Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

någon som blivit nekad? Jag clearade den på fyra dagar.. det kanske inte ser så snyggt ut, lite som ett taskigt engångsligg där man gör sitt och drar..:roll:

Du kan väl vänta med att casha ut efter någon månad och spela lite sporadiskt så blir alla glada och nöjda. När Expekt gett en sån här schysst bonus så anser jag det som en skyldighet att ge dem lite extra action så att dem kan återkomma med sådana här erbjudanden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

har inget tidigare konto på expekt (tror jag inte) och orkar inte läsa genom hela långa tråden. nån som lite snabbt kan förklara hur bra bonus/FPPraceet är och om det är värt att sätta in lite stålar för en som normalt spelar med 60%rb på ca 12-16 SHNL100 bord...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har inget tidigare konto på expekt (tror jag inte) och orkar inte läsa genom hela långa tråden. nån som lite snabbt kan förklara hur bra bonus/FPPraceet är och om det är värt att sätta in lite stålar för en som normalt spelar med 60%rb på ca 12-16 SHNL100 bord...

Räcker att du läser förra sidan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har inget tidigare konto på expekt (tror jag inte) och orkar inte läsa genom hela långa tråden. nån som lite snabbt kan förklara hur bra bonus/FPPraceet är och om det är värt att sätta in lite stålar för en som normalt spelar med 60%rb på ca 12-16 SHNL100 bord...

Försent nu tyvärr men du kan gärna berätta vart du spelar med 60% RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan väl vänta med att casha ut efter någon månad och spela lite sporadiskt så blir alla glada och nöjda. När Expekt gett en sån här schysst bonus så anser jag det som en skyldighet att ge dem lite extra action så att dem kan återkomma med sådana här erbjudanden.

Helt rätt. Alla som cashar ut omedelbart är idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det se hur mkt man rakar utan tex PT?

Är det sant att man får 1/3 i RB UTÖVER 5000$ bonusen?

 

 

Tycker såna frågor lätt kan leda till spam om rakeback och "kontakta mig" typen till inlägg etc och det är inte tillåtet på detta forum.

 

för att inte tala om vad en sån här fråga leder till

 

Försent nu tyvärr men du kan gärna berätta vart du spelar med 60% RB.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej inte fått..och räknar med att det kommer ta några dagar..får det nog inte innna långhelgen

 

är det bekräftat nu att VIP-statusen ändras 10 april?..läste om en på ett annat forum där det står i hans cashier att vip-nivån upphör 11 april..fler som fått det meddelandet?..personligen bryr ja mig inte men för er alla andra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej inte fått..och räknar med att det kommer ta några dagar..får det nog inte innna långhelgen

 

är det bekräftat nu att VIP-statusen ändras 10 april?..läste om en på ett annat forum där det står i hans cashier att vip-nivån upphör 11 april..fler som fått det meddelandet?..personligen bryr ja mig inte men för er alla andra

 

För mig står det att det gäller till den 30:e April.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker såna frågor lätt kan leda till spam om rakeback och "kontakta mig" typen till inlägg etc och det är inte tillåtet på detta forum.

 

för att inte tala om vad en sån här fråga leder till

 

Och jag tycker att sökandet efter ett liv kan göras på andra platser än här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var står det? Är det i klienten eller på expekt.com?

I klienten, jag har oxå fått meddelandet. Ganska säker på att de stryper alla tillfälliga legender. Men kan oxå va ett vanligt meddelande för att upplysa om att FPP racet upphör och att de så stänger av legend statusarna men det reggas inte förrän 1a Maj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Master and Legend monthly VIP reward token" $22

 

när man klickar på Cashier > FFps , ligger den där, det står att den går ut 2007-04-11 , så antar att legend statusen upphör då

 

Säger absolut ingenting att Legend går ut då. STår klart och tydligt för mig i text att det upphör den 30:e April om jag inte lirar in X antal FPP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ett sånt statiskt meddelande, u need xxxx FPP to retain your Legend status. Har nog inte så mkt o göra med dessa tillfälliga legend statusar som ges ut.

 

Står ju tillochmed samma i reglerna. Vart i reglerna står det att de ska avsluta det den 10:e April?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...