Gå till innehåll

All in, Gretko, Goolarn och Watoz bilddagbok från thailand


All in

Recommended Posts

  • Svars 436
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

http://www.tagheuer.com/the-collection/link/men/automatic-watch/index.lbl?w=WJF2210.BA0586

 

 

den klockan köpte jag.. riktigt schyst faktiskt. några tusen billigare än i sverige tror jag..

 

otroligt segt i lyan ikväll.. jag är spiknykter.. watoz försöker supa sig full.. dom andra två är råsega.. men dom tre skall iaf göra ett försök på utgång medans jag ska sitta å skaka nykter i lyan.. vet inte vad jag ska göra riktigt.. spelade lite nyss å de var svintråkigt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom just hem med watz från krogen.

Klocka n är bara barnet(4.21) men fick lov att köra hem honom, han är så otrooooooooooligt jävla packad. vi satt pås sound bar och rökte shisha med beer(ja han heter så, han är thaiare och jobbar på en bar här nere) och watoz bara däckade över bordet.

 

Vi har kört moppe hem i ung 20kmph men ändå har watoz vinglat som en jävla dåre fram och tilbaks över vägen, jag tjatade på honom spokm en idiot men fick ohonom inte att kliva av moppen förräns vi avverkat typ 3/4 av vägen. Efter det fick han sitta bakpå och han däckade ungefär in i mig, han höll in te direkt i sig. När vi väl kom fram lyckades han ramla in i en massa cementbitar och slog upp sig - fast det var väl likfan. blev bara lite skrapsår.

 

Nu har jag bäddat ner honom oich satt på plåster på hans sår, men han kom just ut igen och började tjata om att äta någonting. Nu ligger han däckad över vildhunden..

 

Han sa tdigiare att han aldrig varit så här full i thailand förut, men ändrade sig snabbt till att han eventuellt aldrig varit så här tankad någonsin förut.

Han är heeeeeeeeeeeeeeeeelt väck.

 

 

Skål pojkar små

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har faktiskt spelat in ett antal videofilmer, men dom lär vi undanhålla pga censur etc.

Vi kom f.ö. på igår(tror jag att det var, så svårt att hålla koll på dagarna) att jag inte haft en enda nykter dag i thailand(hade typ 4st i singapore, skäms något så innerligt över detta också).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha fy fan de stämmr nog bra de ades skrivti. vaknat upp nu å är fläskigt sliten. har fått höra att de vankas hel flum dag i morgon med påsktema :-) .. kan nog bli riktgit intressant. anntar att en lr två fina påskbilder kommer upp under morgondagen. så kanske blir chill idag så man är riktggit laddad till våran egna lilla fest i morgone :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kör på ni.. Själv sitter man här hemma i sverige ser på 3 porrfilmer om dagen för att hålla abstinensen nere och till det hela dricker man singhapoorbeers, känner ni en viss lukt av att man skulle vara desperat??:roll: .. Ta det lugnt ned pillrena 8-) and go and get some hoes like in the good old days.!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha luskat runt i diverse forom och diskutioner kom jag över material som kan vara speciellt känsligt för personerna som skriver i detta forum, jag hoppas att detta in stämmer, i sånna fall har ni tagit resan till en helt ny nivå efter att jag åkt hem?

 

"Gretko har gift sig med en s.k. Bankok tjej(finare namn för hon som står utanför sounds varje natt kl 4), All in har dragit på 2 killar, ades har dragit på en 55 taggare mot en suptunna bakom green mango och för att inte tala om watoz gangbang i koh pangangas!"

 

Jag hoppas att detta inte stämmer?

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han i mitten på bilden ser precis ut som en kille jag såg för en månad sen bakom Green Mango vid 12 tiden på dan skjutsa en katoy för att hämta sin moppe. Tror inte ni var där då? Samt killen hade en tatuering på nacken. Skulle vara kul om det visade sig vara han ändå :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han i mitten på bilden ser precis ut som en kille jag såg för en månad sen bakom Green Mango vid 12 tiden på dan skjutsa en katoy för att hämta sin moppe. Tror inte ni var där då? Samt killen hade en tatuering på nacken. Skulle vara kul om det visade sig vara han ändå :P

 

Vi var här för en månad sen, men ingen av oss har ngn tatuering i nacken - tror jag.

 

Sitter just nu och slöskottar lite 10-20, flyter på fint. Kanske är 10k upp för dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha luskat runt i diverse forom och diskutioner kom jag över material som kan vara speciellt känsligt för personerna som skriver i detta forum, jag hoppas att detta in stämmer, i sånna fall har ni tagit resan till en helt ny nivå efter att jag åkt hem?

 

"Gretko har gift sig med en s.k. Bankok tjej(finare namn för hon som står utanför sounds varje natt kl 4), All in har dragit på 2 killar, ades har dragit på en 55 taggare mot en suptunna bakom green mango och för att inte tala om watoz gangbang i koh pangangas!"

 

Jag hoppas att detta inte stämmer?

8-)

 

 

hahah självklart stämmer detta till 95% iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar dagen cirkus 10k upp. Inte ngn intressant hand i princip.

 

Texas Hold'em $20-$20 NL (Real Money), #157,952,841

Table Tianjin, 6 Apr 2007 5:51 PM ET

Seat 1: shahmat ($2,227 in chips)

Seat 6: J nutsen ($3,005.10 in chips)

Seat 10: Scor_pion70 ($3,515.55 in chips)

ANTES/BLINDS

shahmat posts blind ($10), J nutsen posts blind ($20).

 

PRE-FLOP

Scor_pion70 bets $60, shahmat folds, J nutsen bets $199, Scor_pion70 calls $159.

 

FLOP [board cards 5H,7S,AH ]

J nutsen bets $333, Scor_pion70 bets $750, J nutsen calls $417.

 

TURN [board cards 5H,7S,AH,4S ]

J nutsen checks, Scor_pion70 checks.

 

RIVER [board cards 5H,7S,AH,4S,9C ]

J nutsen checks, Scor_pion70 bets $2,546.55 and is all-in, J nutsen calls $2,036.10 and is all-in.

 

SHOWDOWN

Scor_pion70 shows [ QD,KD ]

J nutsen shows [ JS,AD ]

Scor_pion70 wins $510.45, J nutsen wins $6,018.20.

 

 

 

Vafan ska han ha?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Gretko har gift sig med en s.k. Bankok tjej(finare namn för hon som står utanför sounds varje natt kl 4), All in har dragit på 2 killar, ades har dragit på en 55 taggare mot en suptunna bakom green mango och för att inte tala om watoz gangbang i koh pangangas!"

 

Gretko och hans flickvän har inte utbytt några löften än; all in har bara dragit på 1 kille såvitt vi vet; och tjejen bakom mango var inte en dag över 40...

Det om watz stämmer dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, sjuk gårdag.

 

får se om det blir nån påskfest idag.. om det ska inträffa så måste vi orka köpa påskgrejer och det kan bli svårt.. får se sen när watoz å gretko vaknar..

just nu letar ja spel..orkar inte med solen. inte ett 5-10 lr 10-20 bord igång.. kul som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är påksfesten i full gång, nu skall vi bara dra ner till tesco å inhandla diverse påskmat och påskkläder. om de är någon snubbe på koh samui som är sugen på en hederlig påskfest är de bara å hojta till. skåååååål å glad påsk alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gretko ser ut som nån slags blandras mellan hardrocker och ladyboy i sin rosa klänning, all in ser bara allmänt fel ut iklädd sin rosa/lila spetskjol med ljusblå bäbismössa på sig(den föreställer en delfin) medans watz ser otroligt sexig ut i sin vita klänning och schal runt huvudet. En tvättäkta häxa.

 

Själv så har jag en gul och svart klänning med blommor på och en mössa som föreställer en humla.

 

Vet inte om vi går ut såhär eller inte dock; watoz håller på och fegar ur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...