Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag blir illamående när jag ser alla terroristkramare, judehatare och anti-amerikaner.

Var i denna tråd har du hittat en judehatare, terroristkramare eller anti-amerikan? Du hade inte högsta poäng på läsförståelsen på högskoleprovet, va?

Postad
Jag blir illamående när jag ser alla terroristkramare, judehatare och anti-amerikaner.

1. Jag är gift med en amerikan.

2. USA har allvarliga problem med sin utrikespolitik.

3. Terrorister? Som Sternligan och Irgun Zvai Leumi?

4. Får man kritisera Israel över huvud taget?

5. Hur mår du egentligen?

Postad
Var i denna tråd har du hittat en judehatare, terroristkramare eller anti-amerikan? Du hade inte högsta poäng på läsförståelsen på högskoleprovet, va?

Ja när folk börjar jämföra hur många Israel dödat och hur många palestinska terrorister dödat, och säger att Israel också håller på med terroristdåd, då är man inte frisk i skallen.

Alltid försvarar folk terroristerna, för dom bara måste hata Israel och USA i alla lägen. Det är äckligt att se.

Postad
Ja när folk börjar jämföra hur många Israel dödat och hur många palestinska terrorister dödat, och säger att Israel också håller på med terroristdåd, då är man inte frisk i skallen.

Alltid försvarar folk terroristerna, för dom bara måste hata Israel och USA i alla lägen. Det är äckligt att se.

Hur mycket är en död arabjävel värd för dig?

Postad
Personligen är jag av uppfattningen att såväl judendom som islamism (och extrem kristendom) hör hemma på mänsklighetens soptipp. Dessa hatiska religioner har förpestat mänkligheten länge nog...

I stort sätt alla religioner är till ondo, speciellt kristendom, islam och judendom.

Postad
Snälla, håll dig saklig.

T.ex, peka ut lita fakta- eller metodfel som begåtts i den här tråden.

* Israel sysslar inte med terroristdåd.

* Att jämföra civila döda är idiotiskt, med tanke på att palestinska terrorister använder civila som mänskliga sköldar och ställer sina rakettorn mitt bland dem, osv.

* Själva meningen med Israel är att judar ska få komma dit och bo.

* Du är en idiot.

Du har ju själv inte kommit med nåt, du bara trollar som vanligt. Kan du brinna inne nån gång eller?