Gå till innehåll

FR24-tabling ---> SH18-tabling


Dionysos

Recommended Posts

  • Svars 110
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Badstreakslut??

Vi hoppas. Kammade in $4700 idag iaf.

Har haft oflyt och inte känt för att lira DIOgrinding på ett tag men fick lite motivation nu så det kommer nog lite uppdateringar igen snart.

Tack poker för dagens nöje :D

 

Grattis!

Fortsätter du på NL25/NL50 eller kommer du fortsätta ditt tokspel på högre nivå? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många BB/h/bord håller du nu på NL50?

 

Skulle vara intressant att se om 24 tablande fungerar på NL100, skillnanden mellan NL50 spelaren och NL100 spelaren är väll inte jätte stor direkt.

 

Tror du att det går?

 

just nu ligger jag på lite negativa siffror. typ -0.1 bb/h men hoppas på att kunna vända trenden...

det blir nog lite grinding i eftermiddag.

 

Jag tror det kan gå. ligger back på tex QQ vilket beror på en hel del oflyt så jag hoppas kunna vända trenden. Om du läser lite tidigare i tråden ser du att jag backat på flera händer man bör ha gröna siffror på så jag vet vad jag måste arbeta med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar du 14 vpip(och spelar 18 bord) på nl400 sh och högre kommer du nog lätt bli ganska utspelad av andra grinders

 

väl medveten om detta men planerar o andra sidan inte att lira 18 bord på NL400 då jag inte tror att jag skulle ha en chans. mest ett kul projekt just nu. 18 bord NL100 genererar rätt skapliga cash om man får in flytet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...