ades_va Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 börjar bli nyktert i denna dagboken. orka vila levern. köp en ny i kina istället. nyktert? har faktiskt glömt bort hur det känns... försöker prova på det nu pga penicilinet, men mkt sitter kvar i kroppen sen igår än... imorn bitti kanske jag är nykter om jag har tur.. å dom andra festar nu.. btw, Riktigt nice hotell detta! ska grinda å njuta av roomservicen hela jävla natten medans dom andra slirar.. plus en massage till rummet skulle ja tro.. en massör håller just nu på å masserar psykos-ades här bredvid mig nu.. hoppas inte avsugning ingår. /// All in. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 börjar bli nyktert i denna dagboken. orka vila levern. köp en ny i kina istället. önskar detta borde stämma Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 btw va fan har hänt med min kropp? har ca 12 sår på benet och foten och varenda jävla sår är total inflamerat och svin vidrigt. Edit. såklar söker jag ju svar som "ingen fara så blir de för alla som festar hårt i thaliand". så pls säg att d är helt normat å skippa HIV snacet =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Diuna sår är fruktansvärt vidriga! KOm och sup nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goolarn Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 den där lilla lilla watzs har tappat bort nyckeln. nu ska vi på spa, imorrn ska vi nog handla ett par datorer och några mobiler. har blivit ett enormt sug efter 11" vaio's här nere Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 det ades säger stämmer. nån dator blir de nog. nu har ja fixat min dator. köpte ny hdd och windows vista skiva skiva nu. otroligt skönt då jag är sjukt internetberoende. för övrigt min andra nyktra dag på rad nu.. ska försöka ta två till efter detta.. klarar jag det så firas det med en 4 dagars fylla på koh panjan lr va fan de heter. nu blir de spa sen grind tror jag. mvh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 börjar bli nyktert i denna dagboken. orka vila levern. köp en ny i kina istället. Tycker Robin att det är etiskt riktigt att bidra till att det är en lönande verksamhet som inte kommer att försvinna ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Tycker Robin att det är etiskt riktigt att bidra till att det är en lönande verksamhet som inte kommer att försvinna ? jag hänvisar till hjorts argumentation om ämnet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 vi testade just buffén på meritus mandarin där vi bor i singapore, och den var något enormt. bilder kommer säkert senare. just ja, lite bubbelbad och bastu innan så nu jävlar klarar man av ett långpass. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Fyfan, jag är så fet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 jag hänvisar till hjorts argumentation om ämnet. Om du inte kan ha en egen argumentation, var då vänlig att länka till materialet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 baaah riggen är verkligeen inte med här i singapore. tookbackar. å har hört nått om att ades sitter å är total transad i andra rummet. blir å sitta hela natten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 det stämmer att riggen vart mot oss.. alla satt å backade ett tag. men de löste sig för mig nu då ja hittade en 4k pot på 10-20. riktigt viktig. även där var riggen framme.. hade AA på AT8 me två spader.. deg in flop, turn kmr spader K. men fisken hade AK. tur det.. annars hade min nyktra dag gått åt helvete. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 cp tilt natt, länge sen jag tilta så här hååårt. ner nästan 5k$ nu. blir nytt backrekord. som tur är ska vi byta hotell i morgon så får hoppas itne Hilton är lika riggat som deta hotell. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Nu har vi gulat lite i Singapore. Införskaffat ett par 11 tum VAIO´s.. Så jävla gulliga. Skål Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 26 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 dom är så sjukt gulliga så jag känner mig kär... blir nog skottning på dessa ikväll.. lilla lilla watz är på sjukan å undersöker sina HIV sår.. får se hur det går. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Vad kostade gullungarna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Gick nog på runt 20k med alla uppgraderingar och sånt där skit. Drygt 4k singapore dollars Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Nu har vi gulat lite i Singapore. Införskaffat ett par 11 tum VAIO´s.. Så jävla gulliga. SkålÄr också skitsugen på en sån. Exakt för att de är så fina att klappa på och kela med. Problemet är bara att jag verkligen inte behöver den till någonting alls. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Är också skitsugen på en sån. Exakt för att de är så fina att klappa på och kela med. Problemet är bara att jag verkligen inte behöver den till någonting alls. Samma här. Har inte direkt någon användning för denna men vafan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Är också skitsugen på en sån. Exakt för att de är så fina att klappa på och kela med. Problemet är bara att jag verkligen inte behöver den till någonting alls. Perfekt sammanfattning av allt i singapore; vi har sprungit runt hela dagen och letat efter saker att köpa. Man behöver ju ingenting men allt ser så jävla lockande ut. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 back from the hospital. nu har dom petat och donat i alla mina vidriga sår, och lär komma tillbaka dit i morrn och i övermorgon också =/..hade tydligen också fett med feber och hela kroppen var en enda stor infektion. men de värsta av allt avr att jag lär knapra penselin i 7 dagar och fick absolut inte dricka en droppe alkohol under tiden =/. fan vi som skulle å grisa på koh phangan å full moon direkt vi kom tillbaka. borde väl gå att typ käka 5 dagar å sen sluta om såren å så ser ok ut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
negothian Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Nej, får man en penicillinkur är det viktigt att äta hela annars kommer det tillbaka... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emil Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 du får sjuuka fyllan om du knaprar pencilin och dricker så bara o supa på Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts