bigdwarf Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Allright, får bli att släpa med datorn iaf då. Var hittade du nät, var det wireless eller kopplade du upp dig på intenetkafeer/hotell? trådlöst på hotellen körde vi på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Hej! Tänkte kolla med er som har koll på thailand och allt runt omkring. Vi är några som ska åka ner i höst till Ko Samui är det tänkt från början iaf. Så min fråga är: Hur hittar man billiga flyg till thailand, så billigt som möjligt i princip? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Hej! Tänkte kolla med er som har koll på thailand och allt runt omkring. Vi är några som ska åka ner i höst till Ko Samui är det tänkt från början iaf. Så min fråga är: Hur hittar man billiga flyg till thailand, så billigt som möjligt i princip? Du frågar om billiga flyg på ett pokerforum?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Du frågar om billiga flyg på ett pokerforum?! Haha tänkte faktiskt också på det när jag skrev mitt inlägg. Menmen, kanske finns någon som lirar lowstakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Haha tänkte faktiskt också på det när jag skrev mitt inlägg.Menmen, kanske finns någon som lirar lowstakes. Japp. Vill du ha ombokningsbar biljett? Finnair är rätt billiga men halvkassa, kolla med sta travel där får man oftast bra plåtar som är ombokningsbara till hyfsat pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Kolla flyg med seatravel.se Dom har ibland kampanjpriser med thaiairways direkt flyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Jag har sökt i tråden, läst lite smått men inte hittat något svar.. Så ni vet Grejjen är att vi åker till Phuket, men bara med flygstol. Vi är två stycken som ska vara där i 3-4 veckor och undrar om det finns något guesthouse med internet att rekommendera? Det kan vara i Kamala, Karon, Patong eller Kata, hade varit guld om det låg inom 1 km till stranden! Fantasibilden är: Stranden hela dagen, käk o bira o livet leker Kommer hem till ett svalt rum Lägger sig på sängen Lirar poker 2-3 timmar Går ut och käkar gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Jag har sökt i tråden, läst lite smått men inte hittat något svar.. Så ni vet Grejjen är att vi åker till Phuket, men bara med flygstol. Vi är två stycken som ska vara där i 3-4 veckor och undrar om det finns något guesthouse med internet att rekommendera? Det kan vara i Kamala, Karon, Patong eller Kata, hade varit guld om det låg inom 1 km till stranden! Fantasibilden är: Stranden hela dagen, käk o bira o livet leker Kommer hem till ett svalt rum Lägger sig på sängen Lirar poker 2-3 timmar Går ut och käkar gött! Vi bodde på JJ inn i Karon i 16 dagar (tror jag). Kostade väl 80-90 spänn per person natten. Fräsha rum med A/c o minibar. 300m till stranden max. Jävligt schysst personal och så har dom även ett par datorer stående för 60bath/h. Har du tur så ligger kanske svs klient kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 24 Juli , 2008 Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 Låter utmärkt! Verkar som att det var ok att lira poker 2-3 timmar på SvS? Exakt där jag lirar! Men det ultimata skulle vara att kunna ha internet på rummet.. Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2008 bo på http://www.karlssons-phuket.com/patong/rooms.htm så slipper du gå så långt när du ska äta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Letar fotrfarande efter ett guesthouse där det är möjligt att ha internet på rummet.. någon som lyckats hittat något runt Phuket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 25 Juli , 2008 Rapport Share Postad 25 Juli , 2008 Letar fotrfarande efter ett guesthouse där det är möjligt att ha internet på rummet.. någon som lyckats hittat något runt Phuket? I Patong (svenskägt): http://www.ferbguesthouse.com/ Billigt, stabil lina, bra käk. Väldigt enkelt boende dock, inget ställe man bor på länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Bump Upp med bilder på ditt lyxboende istället din stekare Kommer ner om en vecka, får styra upp en riktig festkväll någon dag! Jag får väl släpa med bruden till Suken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Bump Får bli dags snart. Men vi får göra en pakt eller va man ska kalla det. Max två utekvällar i veckan. Annars gular jag allt som har med rulle och hälsa att göra igen.. Och lite bilder på cribet när ni flyttar in skulle vara bra, gärna på pool m.m om ni orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Väldigt enkelt boende dock, inget ställe man bor på länge.. nej fy fan jag håller med dig. enkla boenden funkar inte längre tider, som att man skulle sova i djungeln.. vem fan gör det lixom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 nej fy fan jag håller med dig. enkla boenden funkar inte längre tider, som att man skulle sova i djungeln.. vem fan gör det lixom? lolz, över ett år gammalt inlägg. Times are changin´, nu brakar ju hela världen samman, då får vi alla sova i djungeln. Skämt och sido, jag skulle inte trivas en längre tid i ett enkelt boende på 10m2, tror majoriteten om vi ser till foumet känner likadant. Men vi tycker helt enkelt olika, och jag respekterar dig ändå trots ditt skogsmullesyndrom. Men sarkastiska inlägg va både onödigt och oväntat. Chill with da Thrillz, peace out.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 softa jag skämtar bara.. refererade till döden i hängmattan och skräckslagna små flickor som ringer efter hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 softa jag skämtar bara.. refererade till döden i hängmattan och skräckslagna små flickor som ringer efter hjälp Jag med, Sark"i"smen lyser igenom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 6 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2008 Upp med bilder på ditt lyxboende istället din stekare Kommer ner om en vecka, får styra upp en riktig festkväll någon dag! Jag får väl släpa med bruden till Suken Hahaha jag visste väl att stammisarna skulle börja klottra här så fort jag bumpa tråden. Just nu är jag nere i Patong, vissa mkt oförskämt kallat Thailands rövhål. 1v denna gång, är lite kär i patong får erkännas. Idag hade vi tom energi för att hyra motorbikes och dra till Laem Sing beach som jag VERKLIGEN rekommender om man är i Phuket. ca 20min från patong, härlig liten avskärmad strand, med 1-3 små thairestauranger där maten var riktigt bra. Jo vi flyttar in i bangkok cribet den 9e denna månad. Blir härligt men vågar inte lägga upp bilder för alla kommer bli så löööööjligt avundsjuka:lol: Ses i *** snart då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skogiss Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2008 Ar i Phuket nu i en vecka.. Finns det nagra live games med svenskar nagonstans haromkring? Skulle uppskatta svar! Sebbe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 Någon som hänger i Bangkok ? tänkte åka ner nästa vecka om allt går som planerat och ta det lugnt kanske grinda lite, någon likasinnad där nu? alternativt kolla på mbk om house of the dead 5 kommit ut, varva det på fyllan. Sen så har jag slut på ideér förutom öarna lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bagar3n Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 jag ska faktiskt ner till Thailand på torsdag. Vet inte hur lägne det blir Bangkok dock. Vad jag har förstått är det olagligt med statliga eller ofentliga spelklubbar där nere. Men ingen som har något tips eller så om några schyssta mer organiserade homegames eller några illegala klubbar någonstans i Thailand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 ingen som är sugen på att dra ett gäng till thailand typ jan, feb nån gång? grind, fest å chill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts