Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Supporten är fortfarande lika efterbliven. Skrivit 11 mail, fått 4 svar där de har lovat att återkomma under dagen. 2 supportrar har svarat och lovar samma sak. Och allt detta på 5 dagar.

 

Det enda jag begär är att de ska ändra min gamla Neteller konto till det nya.

Hmm.. Tror jag gjorde samma sak som dig. För mig gick det snabbt, först spärra dom mitt gamla konto och när inte det funka så "la" dom in netellerkontot i mitt spelkonto. Det tog ca en halv dag för dem att lägga in netellerkontot i mitt spelkonto.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du ska spela poker för tusentalskronor kan du kanske ha råd med att tanka på mobilen för en hundring?

 

Mer en princip sak att jag inte ska betala en onödig hundring när man ska få samma support som på nätet. Har inte princip råd (subjektivt) och tänker inte föra över från Neteller bara derför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli ganska säker på att alla "oroliga" själar, speciellt här på PF, kommer att "maila sönder" denna bonus...TYVÄRR! :roll: :roll: :roll:

 

Det är klart. Det är inte många gånger man ser en sån här bonus. Synd bara att supporten är långt under medel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det nu tar sådan tid. varför gjorde dom inte bonusen automatisk. att man clearar steg för steg eller liknande. det verkar vara väldigt tidskrävnade för personalen och supporten, enligt mails.

 

någon som vet hur många som jobbar på en poker site ungefär? i support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anna, du hann ändå inte spela innan den 31 mars, eller? Isåfall varför köra den?

 

De skrev personligen att de gjorde ett undantag för mig eftersom det var deras fel att de inte har personal som jobbar helger. Skulle ha satt in i fredags, men kan inte än tackvare iq-befriad support inte gör något.

 

Ska köra Neteller-WPX-Moneybookers-Expekt istället. Annars sätter jag in med Visa helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är helt horribelt vad det gnälls om denna bonus. Här får ni en pokerbonus som pokervärlden aldrig sett dess like innan och aldrig hellre kommer göra i framtiden. En jättesatsning där man nästan ger bort 5000 dollar och vip-status och race och arrangemang och man har lyckas dra horder av spelare till sidan pga detta (givetvis i förhoppning att många stannar kvar sen om de gillar sidan och känner nån slags lojalitet).

 

Visst man kan vara orolig om de dröjer nån dag extra om man inte får sin bonus, men sluta såga sidan och supporten etc.

 

Var jäklig glada och tacksamma för detta! Är helt säker på att denna bonus hjälpt många spelare i behov av just den där extra marginalen, vilken stakes man än lirar på. Jag har fått min bonus och alla ja känner har fått sin och alla som inte fått sin än, kommer få sin. End of story.

 

Så tack expekt!

 

2007Kent747

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är klart. Det är inte många gånger man ser en sån här bonus. Synd bara att supporten är långt under medel.

 

Har aldrig fått svar så snabbt från någon site än Expekt.

Skickade ett mail om legendstatus samt en fråga om bonusen.

 

20 min senare fick jag svar och var legend.

Rätt bra tkr jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen att de inte hinner svara på vettiga människors frågor är väl för att det sitter massa idioter här som ständigt mejlar in frågor som redan tagits upp här på PF. Sluta mejla dem hela tiden så får ni snabbare svar när ni har en vettig fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...