Waggho Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Jag är inne på klienten, men 80 % av alla spelare sitter ut. Citera
drew tha hustler Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Funkar inte ens att connecta. Typ tredje gången idag som deras servrar skiter sig. Citera
Appel Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 De verkar vara klara probs för dem. jag lyckades logga in, men att göra ngt mera än så var lönlöst. Citera
JohnH Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Hmmm, det här kan inte vara hälsosamt för fulltilt. Folk lär ju ledsna... och jag klurar var jag ska stoppa pengarna. Citera
conny Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Inte nog med att FTP är nere, Prima är det också. edit: Kommer inte in på stars heller, vad är detta för något? Citera
drew tha hustler Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Funkade det för er också för en stund sedan för att sen skita sig igen? Citera
Gahlster Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Funkade det för er också för en stund sedan för att sen skita sig igen? japp, hann spela en hand i de tre SnGs jag var med i. lite irriterande att det gick ner då man låg bra till i alla. får väl hoppas att ersättningen blir ok. Citera
drew tha hustler Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Jaha? Var är Full Tilts forum representant när det verkligen behövs svara på frågor? Citera
Appel Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 kopierat från en annan länk här på siten: http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=29485&page=2 ""from 2+2 forum "there is a problem with the ISP in khanawake (this is where ftp, stars and a few other major sites are based) so allot of sites are affected by this. heads will roll for this" "" Citera
mgps Postad 14 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2007 om detta fortsätter kommer det gå för full tilt som för UB...orka avbrott hela tiden. Citera
Cyntax Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Hur gick det för er ekonomiskt vis krashen? Jag fick iallafall mer än bara inköpet tillbaka. Fast jag har fortfarande ingen aning om hur de gör.... Läs punkt 31! Citera
Bluwajt Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Strular för mig nu. Tydligen massa andra sajter som det också är problem med. Strular det för er också? Citera
matlei Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Strular för mig med nu. Fungera dock fint för typ 10 min sen. Dvs går inte ens att logga in. Citera
Beardo Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Strular för mig nu. Tydligen massa andra sajter som det också är problem med. Strular det för er också? Ja, 23.23 tvärdog mina sng´s. Hur bär man sig åt för att få ersättning? Citera
Juggler Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 På Stars kom det automatiskt för mig senast. Citera
Beardo Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Ja, då får man väl hoppas på att det flyter utan att man behöver göra något. Med tanke på hur mycket strul FTP haft på sistone borde de ju ha fått en viss rutin på återbetalningsprocessen. Citera
SchwesterN Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Skönt med pokerforum, inom tio minuter vet man om man är ensam med lagget eller inte. Betydligt bättre än supporten på spelsiternas hemsidor... Citera
Beardo Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Skönt med pokerforum, inom tio minuter vet man om man är ensam med lagget eller inte. Betydligt bättre än supporten på spelsiternas hemsidor... Ja, Full Tilt hävdar fortfarande med dårars envishet att "All systems are currently operational." Och så tillägger de glatt: "Thanks for playing!" Jojo, sa Back-Erik när han inte fick något brännvin... Citera
SchwesterN Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 PS är igång igen, mina stålar fanns på plats vid omstart... Lycka till med liret nu!!! Citera
Beardo Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 PS är igång igen, mina stålar fanns på plats vid omstart... Lycka till med liret nu!!! Kul att det finns bolag som sköter sig! På Full Tilt verkar det tyvärr inte bara vara Pokerforumrepresentanten som sover, så mina pengar lyser med sin frånvaro tio timmar efter att de drog sladden ur väggen. Citera
Surfludde Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 nån som vet om det fortfarande ligger nere. får varken igång full tilt eller betfair just nu, vet inte om det är min dator som är knas, men. tacksam för svar från folk som provat:) Citera
ebisumaru Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 nån som vet om det fortfarande ligger nere. får varken igång full tilt eller betfair just nu, vet inte om det är min dator som är knas, men. tacksam för svar från folk som provat:) Jag kommer in på Full Tilt. Citera
Beardo Postad 15 Mars , 2007 Rapport Postad 15 Mars , 2007 Tjugotvå timmar efter att mina sng´s frös har jag nu fått någon slags respons från Full Tilt Poker. Jag fick ett automatsänt mail som berättade att de inkompetenta idioterna satt in fem dollar på mitt konto. Varför just fem dollar förtäljer inte historien. Om de istället bemödat sig med att läsa mitt mail och följt sina egna regler borde de ha skickat mig inköpet i mina turneringar och de delar av de utslagna spelarnas inköp som jag har rätt till. Jag börjar undra om Full Tilt Pokers hela arbetsstyrka består av en familj inavlade hillbillies i Texas och en sovande FTP-representant på Pokerforum. Citera
Recommended Posts