MacDaddy Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 MAn behåller statusen april ut men en fråga kvarstår. Kanske nekar de folk 5000$ bonusen om de spelat ihop FPP med tillfällig legendstatus efter 10e april. Eller räknar om poängen i efterhand till en lägre status. Citera
tototorsten Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Jag kan medela att jag inte har fått några pengar för casback bonusen, ska ju komma inom 48 timmar, nu har det gått över 60 timmar Börjar dom få kalla fötter? Nu har jag fått min bonus Kan säga att om dom mot förmodan har såna här bonusar i framtiden så ska jag ha det mesta av mitt spel på expekt. Bonusen är ju sjukt bra. Citera
Hemdhes Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 idag är den sista dagen att börja! är det väl inte?..kan börja den 25:e april bara man skapat konto så man redan är legend Citera
Bogust Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Ähh verkar som om jag bara får behålla min Legendstatus till 10:e April: Hej, Tack för ditt e-mail, Denna har ej något att göra med vår cashback bonus utan är för Legend FPP race, du har dock denna status som även fungerar att användas till cashback bonusen. Men då vårt Legend race går ut den 10:e april gäller denna endast till denna datum då detta är en preliminär uppgradering. Har du ytterligare några frågor eller funderingar tveka inte att kontakta oss igen! Med vänliga hälsningar Fredrik Andersson Poker Support Expekt.com ltd Usch, kommer bli fruktansvärt hårt grindande för att jag ska klara det här nu. Kan max köra 4 bord dessutom så jag kommer nog i stort sett bosätta mig på Expekts NL400 de nästkommande 10 dagarna Citera
TheWeak Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Hur lång tid har de tagit för er att bli VIP-Legend efter mailat supporten? Citera
william Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Hmmmm 80K poäng kvar på 11 dagar.... Blir till att ligga i nu nätterna som kommer. Citera
XaaL Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Hmmmm 80K poäng kvar på 11 dagar.... Blir till att ligga i nu nätterna som kommer. Tappar du din legend sedan? Citera
william Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Nje.. Men med tanke på allt det här surret. Och nya mail hela tiden som motsäger varandra.. Då har man inte råd.. Att inte spela in den innan.. Citera
MacDaddy Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 För er som fortfarande är osäkra vad som gäller kan jag sammanfatta alla svar jag fått nedan. Hej igen Är det inte så att Legend statusen tas bort den 10e april men att man fortsätter ha den då statusar inte uppdateras förrän den 1 Maj? Tack för ditt E-mail Jag tror att jag har förstått din fråga korrekt, och är det så, stämmer det mycket riktigt det du säger. Din VIP-nivå kommer inte kunna ändras förrän den 1:a maj, vilket jag antar är vad du menade i ditt mail? Skickade ett följdmail: Om jag förstått det rätt nu kommer kunna spela april ut med tillfällig legendstatus iom att de ändringar ni gör 10e april inte kommer uppdateras förän 1a maj. Du kan ju dubbelkolla detta med er marknadschef eller andra i Expekt så att vi vet vad som gäller exakt. Vet att just denna frågan varit luddig för många. Tack för ditt E-mail Detta stämmer ja. Du kommer kunna spela med denna VIP-nivå under april månad, då inga förändringar kommer ske före den första maj. Vill bara va säker på att ni inte ändrar i efterhand antalet FPP man spelat in som legend efter 10e april. Går det få någon garanti på det? Tack för ditt e-mail! Garantin får du genom dessa mail. Vi kommer inte manipulera dina FPP efter denna period är över. Citera
jojje2k Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Nu kan vi vara säkra på vad som gäller Citera
MBengtsson Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Ett problem för oss som inte deltar i racet är ju att racing-spelarna callar med allt möjligt skräp för att samla points. Ett exempel är den där Pokermanager666 som hade extremtur på rivern igår och vann ett flertal dollar av mig... (hehe.. lovade ju att gå in här och whina lite... skojar bara) Citera
XaaL Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Ett problem för oss som inte deltar i racet är ju att racing-spelarna callar med allt möjligt skräp för att samla points. Ett exempel är den där Pokermanager666 som hade extremtur på rivern igår och vann ett flertal dollar av mig... (hehe.. lovade ju att gå in här och whina lite... skojar bara) Jaha... Mhm.. men det var ju ett problem.. eller? Citera
heimdall87 Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Ett problem för oss som inte deltar i racet är ju att racing-spelarna callar med allt möjligt skräp för att samla points. Ett exempel är den där Pokermanager666 som hade extremtur på rivern igår och vann ett flertal dollar av mig... (hehe.. lovade ju att gå in här och whina lite... skojar bara) Aha det är han som ligger 327a i rejset. Nä men allvarligt om, om en sån strategi skulle förekomma är det bara hos rena idioter. Och jag ser inte hur det skulle kunna vara ett problem för solida grinders...? Citera
Pedroboy Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Ett problem för oss som inte deltar i racet är ju att racing-spelarna callar med allt möjligt skräp för att samla points. Ett exempel är den där Pokermanager666 som hade extremtur på rivern igår och vann ett flertal dollar av mig... (hehe.. lovade ju att gå in här och whina lite... skojar bara) ? Du får ju inte mer points av att calla... räcker med att få kort för att få poäng du måste inte delta i poten!! Citera
MBengtsson Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Skrev ju att jag bara skojade... ta inte inlägget på allvar.. bara ett "intern-inlägg" till pokermanager666. Fast visst är spelet väldigt löst och det beror kanske till viss del på racet. Citera
AnnaDea Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 ? Du får ju inte mer points av att calla... räcker med att få kort för att få poäng du måste inte delta i poten!! Beror ju alldeles på nivå osv. Det är klart att folk vill nå 3$ i rake i varje hand. Det ger ju max poäng med Legend-status. Citera
lost Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 visst lyckades man fixa 10 000 FPP på fem timmar idag men samtidigt backade man 7 inköp på nl100 .... förbannade badbeats Citera
baloobas Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Skrev ju att jag bara skojade... ta inte inlägget på allvar.. bara ett "intern-inlägg" till pokermanager666. Fast visst är spelet väldigt löst och det beror kanske till viss del på racet. Tycker spelet är ganska tajt. Och det borde det ju vara iom bonusen. När alla sitter och spelar 8+ bord hela tiden så känns det ju ganska givet. Är det förresten någon som orkar länka till top-listan i VIP racet. Hittar den inte. Citera
Haggisen1 Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Haha, nej det är inte jag... men vet vem det är Lolwhat är den enda som klarat bonusen som dessutom spelat en del sng och dessutom varit otrevlig så kan inte vara någon annan men det är lugnt tar inte illa upp på vad folk säger i chatten Citera
XaaL Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Är det förresten någon som orkar länka till top-listan i VIP racet. Hittar den inte. Det är den här va? http://expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3607 Citera
baloobas Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Det är den här va? http://expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3607 ty Folk har inte så mycket points som jag trodde. Det kommer ju gå att placera sig på den fastän jag började igår. Citera
Opteron Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 hmm, jag skickade mejl till deras support för 2 timmar och har inte hört något alls om att min VIP har ändrats. Har skickat både till pokerupdate@expekt.com och till support@expekt.com Börjar bli nervös. Citera
tetris Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 hmm, jag skickade mejl till deras support för 2 timmar och har inte hört något alls om att min VIP har ändrats. Har skickat både till pokerupdate@expekt.com och till support@expekt.com Börjar bli nervös. Jag skickade ett i torsdags och ett igår natt inte hört något sen dess Citera
Recommended Posts