Franco_Baresi Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Vem är vem på Pokerforum? http://redwing.hutman.net/~mreed/ Hansolo = Lamer Eury = Perv Jacobmal = Godfather Djens = Fragile Femme Hjort = Lonely Guy Franco_Baresi = Kung Fu Master Iremmats = Ego Klyka = Net Rat Rilleg och Che = Big dog and Me-too Albert = Furious Typer Citera
Myssion Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 AnnaDea = Crybaby/Ferrous Cranus FrancoBaresi = Artiste arnona = Garble eurythmech = Perv Citera
Nidson Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jello - Capitalista Franco Baresi - Jerk Eury - Weenie Kfluffie - Nanny Jag mfl - Howlers Citera
Myssion Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Kfluffie - Innocence Abused gdaily - En snäll Admin med ett inslag av Ent. Han finns tillochmed på bild (tänk till glasögon och ett blygt leende ): Citera
Franco_Baresi Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 FrancoBaresi = Artiste Artiste: "... CAUTION: Artiste often has serious mental problems and, though easily defeated in battle, may be unpredictable in defeat as well as in victory." Franco Baresi - Jerk "..Jerk is very happy to participate in electronic forums because in cyberspace he is free to be himself...without the risk of getting a real-time punch in the mouth" Citera
Franco_Baresi Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Edit på Jacobmal: Grunt "Grunter always reponds to discussion forum messages with a single word or a short phrase/.../with a simple "Yeah!". "Get a life.", "Whatever", "I agree." "Wrong." Myssion - Netiquette Nazi Citera
jello Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Jello - Capitalista (L) Hjort: Ideologue Citera
eurythmech Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Men kul att Nidson ska bryta Perv-trenden.... Citera
Myssion Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Men kul att Nidson ska bryta Perv-trenden.... Och han gör det med den jag var på vippen att sätta på dig. It was a close call. Citera
Nidson Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Oh, Weenie var ju också positiv Se det positiva, man är en vinnare bara man blir omnämnd i den här tråden. Citera
kfluffie Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Kfluffie - Nanny Känner igen mig faktiskt! Kfluffie - Innocence Abused Nanny! Mvh, KF! Citera
kfluffie Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 http://redwing.hutman.net/~mreed/warriorshtm/pithyphrase.htm - SuperTequila Citera
Myssion Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Se det positiva, man är en vinnare bara man blir omnämnd i den här tråden. Perv är ju dessutom helt klart en komplimang IMO. Citera
hansolo Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Vem är vem på Pokerforum? http://redwing.hutman.net/~mreed/ Hansolo = Lamer hur hamnade ja överst på den här listan??!?! -stämmer bra iaf Citera
Franco_Baresi Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 Perv är ju dessutom helt klart en komplimang IMO. Varför tycker jag emellanåt lite synd om Frugan? Stackars lilla ömma, väna, vackra varelse som får stå ut med en sådan karl... Citera
AnnaDea Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 AnnaDea = Crybaby/Ferrous Cranus WTF? lol, Citera
AnnaDea Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Myssion = Jykel&Hyde/Profundus Maximus/Ideologue/Centurion och den som är mest självklar: Pithy Phrase! Citera
Klyka Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Klyka = Net Rat Ouch! Stort ändå att jag lyckats ge intrycket av att försöka ge intrycket av att vara det jag gett intrycket av att vilja ge intrycket av att vara! Citera
Franco_Baresi Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2007 Ouch! Stort ändå att jag lyckats ge intrycket av att försöka ge intrycket av att vara det jag gett intrycket av att vilja ge intrycket av att vara! Jag erkänner mig ägd Citera
Myssion Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Stackars lilla ömma, väna, vackra varelse Du får det att låta som att jag har gift mig med någon karaktär ur Lilla Huset På Prärien... vad har du för kvinnosyn egentligen?? Citera
Recommended Posts