heltok Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 tror du att din dator blir ledsen om du har igång camtasia medan du spelar? vore kul att se en film på klickandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 vore kul att se en film på klickandet. Instämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moffeS Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Vad spelar du för nivå på SnG:erna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 tror du att din dator blir ledsen om du har igång camtasia medan du spelar? vore kul att se en film på klickandet. Instämmer! Har aldrig använt programmet så jag har ingen uppfattning om hur mycket det tar på den, ger ni mig en smidig lite guide till hur man gör för att få det samt hur man anväder det och var jag kan lägga upp filmen så går det säkert att lösa. Men bilden blir ju förmodligen gigantisk och det blir nog svårt att se vad som står på siffror och sånt, men det kan ju vara ett kul experiment. Vad spelar du för nivå på SnG:erna? För tillfället spelar jag NL50 på CG och $20 9-manna SNGs, får se hur spelandet går fram över så kanske jag börjar högre. Ny session Ny depo á: $600 Sessionens resultat CG: $259 Sessionens resultat SNG:$84 Rullen: $1706.95 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Lycka till med ubergrindningen! Vad är poängen med att köra så extremt många bord samtidigt? Har du lätt att för att bli uttråkad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Lycka till med ubergrindningen! Vad är poängen med att köra så extremt många bord samtidigt? Har du lätt att för att bli uttråkad? Anledningen till att jag brukade spela 12SH bord var för att: 1. Minska variansen, den tar ut sig ganska bra då man spelar så väldans många händer under varje session. Iofs väldigt beroende av spelstil, men jag som var väldigt TAG fungerade det bra. 2. Motverka tilt (förutsatt att man har en ordentlig BR) 3. Högre $/h men dock lägre bb/100. 4. Risk för uttråkning är väldigt liten då man i pricip klickar konstant. Lycka till med spelet Dionysos! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 Lycka till med ubergrindningen! Vad är poängen med att köra så extremt många bord samtidigt? Har du lätt att för att bli uttråkad? Anledningen till att jag brukade spela 12SH bord var för att: 1. Minska variansen, den tar ut sig ganska bra då man spelar så väldans många händer under varje session. Iofs väldigt beroende av spelstil, men jag som var väldigt TAG fungerade det bra. 2. Motverka tilt (förutsatt att man har en ordentlig BR) 3. Högre $/h men dock lägre bb/100. 4. Risk för uttråkning är väldigt liten då man i pricip klickar konstant. Lycka till med spelet Dionysos! Tetris får med det mesta. Jag gör det mycke för att jag tycker det är kul också och just som det står i post ett att jag behöver prova på något nytt eftersom riggen varit duktigt emot mig på senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 vad har du för vpip % på cashgame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 vad har du för vpip % på cashgame? Lite statistik kan ju läggas upp då Har bara två speldagar än så länge, på cashgame 4930 händer och 85 speltimmar. BB/h: 4.37 $won: $312.75 VP$IP: 14.34 (vad står detta för?) PF raise: 5.60 SNGs: Antal: 34 ITM: 16 = 47.06% Första platser: 7 Andra platser: 5 Tredje platser: 4 Netto vinst: $241 ROI: 47.63% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wallinho Postad 11 Mars , 2007 Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 VP$IP (Voluntarily Put Money Into Pot), hur ofta du frivilligt kastar in marker i potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2007 VP$IP (Voluntarily Put Money Into Pot), hur ofta du frivilligt kastar in marker i potten okej, det borde jag vetat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dante Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 Sinnessjukt.. själv börjar jag missa bets när jag spelar 4 bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Provade på 24 tabling idag. Har inte spelat mer än nån timme och har gått ungefär plusminus men har haft en hel del oflyt. Kommer en mer genomgående rapport och ett par HHs lite senare. http://i12.tinypic.com/42jgsur.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 http://i12.tinypic.com/42jgsur.jpg hehe, ser su sjukt grymt ut När du lirar, händer det ofta att du timar ut på nått bord då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tmir Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Provade på 24 tabling idag. Har inte spelat mer än nån timme och har gått ungefär plusminus men har haft en hel del oflyt. Kommer en mer genomgående rapport och ett par HHs lite senare. http://i12.tinypic.com/42jgsur.jpg En sund själ i en sund kropp, en stressfri vardag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Sjukt grymt.. Bara hoppas de funkar för dej! Lär ju kunna plocka in endel bananer..! Vill inte vara petig, men tänkte bara så ingen missförstår, spelar ingen roll hur stor skärm du har, utan hur hög upplösning. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 vilken sida mer än stars är det du lirar ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 vilken sida mer än stars är det du lirar ?? Full Tilt ser det ut som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 vilken sida mer än stars är det du lirar ?? Fulltiltpoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Jag blir sjukt sugen på att testa lite. Spelar man mer än 1 000 händer per timme kan det ju inte gå mer än bra liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Full Tilt ser det ut som. aha , trodde inte att man kunde ställa in så man fick så där små bord precis som på stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 aha , trodde inte att man kunde ställa in så man fick så där små bord precis som på stars. Kan man inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Kan man inte.. sämsta försöket till att vara dryg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 sämsta försöket till att vara dryg? Absolut inte, de kan man väl inte? Isf har jag missat de, så försökte bara svara på hans fråga! Ber om ursäkt om jag gjorde ngn upprörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts