Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det går en tjej på mitt gymnasium, hon är riktigt söt. Vi brukar ögonflörta lite i korridorerna, men hittills inget mer. 8-)

Problemet är att hon är svart, jag har inget problem med det. Men min polare sen vaggan är lite främlingsfientilig, nästan rasistisk. Men han är sjukt schysst annars, dock hatar han henne. :cry:

Vad ska jag göra? Hoes before bros eller vad?

Postad

Enkelt val, bruden förstås.

Var med om ungefär samma sits med en jag redan haft liknande diskussioner med, varpå jag sade åt kompisen det gällde (iofs en lös bekantskap men ändå) att antingen skärper du dig eller så drar du åt helvete. Udda nog bet det och de kom rätt bra överens. (Till skillnad från mig och tjejen som gjorde slut efter ett par veckor.)

Postad
Det går en tjej på mitt gymnasium, hon är riktigt söt. Vi brukar ögonflörta lite i korridorerna, men hittills inget mer. 8-)

Problemet är att hon är svart, jag har inget problem med det. Men min polare sen vaggan är lite främlingsfientilig, nästan rasistisk. Men han är sjukt schysst annars, dock hatar han henne. :cry:

Om han hatar henne bara för att hon är svart får han nog anses mer än bara nästan rasistisk. Dock alltid kul med omotiverat hat! :-D

Postad
Once you go black you never go back:shock:

Once you go white you know what´s right! ;)

OnT:

I det här fallet bruden, utan att blinka. Polaren kanske är schysst men det är ju uppenbarligen för att han inte vet bättre.

Postad
Fint att du tog dig tid att skriva till bullen.

Angående resten omfg, wtf?

Du är seriöst dum i huvudet om du låter en polares ogillande komma i vägen för ett förhållande. Han är också tämeligen blåst och rejält dum i huvudet om han sabbar möjligheten till ett förhållande till dig för att han ogillar en tjej.

Postad

Alltid! Om din bro inte har något vettigt argument vill säga.

Postad

Bro´s before hoe´s, anytime..

Polarna går alltid först.. Varför? För att en RIKTIG bro´(!) finns alltid där no matter what.

Saken är dock denna: om din polare verkligen är en BRO´ så accepterar han självklart ditt förhållande med tjejen i fråga.. Har haft polare som haft riktiga jävla slampor och psykfall till flickvänner. Det är dock inte mitt problem, det viktiga är att polaren i fråga är "glad och lycklig" och så länge tjejen inte gör något som min polare får lida för så finns det ingen anledning att opponera sig..

Ta tjejen och om du tappar din polare så var han ändå ingen bro´!!!