AnnaDea Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Bonusen gäller tom 30april men frågan är om de tillfälliga legend statusarna gäller tills dess. Eftersom det står i klienten har jag tagit en screen-cap som bevis att det ska vara det. De har inte precis gått ut med något annat i relgerna än att de kan bara ändra den 30:e April. Citera
Kollikock Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Bonusen gäller tom 30april men frågan är om de tillfälliga legend statusarna gäller tills dess. Det här ämnet avhandlades några sidor bakåt. Ni får börja leta om ni vill ha svaret. Jag har för mig att det var så att uppdateringen inte sker förrän i månadsskiftet. Citera
Snusarn Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Bonusen gäller tom 30april men frågan är om de tillfälliga legend statusarna gäller tills dess. Vi har ju sett typ 537809 olika mail från expekts support där det står att man kommer vara legend till slutet av april. Förstår inte att någon orolig själ alltid tar upp denna fråga på nytt. Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Det här ämnet avhandlades några sidor bakåt. Ni får börja leta om ni vill ha svaret. Jag har för mig att det var så att uppdateringen inte sker förrän i månadsskiftet. Du får nog gå tebax 1 sida lite drygt för o se varför vi tar upp ämnet igen. Förövrigt var det jag som luska ut åt alla utom allt tvivel tidigare att legend statusarna gällde tom 1a Maj. Se sid 28. Men som sagt, ny info nu. Citera
FraXioN Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 På mitt konto står det: "Congratulations - You've accumulated 100xxx points, allowing you to retain your VIP level." Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 "Problemet" visade sig vara ett missförstånd. Du kommer att få behålla Legend status till och med 1:e Maj då detta går under våra regler samt villkor för våra VIP nivåer då samtliga ändras den 1:e varje månad kommer således även denna att göra så. Hej igen. Jag besvarade nyligen din tidigare fråga angående din VIP token, jag missförstod dig och antog att du endast menade din VIP status, din VIP token är en biljett till vår VIP turnering som spelas ikväll klockan 21:15 dom du fått denna biljett till denna turnering endast. Citera
Myssion Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Finns ingen $22-turre kl 21.15...? Citera
XaaL Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 "Problemet" visade sig vara ett missförstånd. Du kommer att få behålla Legend status till och med 1:e Maj då detta går under våra regler samt villkor för våra VIP nivåer då samtliga ändras den 1:e varje månad kommer således även denna att göra så. Hej igen. Jag besvarade nyligen din tidigare fråga angående din VIP token, jag missförstod dig och antog att du endast menade din VIP status, din VIP token är en biljett till vår VIP turnering som spelas ikväll klockan 21:15 dom du fått denna biljett till denna turnering endast. Vad menar du? Citera
freddo2001 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Missat att anmäla mig. Tror ni att det fortfarande finns chans till att göra de? Hur skulle man anmäla sig? Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Missat att anmäla mig. Tror ni att det fortfarande finns chans till att göra de? Hur skulle man anmäla sig? varför ska vi tro något när du kan fråga supporten så du vet. Citera
freddo2001 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 varför ska vi tro något när du kan fråga supporten så du vet. Självklart har jag redan kontaktat supporten, dock har de inte svarat än. Tänkte om någon gjort det innan kunde jag hänvisats till denne om jag blir nekad bonusen. Vilken mailaddress var det man skulle maila till? Citera
Rooney Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Det är för sent att börja med bonusen nu, så ingen ide att maila. Citera
freddo2001 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Det är för sent att börja med bonusen nu, så ingen ide att maila. källa? Citera
XaaL Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 källa? Den sista start dagen var 31 mars! Citera
AnnaDea Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Finns ingen $22-turre kl 21.15...? 20:15 Citera
mawam Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 någon som fått mail om: Här kommer en inbjudan till Expetks "VIP Freeroll - Live Poker Trip". Inbjudan är exklusiv för dig då du tillhör Expekts högsta VIP-nivå: Legend Förstapris är en resa till en liveturnering i Europa. Starttid: 5 april kl 21:15 CET Missa inte chansen att spela för Expekt.com i ett Live-event. Registrera dig nu! och hittar den??? Citera
Jerico Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Jo, fast den är full nu. Nu har jag mailat och claimat min bonus. Fyfan vad jag spyr på poker just nu, ska lätt ta en veckas paus. Citera
mawam Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Jo, fast den är full nu. Nu har jag mailat och claimat min bonus. Fyfan vad jag spyr på poker just nu, ska lätt ta en veckas paus. jo men då får man ju tacka expekt för typ inget.... jaja inte mkt att göra åt de då Citera
Jerico Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Ja för expekt är ju så snåla mot sina spelare [/sarkasm] Citera
AnnaDea Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 jo men då får man ju tacka expekt för typ inget.... jaja inte mkt att göra åt de då Går att använda skiten till vilken turnering som helst som kostar $20+2. Spelar själv 5k$ G nu. Citera
dannnne88 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Hej, Tack för ditt e-mail, Detta är otillåtet att spela på mer än en ip-adress därav blir ni ej berättigad er bonus om detta sker, detta stod klart och tydligt under terms and conditions för denna bonus. Det spelar ej någon roll om ni ej spelar samma bord eller sit'n'gos, detta då bonusen kommer att ogiltigförklaras om spel från mer än en ip sker. Önskar dig en fortsatt trevlig kväll! Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen! Med vänliga hälsningar Fredrik Andersson Poker Support Expekt.com ltd Låter ej bra eftersom jag och mina polare lanar nu, varför skulle dom ha någon sån här regel och har någon läst den regeln? Citera
BillyCo Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Hej, Tack för ditt e-mail, Detta är otillåtet att spela på mer än en ip-adress därav blir ni ej berättigad er bonus om detta sker, detta stod klart och tydligt under terms and conditions för denna bonus. Det spelar ej någon roll om ni ej spelar samma bord eller sit'n'gos, detta då bonusen kommer att ogiltigförklaras om spel från mer än en ip sker. Önskar dig en fortsatt trevlig kväll! Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen! Med vänliga hälsningar Fredrik Andersson Poker Support Expekt.com ltd Låter ej bra eftersom jag och mina polare lanar nu, varför skulle dom ha någon sån här regel och har någon läst den regeln? Eh, jag har både spelat hemifrån och hos mina föräldrar som jag är hos nu över påsk. Inte fan kan dom neka mig bonusen bara för det väl? Nu blir jag lite orolig. Men dom kanske menar att man inte kan cleara mer än en bonus från samma IP? Citera
mawam Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Hej, Tack för ditt e-mail, Detta är otillåtet att spela på mer än en ip-adress därav blir ni ej berättigad er bonus om detta sker, detta stod klart och tydligt under terms and conditions för denna bonus. Det spelar ej någon roll om ni ej spelar samma bord eller sit'n'gos, detta då bonusen kommer att ogiltigförklaras om spel från mer än en ip sker. Önskar dig en fortsatt trevlig kväll! Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen! Med vänliga hälsningar Fredrik Andersson Poker Support Expekt.com ltd Låter ej bra eftersom jag och mina polare lanar nu, varför skulle dom ha någon sån här regel och har någon läst den regeln? hur var din fråga? jag förutsättar att man kan köra från flera olika IP-adresser då det är väldigt få användare som har FAST IP-adress, eller har jag fel? exempelvis får jag väl olika ip-adresser om jag använder router, switch och kopplar upp/ner via Internet leverantör. det jag kan köpa är att FLERA spelare inte får spela från samma IP-adress och på samma bord, fast då blir det mer collusion hmmm vad säger ni andra? Citera
dannnne88 Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 hur var din fråga? jag förutsättar att man kan köra från flera olika IP-adresser då det är väldigt få användare som har FAST IP-adress, eller har jag fel? exempelvis får jag väl olika ip-adresser om jag använder router, switch och kopplar upp/ner via Internet leverantör. det jag kan köpa är att FLERA spelare inte får spela från samma IP-adress och på samma bord, fast då blir det mer collusion hmmm vad säger ni andra? Hej! Vi är 3 st som ska lana hos mig och spela på eran 5000$ bonus, vi har redan börjat sen tidigare men tänkte spela ett par dagar hos mig. Nu undrar jag om det finns någon möjlighet att vi skulle kunna bli av med våran bonus ifall vi alla tre spelar hos mig? Vill gärna veta det innan det är försent och få lite försäkran på att vi inte kan bli av med våra bonusar. Självklart kommer vi inte att spela på samma bord eller sitngoes. Så skrev jag Citera
mawam Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Hej! Vi är 3 st som ska lana hos mig och spela på eran 5000$ bonus, vi har redan börjat sen tidigare men tänkte spela ett par dagar hos mig. Nu undrar jag om det finns någon möjlighet att vi skulle kunna bli av med våran bonus ifall vi alla tre spelar hos mig? Vill gärna veta det innan det är försent och få lite försäkran på att vi inte kan bli av med våra bonusar. Självklart kommer vi inte att spela på samma bord eller sitngoes. Så skrev jag och såhär står det under Terms and conditions: No account can be utilised more than 17 hours per day, and no account can be used from 2 IPs except if only changing IP once men jag tycker ändå det låter mkt skumt...för hur många har FAST ip? de flesta jag vet ändrar varje gång man startar om datorn. hmm ska maila expekt och se vad de säger, låter inget vidare iaf, sen är väl frågan hur hårt expekt drar denna regel. denna står oxå under Terms and conditions: Management reserves the right to alter terms and conditions for this promotion, and its decision is final mao kan expekt förändra reglerna och villkoren efter hur de själva vill... Citera
Recommended Posts