Gå till innehåll

Diskutera och följ EPT Monaco här!


Zyr

Recommended Posts

  • Svars 191
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjo, har ni nån chipcount på Emil Holmsten?

 

Antar att Emil är en av de svenskar vi har missat att följa. Ska se vad vi kan göra här den sista timmen. Annars blir det tyvärr att vänta tills imorgon för att kolla på en officiella listan över spelare som är kvar till dag2 :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att Emil är en av de svenskar vi har missat att följa. Ska se vad vi kan göra här den sista timmen. Annars blir det tyvärr att vänta tills imorgon för att kolla på en officiella listan över spelare som är kvar till dag2 :roll:

 

Okok, tror han sitter på samma bord som antonius i en blå adidaströja sist jag såg ngn bild..men men vi får se, tack ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okok, tror han sitter på samma bord som antonius i en blå adidaströja sist jag såg ngn bild..men men vi får se, tack ändå

 

:-( Hittar tyvärr ingen i blå Addidaströja bland spelarna. Men det BEHÖVER inte betyda att han är utslagen. Kan även betyda att han tagit av sig den, eller att jag är halvblind i mitt letande! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-( Hittar tyvärr ingen i blå Addidaströja bland spelarna. Men det BEHÖVER inte betyda att han är utslagen. Kan även betyda att han tagit av sig den, eller att jag är halvblind i mitt letande! :D

 

hehe okej, det var denna bild jag såg han på http://www.poker.se/images/artikel/200703300136240.jpg

med ryggen hitåt, två seats innan antonius, men annars får man vänta tills imorn då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så ehm...wtf?

 

Patrick Antonius makes it 1k from the button. Adam makes it 3.2k from the small blind and Antonius makes it 9k. Adam calls.

 

Flop:

Q 2 4

 

Adam checks, Patrick moves in for 34.5k. The break has just happened, but a crowd is developing around the table as only the two players remain seated. Adam keeps staring intently at Patrick, checking his chips, it'll cost most of his stack to call. Patrick sits impassively. Finally, eyes still focused on Patrick, Adam pushes the 34.5k into the pot, and Patrick visibly loses the colour out of his face as he flips over 35 . Adam turns over first the A, then....the J! Everyone including Patrick manages a double take. I hear people shocked, yet still somehow impressed at the call.

 

Turn:

 

8

 

River:

 

A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...