oskarpoker Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Har aldrig varit med om en 20 minuters avbrott eftersom det antagligen tar ett tag att felsöka. Det har varit på det sättet alla gånger jag har varit med om ett avbrott vilket jag tycker är hedervärt. Men har för mig att det finns omständigheter när du bara får din insatts tillbaka. Men räkna inte med att få fortsätta någon turnering eftersom det är ohållbart att fortsätta de kan liksom inte veta om folk väntar eller inte och då skulle de bli överösta av klagomail. Citera
mgps Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 Har aldrig varit med om en 20 minuters avbrott eftersom det antagligen tar ett tag att felsöka. Det har varit på det sättet alla gånger jag har varit med om ett avbrott vilket jag tycker är hedervärt. Men har för mig att det finns omständigheter när du bara får din insatts tillbaka. Men räkna inte med att få fortsätta någon turnering eftersom det är ohållbart att fortsätta de kan liksom inte veta om folk väntar eller inte och då skulle de bli överösta av klagomail. ok bra då väntar jag ej. betryggande att de sköter sådant bra iaf. mindre kul att det verkar ske ofta... Citera
Penguin Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 deras hemsida har iaf börjat funka nu, så det kommer förhoppningsvis igång snart Citera
Nyrre Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Jag lirade sateliten till 400K igår när servern dog. Fick $100 i ersättning för det? Är det någon mer som fått nåt? Vad baserades denna ersättning på? Citera
larsf Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Japp verkar inte bättre, mitt i tilten dessutom Citera
The__muse Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 e detta vanligt eller allt bara frös, har bara spelat på tilt i 3 dagar fan vad störande!! Citera
Malte Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 samma här, mitt i sng:n får man tillbaka insatsen? nån som vet? Citera
JohnH Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Jag fick 10dollars för att det gick ner förra gången. Då var jag inte med i något förutom en big blind på 1dollars. 2 bord. STARTA DÅ!!! Jag har inte spelat på 6dagar och väl hemma från le semester så går möget ner. Citera
larsf Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 samma här, mitt i sng:n får man tillbaka insatsen? nån som vet? Sist fick jag inköpet och 5$ i kompensation Citera
Skanke Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Startade upp nio stycken hade åkt i fyra, ITM i en och bubbelspel i 3. Vore just snyggt om man bara får insatsen tillbaka...... Citera
PelG Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Ska man maila Full Tilt för att få ersättning eller kommer den automatiskt, spelade på 2st sng bord när den gick ner. Citera
kaTTla Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 leder 26 dollars Pottlimiten o så cepar skiten ur! HÄR ÄR TILTEN TOTAL! får ja bara buyin lr får ja ngt för ja leder? Citera
Fdix Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 tilten är total, tenta perioden är äntligen över så kan man inte få sätta sig ner och spela lite? gaaaaaaaaaaaaaaaah Citera
kaTTla Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 leder 26 dollars Pottlimiten o så cepar skiten ur! HÄR ÄR TILTEN TOTAL! får ja bara buyin lr får ja ngt för ja leder? Citera
K4lle Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 leder 26 dollars Pottlimiten o så cepar skiten ur! HÄR ÄR TILTEN TOTAL! får ja bara buyin lr får ja ngt för ja leder? Tror de splittar prispoolen mellan de som e kvar och beroende på hur mycket chips man har. Är (var) också med i den turren Citera
jozoa Postad 12 Mars , 2007 Rapport Postad 12 Mars , 2007 Men oho, jobbigt!! Någon som vet när de beräknas vara uppe igen? Kommer varken in på klienten eller deras hemsida... Citera
Skanke Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Hur gick det för er ekonomiskt vis krashen? Jag fick iallafall mer än bara inköpet tillbaka. Fast jag har fortfarande ingen aning om hur de gör.... Citera
nutte_1983 Postad 14 Mars , 2007 Rapport Postad 14 Mars , 2007 Någon mer som har strul nu??? Den verkar vara nere nu igen. Satan vad irriterande. Mitt i en turre å allt... Citera
Recommended Posts