heimdall87 Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Den 24e lär vi få svar på det, eftersom det är första dagen man kan claima bonusen. Va? Jag fick mina femtusen igår och 2 tredjedelar av FFPsen var inspelade som tillfälligt upphöjd Legend. Så inga frågetecken här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 iofs märker man direkt om man får FPPs snabbare ifall man har spelat på iPoker innan. jag märker då ingen skillnad... Ja självklart märker man det, man behöver inte ens ha spelat iPoker förut, det är ju bara att kolla hur mycket poäng man får vid tex 3$ rake och jämföra med tabellerna på hemsidan. Det jag svarade var på om de extrapoäng man får som legend även clearar $5000-bonusen. Jag är rätt säker på att de gör det, och nu har visst några fått bonusen. Va? Jag fick mina femtusen igår och 2 tredjedelar av FFPsen var inspelade som tillfälligt upphöjd Legend. Så inga frågetecken här.Haha, ok, nice När jag försökte få bonusen för några dar sen så sa de att man måste vänta tills den 24e eftersom det då har gått 30 dar sen denna promotion började. Jaja, inkonsekvent agerande från en pokersupport är ju inget nytt under solen direkt. De svarar iaf snabbt på mail, och uppgraderingen till legend var verkligen en trevlig överraskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tude Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Hur är det för nya spelare som får signup bonusen? Måste dom ta 160000 FPP eller clearas dom samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Hur är det för nya spelare som får signup bonusen?Måste dom ta 160000 FPP eller clearas dom samtidigt? Jag fick svaret att man faktiskt får 3 "bonusar" för en FPP. Alltså att du kan köra alla samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Jag fick svaret att man faktiskt får 3 "bonusar" för en FPP. Alltså att du kan köra alla samtidigt. Om man kör CashBack-bonus och har clearat en SignUp-bonus tidigare, har man då någon extra som man kan påpeka för Expekt-Support när man sedan mailar dem? Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Om man kör CashBack-bonus och har clearat en SignUp-bonus tidigare, har man då någon extra som man kan påpeka för Expekt-Support när man sedan mailar dem? Mvh, KF! Den 600$ bonusen är endast för nya spelare och aktiveras automatiskt vid ens första insättning och clearas precis som alla andra iPokerbonusar allt eftersom man spelar... Det är inget man behöver maila om. Det man behöver maila om är cashbacken och ev. rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 ni som blivit uppgraderade till legend, vet ni hur länge ni kommer att vara det? är det bara under fpps racet som man får vara legend eller? det jag läst mig till är att man får fortsätta var legend om man får ihop 50 000 poäng under varje månad, vilket inte bör vara omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 ni som blivit uppgraderade till legend, vet ni hur länge ni kommer att vara det? är det bara under fpps racet som man får vara legend eller? det jag läst mig till är att man får fortsätta var legend om man får ihop 50 000 poäng under varje månad, vilket inte bör vara omöjligt Ja 10:e april får man sin normala VIP-status igen. Kraven för att få vara legend står på sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Ja 10:e april får man sin normala VIP-status igen. Kraven för att få vara legend står på sidan... ok enligt vem? jag mailade precis expekt och fick precis svar att man är garanterat legend tom sista 30 april. mao är det så bra som det låter och denna bonus är mkt mkt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Jag ska också till Stockholm.. någon annan från Skåne som ska dit? Nickar som här på forumet, men numera P3zz1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 ok enligt vem? jag mailade precis expekt och fick precis svar att man är garanterat legend tom sista 30 april. mao är det så bra som det låter och denna bonus är mkt mkt bra! Det var vad livesupporten sa till mig iaf. Men de som svarar på mail kanske har lite mer koll... Hoppas det är till 30:e =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Hej! Jag fick biljetterna på posten idag. Åker X2000 torsdagen kl. 12.42 med ankomst 15.45 och bor sen på Radison SAS. När åker ni och var bor ni? Jag nickade först Dannesan och sen nu 2007Kent747. Jag vet ja lirat mot dej Haugen Du har PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dedu Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Rakebacken som legend måste ju vara nära 100%? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Rakebacken som legend måste ju vara nära 100%? Eller? rakeback?... kunde man haft det på expekt? om man varit med från början? och varför skulle den isåfall vara högre på legend... man betalar ju samma rake som legend Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Kan vem som helst bli upphöjd till legend bara man mailar deras support? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lingonsnaps Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Kan vem som helst bli upphöjd till legend bara man mailar deras support? Har aldrig lirat på expekt tidigare, drog iväg ett mail för 10 minuter sen och nu fick jag svar att jag hade blivit upphöjd till legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Kan vem som helst bli upphöjd till legend bara man mailar deras support? jag mailade och blev upphöjd allafall Bara dra iväg ett mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 jag mailade och blev upphöjd allafall Bara dra iväg ett mail. Snälla, berätta vad du skrev i mailet. Jag vill också bli legend... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Snälla, berätta vad du skrev i mailet. Jag vill också bli legend... Till: pokerupdate@expekt.com Hej!Enligt Tommy, på Expekt-supporten, så ska jag skicka ett mail till er för att bli VIP-Legend, så jag kan lira CashBack-Bonusen. Så fixar ni det? =) Tack på förhand! Ha det bra! Mvh, Tomas! Från pokerupdate: Hej Tomas,Tack för ditt e-mail! Jag har nu upgraderat dig till en legend! Lycka till! Vänligen återkom om du har ytterligare frågor eller funderingar! MVH Denise Granquist Poker Support Expekt.com Ltd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tack Kluffie! Trodde verkligen inte att det var så lätt att bli uppgraderad till Legend. Ska lira några hundra händer innan jag mailar för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tack Kluffie! Trodde verkligen inte att det var så lätt att bli uppgraderad till Legend. Ska lira några hundra händer innan jag mailar för säkerhets skull. Som Legend droppar bara FPP:n in i ruskig snabb takt! Helt galet! Är nog en ganska lätt bonus om man lirar runt NL100 - NL200 med 3-4 bord. Lirar man NL50 kan det nog ta mycket timmar av en. Blir 250% RB f.ö. för min del som enbart lirar HU-SnG (eller nästan iaf, lite CG har det också blivit). Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tack Kluffie! Trodde verkligen inte att det var så lätt att bli uppgraderad till Legend. Ska lira några hundra händer innan jag mailar för säkerhets skull. Hör av dig med resultat sen. Jag tänkte också signa upp, köra signup + $5k cashback. Men vill givetvis vara legend då för annars blir det tungt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Kfluffie, kan du bekräfta att man är Legend om man har 6 st silverstjärnor inne på "My account" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludomir Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Angående det här med att bli upphöjd till legend, gäller det bara för vipracet eller även för 5k-cashbacken? Jag tänkte eventuellt köra cashbackbonusen sen men känns som att den blir betydligt värdare om man jag får ha legendstatusen under hela tiden jag kör den. Cirkus hur många timmar tar det att grinda ihop typ 20.000FPP's på NL50, 6 bord med legendstatus? Någon som kan göra en snabb kalkyl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Kfluffie, kan du bekräfta att man är Legend om man har 6 st silverstjärnor inne på "My account" ? Det står ej om man håller musen över stjärnorna eller dy. men det finns ju bara 6 olika nivåer samt så får jag korrekt antal FPP:s när jag lirar så jag svarar nog Ja på den frågan. De som snackade om Guldstjärna har jag ingen aning om vad det är, hittar ingen information om det heller =/ Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts