem det här. Sexa i Aussie Millions och finalbordet i Monte Carlo, inte illa. Citera
Appel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Det går i rätt lagom tempo känns det som. Snittet för finalbordet brukar ligga på sådär 100 till möjligen 150 händer. Nu har vi spelat 19 och två har åkt. Känns bra, även om det var Andy söm rök.. Citera
PeO Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Nästa man till rakning. Bara fyra kvar nu... Citera
Appel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Lite mera roliga sidogrejer: Ett gäng galna norrmän (Andreas Höivold en av dem) sitter i ett kinapokergäng £2.000 punkten. Tilläggas skall även att de kör med bonus... Citera
Appel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 kinan avslutades just när nu finalen fortsätter. Inga stora siffror alls. Nästan lite tråkigt Citera
Björn85 Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 bara för mig live streamen laggar eller? Citera
route66 Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 bara för mig live streamen laggar eller? Funkar perfekt här. Och det har det gjort alla dagarna. Citera
cab Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Den som har en tröja som det står myst på, är det myst highstakes spelaren som härjar på de högsta borden på prima? Citera
aminking Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Den som har en tröja som det står myst på, är det myst highstakes spelaren som härjar på de högsta borden på prima? Japp, det är marc karam, han nickar _myst_ på Prima! Han spelar på Eurolinx Poker, som är en del av Prima Citera
katten99 Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Den som har en tröja som det står myst på, är det myst highstakes spelaren som härjar på de högsta borden på prima? Det stämmer. Marc "Myst" Karam. Tror fortfarande att han tar hem det. http://mystpoker.blogspot.com/ Citera
Frill Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 bara för mig live streamen laggar eller? laggar stenhårt för mig me:S Citera
Appel Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Det var väl fan va svårt det ska vara att berätta en historia Citera
Frege Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 edit: Varför finns det ingen radera-knapp till ens inlägg? Citera
Recommended Posts