Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Funkade det för er också för en stund sedan för att sen skita sig igen?

japp, hann spela en hand i de tre SnGs jag var med i. lite irriterande att det gick ner då man låg bra till i alla. får väl hoppas att ersättningen blir ok.

Postad
Strular för mig nu. Tydligen massa andra sajter som det också är problem med. Strular det för er också?

Ja, 23.23 tvärdog mina sng´s. Hur bär man sig åt för att få ersättning?

Postad

Ja, då får man väl hoppas på att det flyter utan att man behöver göra något. Med tanke på hur mycket strul FTP haft på sistone borde de ju ha fått en viss rutin på återbetalningsprocessen.

Postad
Skönt med pokerforum, inom tio minuter vet man om man är ensam med lagget eller inte. Betydligt bättre än supporten på spelsiternas hemsidor...

Ja, Full Tilt hävdar fortfarande med dårars envishet att "All systems are currently operational."

Och så tillägger de glatt: "Thanks for playing!" Jojo, sa Back-Erik när han inte fick något brännvin...

Postad
PS är igång igen, mina stålar fanns på plats vid omstart... :-D Lycka till med liret nu!!!

Kul att det finns bolag som sköter sig!

På Full Tilt verkar det tyvärr inte bara vara Pokerforumrepresentanten som sover, så mina pengar lyser med sin frånvaro tio timmar efter att de drog sladden ur väggen. :evil:

Postad
nån som vet om det fortfarande ligger nere. får varken igång full tilt eller betfair just nu, vet inte om det är min dator som är knas, men. tacksam för svar från folk som provat:)

Jag kommer in på Full Tilt.

Postad

Tjugotvå timmar efter att mina sng´s frös har jag nu fått någon slags respons från Full Tilt Poker.

Jag fick ett automatsänt mail som berättade att de inkompetenta idioterna satt in fem dollar på mitt konto. Varför just fem dollar förtäljer inte historien. Om de istället bemödat sig med att läsa mitt mail och följt sina egna regler borde de ha skickat mig inköpet i mina turneringar och de delar av de utslagna spelarnas inköp som jag har rätt till.

Jag börjar undra om Full Tilt Pokers hela arbetsstyrka består av en familj inavlade hillbillies i Texas och en sovande FTP-representant på Pokerforum.