Gå till innehåll

Dilba sponsrad...


Macroman

Recommended Posts

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehe,nån som lånat ditt lösen eller,inte ofta man ser ett så snällt och positivt svar från dig.:-D

 

Det är välkänt faktum att eury håller igen när det gäller kritik mot kvinnor/tjejer/babes. Se bara hans mycket finstämda och smeksamma kritik i Vaniljkyss db...

 

Vi andra får finna oss i att bli kallade pregustavianska neanderthalare titt som tätt... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tveksamt. Har spelat mot Dilba och hon verkade inte ha greppat ens de mest fundamentala bitarna.

 

Jag med, hon spelade bättre än många som spelat längre, och hon verkar vara ödmjuk över sin otillräcklighet.

Det var allt, typ.

 

Sen är det givetvis så som Macroman påpekar, jag hoppas bara att Dilba ska ligga med mig efter att jag skrivit det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag med, hon spelade bättre än många som spelat längre, och hon verkar vara ödmjuk över sin otillräcklighet.

Det var allt, typ.

Okej, jag fick ett annat intryck, både vad gäller pokern och ödmjukheten. Du kan ju förstås ha spelat med henne mer nyligen och hon kanske har utvecklats, vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir alltid lite orolig när jag läser saker som "jag har bra känsla" och "jag är duktig på att läsa folk". Betyder detta någonsin något annat än att vederbörande är kass? (så länge vi pratar om någon som är färsk på poker) Det fattades bara klassikern "jag tror att mitt irrationella spel kan ställa till problem för proffsen".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sharkscope ljuger aldrig... men då har jag alltid hävdat att SNG kan spelas av apor... so I guess Im a monkey ;)

 

Matteprof

Av. ROI: 28%

 

;)

 

Till saken hör ju den att Dilba dels har ett affischnamn och dels kan spela poker, blir ett bra PR val för en sajt. Detsamma gäller ju spelare som Ben Affleck, Tobey Maguire etc som även de börjat visa sporadiskt bra turneringsresultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade upp hennes alias "ablid" på sharkscope...

 

Games Played 263

Av. Profit -$18

Av. Stake $67

Av. ROI -32%

Total Profit -$4,713

 

 

det verkar ju inte gå jättebra för henne iaf... spelar väl kanske på j*vligt för hög nivå

 

Hon blev femma i Sunday Warm-Up för en månad sedan (cirka) och bör för denna prestation ha fått 15-20.000 USD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...