PartyPoker Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Nu påbörjar vi inspelningarna av PartyPoker Premier League där Phil Hellmuth kommer att leda ett fält bestående av följande proffs: Dave ‘The Devilfish’ Ulliott, Tony G, Andy Black, Kiril Gerasimov, Liz Lieu, Ian Fraser, Roland De Wolfe, Vicky Coren, Juha Helppi, Kenna James och Eddy Scharf. Buy-in för spelarna är $20.000 men vi lägger till $260.000 så att den totala prissumman blir $500.000 Läs mer om tävlingen här: http://www.partypoker.com/news/items/premierleague.html Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
cOP Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Jag fattar inte. Har ni ordnat en tävling enbart för dessa proffs där ni addat till prissumman? Det verkar....konstigt. Citera
Billgren Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Kommer vi i Sverige ens att kunna se det utan satelliter och 118 kanaler? Citera
mgps Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 vad menas med led aett fält? att han är bäst eller att det är lagpoker? Citera
Big Less Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Jag fattar inte. Har ni ordnat en tävling enbart för dessa proffs där ni addat till prissumman? Det verkar....konstigt. Varför? Proffsen vill rimligen ha lite extra värde i och med att PP använder detta som marknadsföring. Vore väl konstigare om det gick med på det gratis? Citera
EL_FishkO Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Varför? Proffsen vill rimligen ha lite extra värde i och med att PP använder detta som marknadsföring. Vore väl konstigare om det gick med på det gratis? Det konstiga är väl att amatörer inte får spela... Citera
Morgyleus Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag skulle gärna vilja spela en 12-manna turnering för amatörer med inköp ca 1 dollar och added $260k. Vad tror ni om det på PP? Ni får gärna använda mitt namn i marknadsföringssyfte. Citera
Partyjack Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Ni får gärna använda mitt namn i marknadsföringssyfte. Mitt med! Citera
Big Less Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Det konstiga är väl att amatörer inte får spela... Mer administration och krångel för PP och mindre marknadsföringsvärde, antar jag. Finns redan en miljon sådana turneringar. Citera
Gummo Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Det konstiga är väl att amatörer inte får spela... På vilket sätt är det konstigt? De kanske inte vill göra ett "Pokermiljonen". Sen kan man ju tycka att det är tråkigt att amatörer inte får vara med. Det är det ju upp till var och en att tycka vad man vill om. Citera
baller Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Ni får gärna använda mitt namn i marknadsföringssyfte. Kommer du även använda partykepsen på stan? if so är det deal... Citera
EL_FishkO Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Mer administration och krångel för PP och mindre marknadsföringsvärde, antar jag. Finns redan en miljon sådana turneringar. jaja, förutsatte att alla var lika totalt ointresserade av sådana här jippon som jag:roll: Citera
Big Less Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 jaja, förutsatte att alla var lika totalt ointresserade av sådana här jippon som jag:roll: Hehe, det kan vi nog lugnt förutsätta att de inte är. Är inte intresserad jag heller, men andra är nog. Citera
KungKroon Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag tycker alltid att de e kul å kolla på poker, men som sagt så lär vi ju inte kunna titta på det utan att ladda ner det (vilket är olagligt)... Känns som att allt förbjuds nu för tiden Citera
Bubbla Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Sköt att veta att raken man betalar går till proffsen. Det behöver dom eller? Citera
Vinden Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Att folk betraktar turneringspokerspelare som stora stjärnor är patetiskt och verklighetsfrånvänt, men så länge som det drar nya spelare till siterna är det ok för mig. Citera
Staahla Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Varför tog ni inte med någon duktig spelare? Citera
Myssion Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Varför tog ni inte med någon duktig spelare? Två av dem är åtminstone trevliga att titta på. Citera
Raimo Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Två av dem är åtminstone trevliga att titta på. Kenna James i cowboyhatt men jag undrar vem den andra är myssion. Kan det kanske vara Hellmuth utan keps och med vattenkammat hår? Citera
Myssion Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Hur fan kunde du veta det!?!? EDIT: Seriöst, jag skulle precis skriva Tony och Juha, men sen gick jag tillbaka för att kolla hur Juha stavade sitt efternamn, och sen har du skrivit just dem....!! Sick, jag börjar bli rädd för dig nu... Citera
PartyPoker Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2007 Vinnaren blev till slut Juha Helppi från Finland. Finalbordet såg ut så här: Phil Hellmuth (USA) 350,000 chips Eddy Scharf (GER) 310,000 chips Juha Helppi (FIN) 260,000 chips Ian Frazer (ENG) 250,000 chips Liz Lieu (USA) 230,000 chips Vicky Coren (ENG) 200,000 chips Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts