MrEgo Postad 31 Maj , 2004 Rapport Share Postad 31 Maj , 2004 Ingen annan här som är ifrån Boråstrakten och är sugen på lite IRL-poker? Vi är ett glatt gäng som funderar på att försöka arrangera lite här i stan (både cash och turnering). Vi är på inget sätt proffs utan bara trevliga online-amatörer (några inte ens det) som gärna vill utveckla sitt spel och ha det kul samtidigt. Får väl försöka få tag på vår lokala WSOP-hjälte Mattias Andersson om ingen annan här är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 31 Maj , 2004 Rapport Share Postad 31 Maj , 2004 Det låter riktigt roligt, räkna in mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kickboxer Postad 1 Juni , 2004 Rapport Share Postad 1 Juni , 2004 Absolut intresserad. (Bor i Herrljunga.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 9 Juni , 2004 Rapport Share Postad 9 Juni , 2004 Händer det något på den här fronten eller håller det sig kvar i idestadiumet? Ni kan maila mig på mikael@mabella.se oom ni tänker dra igång något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronin Postad 9 Juni , 2004 Rapport Share Postad 9 Juni , 2004 Glöm inte att ni bor nära Göteborg där det är många arragemang på G oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Govno123 Postad 9 Juli , 2004 Rapport Share Postad 9 Juli , 2004 Jag är från borås, och jag flyttade därifrån för 3 år sen. Men det finns en pokerklubb, olagligt så klart på göta bakom shells bensinmack. Bara så ni vet. Men det är inte att rekomendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lapdance Postad 9 Juli , 2004 Rapport Share Postad 9 Juli , 2004 kontakta mig om ni är intresserade av att lira i borås. det som finns att erbjuda om några veckor är givetvis baserat på intresse lite lowstakes cashgames och små enbordsturneringar. jag behöver lite uppskrivet intresse för att det ska komma igång och rulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kickboxer Postad 9 Juli , 2004 Rapport Share Postad 9 Juli , 2004 Intresserad! Beror dock på typ av spel (är bara intresserad av Hold'em NL/PL) samt nivå och tidpunkt för turnering/cash game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 14 Juli , 2004 Rapport Share Postad 14 Juli , 2004 Jag flyttar till Växjö i slutet av augusti men fram tills dess är jag gärna med och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vulcanoboy Postad 27 Juli , 2004 Rapport Share Postad 27 Juli , 2004 Kommer från Borås och det vore mycket trevligt med nån turnering Med vänliga hälsningar Magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slacker Postad 24 Augusti , 2004 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2004 vi är ett gäng på mellan 5-8 st i Ulricehamnstrakten som mycket väl kan tänka oss att lira i borås. Säg bara till om det blir något! Vi lirar allt från THE, omaha, 7-stud, mörkpoker och sökö men spelar THE till 95%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zagwer Postad 16 December , 2004 Rapport Share Postad 16 December , 2004 Jag är gärna med, men då jag är nybörjare så spelar jag gärna på den lite lägre nivån pengamässigt. THE NL är det jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocuWild Postad 19 December , 2004 Rapport Share Postad 19 December , 2004 Vi har en relativt nystartad spelförening i Borås som heter It Was Suited. Här spelas poker och annat, främst Texas Hold'em. Nu har vi ett litet uppehåll över julhelgen men drar igång efter nyår ordentligt så stand by. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kraxe Postad 19 December , 2004 Rapport Share Postad 19 December , 2004 Vi har en relativt nystartad spelförening i Borås som heter It Was Suited. Här spelas poker och annat, främst Texas Hold'em. Nu har vi ett litet uppehåll över julhelgen men drar igång efter nyår ordentligt så stand by. Det stämmer. Jag tycker den borde registreras i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iZeus Postad 19 December , 2004 Rapport Share Postad 19 December , 2004 Jag bor i Borås jag med, vi är ett gäng som spelar en del cashgames 15 30 PL, turneringar, och annat, spelar NL, PL, fixed och mer än gärna turneringar, oavsett stakes, så länge dom inte är för låga. Hör av er till mig så snart ni har något på G och behöver bra spelare! _______________ Zeus LiVE in Borås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 18 Januari , 2005 Rapport Share Postad 18 Januari , 2005 Är det någon som är intresserad av att köra ihop en Texas Hold Em NL tournament i Borås? Hör av dig om planer till PM och var du bor i Borås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 18 Januari , 2005 Rapport Share Postad 18 Januari , 2005 Bor i borås och är gärna med och anordnar en turnering. Har en vän som spelar mycket precis som jag och en som är lite nybörjare men de är säkert också med. Maila mig på heartbeat_johan@hotmail.com så styr vi ihop nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 30 Januari , 2005 Rapport Share Postad 30 Januari , 2005 Jag, Borne och min kompis Olle träffades nu nyligen och vi är på gång att dra ihop något. Vi är redan ett par stycken men det skulle vara kul om man är ännu flera. Vi vet att det finns massor av bra spelare i Borås, hör av er till mig! Docu_wild: Jag skulle vilja ha mer info om den här pokerklubben It was suited. Mail: heartbeat_johan@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Så sant som Johan skriver ovan. Vi är nu ett gäng på runt 5-6 regelbundna spelare som ser fram emot expandering i Borås. Vi satsar på att få igång ett fungerande spelsystem som vi senare kommer att utveckla till en av Borås bäst fungerande pokerklubbar. Lokaler finns att hyra. Det blir inga problem med detta. Tillsvidare kommer det köras homegames i form av turneringar och cashgames. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 28 Februari , 2005 Rapport Share Postad 28 Februari , 2005 Jag flyttar tillbaka till Borås den 7 mars så det är bara att höra av er, får en stor fin 3:a som kan komma väl till pass också min mail är mikael@mabella.se , finns också på ICQ 14561176 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 Expandering av pokerklubben i Borås. Vi har lite planer om en lokal i gamla Bergsäterskolan. Detta kommer diskuteras på nästa event vi arrangerar. Fler boråsare intresserade? Vi är i åldersgrupp 17-25 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 blir d mycket folk är jag intresserad lätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 Vi är mellan 5-6 spelare som är insatta riktigt och sne finns det runt 10 stycken som inte är lika insatta i poker med allt vad det innebär. Vi har planer på att sätta ihop turneringar osv. Vore kul att få igång pokern här i Borås för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 hur seriösa turneringar har ni tänkt att ha? tänkte på startmarker o sådant ? 10´000 hoppas jag eller ? vore skit ql med lite mer livvepoker i borås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 14 Mars , 2005 Rapport Share Postad 14 Mars , 2005 Det fanns/finns en pokerklubb i borås startad av Mattias Andersson (the screaming swede) men då intressed var svalt så funderar han på att lägga ner Vi spelar/spelade turneringar Tisdag/Söndag och ibland lördag Inköpet kostade 200-500kr och med bra struktur http://it-was-suited.game-server.cc/ e adressen till klubben gå in där och gör er röst hörd så kanske vi kan ha kvar den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts