Pokershark Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 någon som blivit nekad? Jag clearade den på fyra dagar.. det kanske inte ser så snyggt ut, lite som ett taskigt engångsligg där man gör sitt och drar.. Du kan väl vänta med att casha ut efter någon månad och spela lite sporadiskt så blir alla glada och nöjda. När Expekt gett en sån här schysst bonus så anser jag det som en skyldighet att ge dem lite extra action så att dem kan återkomma med sådana här erbjudanden. Citera
Pokershark Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Går det se hur mkt man rakar utan tex PT?Är det sant att man får 1/3 i RB UTÖVER 5000$ bonusen? Har jag inte läst nånstans men därmot kan man under vissa perioder lösa in sina fpp till rate $1 per 1000 fpp. Citera
Dionysos Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 har inget tidigare konto på expekt (tror jag inte) och orkar inte läsa genom hela långa tråden. nån som lite snabbt kan förklara hur bra bonus/FPPraceet är och om det är värt att sätta in lite stålar för en som normalt spelar med 60%rb på ca 12-16 SHNL100 bord... Citera
Pokershark Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 har inget tidigare konto på expekt (tror jag inte) och orkar inte läsa genom hela långa tråden. nån som lite snabbt kan förklara hur bra bonus/FPPraceet är och om det är värt att sätta in lite stålar för en som normalt spelar med 60%rb på ca 12-16 SHNL100 bord... Räcker att du läser förra sidan! Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 har inget tidigare konto på expekt (tror jag inte) och orkar inte läsa genom hela långa tråden. nån som lite snabbt kan förklara hur bra bonus/FPPraceet är och om det är värt att sätta in lite stålar för en som normalt spelar med 60%rb på ca 12-16 SHNL100 bord... Försent nu tyvärr men du kan gärna berätta vart du spelar med 60% RB. Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Du kan väl vänta med att casha ut efter någon månad och spela lite sporadiskt så blir alla glada och nöjda. När Expekt gett en sån här schysst bonus så anser jag det som en skyldighet att ge dem lite extra action så att dem kan återkomma med sådana här erbjudanden. Helt rätt. Alla som cashar ut omedelbart är idioter. Citera
Dionysos Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Försent nu tyvärr men du kan gärna berätta vart du spelar med 60% RB. okej, var rädd för det. tack för svarat i vilket fall. lirar b2b för övrigt, storgrinder... Citera
dlinder Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Men vafan, skärp er. Det är lite jobbigt att behöva vada igenom skitposter som gnäll över folk som synar med K high, bara för att man vill hålla sig up to date med villkor och annat för den här bonusen. Citera
Pedroboy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Går det se hur mkt man rakar utan tex PT?Är det sant att man får 1/3 i RB UTÖVER 5000$ bonusen? Tycker såna frågor lätt kan leda till spam om rakeback och "kontakta mig" typen till inlägg etc och det är inte tillåtet på detta forum. för att inte tala om vad en sån här fråga leder till Försent nu tyvärr men du kan gärna berätta vart du spelar med 60% RB. Citera
kungbohman Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Ni som bett att bli uppgraderade till Legend och nyss clearat bonusen. Har ni fått den än? Citera
XaaL Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Ni som bett att bli uppgraderade till Legend och nyss clearat bonusen. Har ni fått den än? Det är många som har fått den, ja. Men det tar väl ett tag efter att du har mailat de! Citera
Hemdhes Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 nej inte fått..och räknar med att det kommer ta några dagar..får det nog inte innna långhelgen är det bekräftat nu att VIP-statusen ändras 10 april?..läste om en på ett annat forum där det står i hans cashier att vip-nivån upphör 11 april..fler som fått det meddelandet?..personligen bryr ja mig inte men för er alla andra Citera
AnnaDea Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 nej inte fått..och räknar med att det kommer ta några dagar..får det nog inte innna långhelgen är det bekräftat nu att VIP-statusen ändras 10 april?..läste om en på ett annat forum där det står i hans cashier att vip-nivån upphör 11 april..fler som fått det meddelandet?..personligen bryr ja mig inte men för er alla andra För mig står det att det gäller till den 30:e April. Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Tycker såna frågor lätt kan leda till spam om rakeback och "kontakta mig" typen till inlägg etc och det är inte tillåtet på detta forum. för att inte tala om vad en sån här fråga leder till Och jag tycker att sökandet efter ett liv kan göras på andra platser än här. Citera
Myssion Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Var står det? Är det i klienten eller på expekt.com? Citera
ludomir Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Nej. Anmäla sig:shock:?!?!? Angående alla ni som lirar NL50, FR samt 8-bord. Har ni nå stats på mig? nickar ludomir.. skulle va intressant å veta :-P Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Var står det? Är det i klienten eller på expekt.com? I klienten, jag har oxå fått meddelandet. Ganska säker på att de stryper alla tillfälliga legender. Men kan oxå va ett vanligt meddelande för att upplysa om att FPP racet upphör och att de så stänger av legend statusarna men det reggas inte förrän 1a Maj. Citera
logicsense Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Anmäla sig:shock:?!?!? Angående alla ni som lirar NL50, FR samt 8-bord. Har ni nå stats på mig? nickar ludomir.. skulle va intressant å veta :-P Där står "friggin donkaments".. Citera
flexnip Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 "Master and Legend monthly VIP reward token" $22 när man klickar på Cashier > FFps , ligger den där, det står att den går ut 2007-04-11 , så antar att legend statusen upphör då Citera
AnnaDea Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 "Master and Legend monthly VIP reward token" $22 när man klickar på Cashier > FFps , ligger den där, det står att den går ut 2007-04-11 , så antar att legend statusen upphör då Säger absolut ingenting att Legend går ut då. STår klart och tydligt för mig i text att det upphör den 30:e April om jag inte lirar in X antal FPP. Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Säger absolut ingenting att Legend går ut då. STår klart och tydligt för mig i text att det upphör den 30:e April om jag inte lirar in X antal FPP. Vart står det det? Citera
AnnaDea Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Vart står det det? I klienten när du klickar på My account sen FPP. Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 I klienten när du klickar på My account sen FPP. Det är ett sånt statiskt meddelande, u need xxxx FPP to retain your Legend status. Har nog inte så mkt o göra med dessa tillfälliga legend statusar som ges ut. Citera
AnnaDea Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Det är ett sånt statiskt meddelande, u need xxxx FPP to retain your Legend status. Har nog inte så mkt o göra med dessa tillfälliga legend statusar som ges ut. Står ju tillochmed samma i reglerna. Vart i reglerna står det att de ska avsluta det den 10:e April? Citera
MacDaddy Postad 5 April , 2007 Rapport Postad 5 April , 2007 Står ju tillochmed samma i reglerna. Vart i reglerna står det att de ska avsluta det den 10:e April? Bonusen gäller tom 30april men frågan är om de tillfälliga legend statusarna gäller tills dess. Citera
Recommended Posts