ibmachine Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 Vilken otrevlig typ "marabecks" är! I forumturrar brukar man ju uppföra sig civiliserat.. TÖNT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 12 Mars , 2007 Rapport Share Postad 12 Mars , 2007 Men jag vann, så allt är förlåtet! KRAM, killen, du behöver en. Och TACK, pokerforum, för dom här turrarna! Love ya.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoccX Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Jag kom etta respektive tvåa i förra veckan, samt hade litet andra placeringar men det verkar inte ha fungerat i rankingen och det verkar ha skett uppdateringar däremellan. Jag antar att det löser sig när PS skickar info nästa gång då För övrigt håller jag med om att det inte är för mycket begärt att låta bli att kläcka ur sig precis vad som helst i chatten när man lirar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pappakeno Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 verkar vara en trevlig turre detta. ska nog prova lyckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoccX Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 verkar vara en trevlig turre detta. ska nog prova lyckan! Det är en mycket trevlig turre att köra litet vid sidan av. Vid det här laget känner man ju till de flesta som är med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Och när är nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 I morgon söndag kl. 14.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hakon18 Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Grattis till gårdagens seger evil! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Grattis till gårdagens seger evil! Tackar... första PF-vinsten, nu är det bara att klonka en Sunday Warm-up eller en Sunday Million... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smile_6 Postad 17 Mars , 2007 Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Jag kommer troligtvis att spela sunday warm-up imorgon. Någon annan PF-vinnare som kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2007 Jag kom etta respektive tvåa i förra veckan, samt hade litet andra placeringar men det verkar inte ha fungerat i rankingen och det verkar ha skett uppdateringar däremellan. Jag antar att det löser sig när PS skickar info nästa gång då För övrigt håller jag med om att det inte är för mycket begärt att låta bli att kläcka ur sig precis vad som helst i chatten när man lirar Har du uppdaterat din profil (ja det borde du gjort ju...) Jag har ingen aning om när starsturrarna blir uppdaterade men kan du kolla med Appel så inget skitit sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Bra med turbo så det blir lite mer action. Vad är det för priser dena sändag kl 14? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Det är väl bara ettan som vinner ett säte till "Sunday warm-up" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltmonroe Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Sjukt kul! Jag har spelat samtliga och lyckades kvala in mig i en utav dem, jag åkte ut på en hedrande 250:e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltmonroe Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Det är väl bara ettan som vinner ett säte till "Sunday warm-up" Stämmer bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 De gick sjukt snabbt dessa. Det gillar vi. Kom 4a o åkte ut efter 45 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoccX Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Jag kommer troligtvis att spela sunday warm-up imorgon.Någon annan PF-vinnare som kör? Ja jag skall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoccX Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Har du uppdaterat din profil (ja det borde du gjort ju...)Jag har ingen aning om när starsturrarna blir uppdaterade men kan du kolla med Appel så inget skitit sig? Jag kollade det för ett par dagar sedan och sedan löste det sig alldeles utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 När är nästa nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 När är nästa nu då? Varje dag. Se inlägg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Jag kommer troligtvis att spela sunday warm-up imorgon.Någon annan PF-vinnare som kör? Jag kör. Vann en plats här, tiltade bort 150 tourneydollar igår, men vann en 45 manna 25dollars i morse och sen en 29dollars niomanna= warmupinträdet! ( puh) Fan att man börjat jobba lite, skulle gärna suttit uppe hela natten för $100K, men får väl nöja mig med 80K : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smile_6 Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Lycka till RoccX och ibmachine men sno inte mina marker bara . Börjar kännas lite nervöst nu, min första storturnering(vinstpott). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Lycka till RoccX och ibmachine men sno inte mina marker bara .Börjar kännas lite nervöst nu, min första storturnering(vinstpott). Lycka till du med! Alltid nervöst med så dyra inköp, det hade räckt till många sit and gos... Nåja, jag åker väl ut strax innan bubblan med ett överspelat QQ, lite tradition... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smile_6 Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Efter första timmen har jag en stack på 23,650. Kanon nöjd med tanke på låga snittet med startkorten. Spelarkvaliten är ju inte så skrämmande som jag trodde. Hur går det för övriga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoccX Postad 18 Mars , 2007 Rapport Share Postad 18 Mars , 2007 Efter första timmen har jag en stack på 23,650. Kanon nöjd med tanke låga snittet på startkorten. Spelarkvaliten är ju inte så skrämmande som jag trodde. Hur går det för övriga? 29k just nu och nej första timmen brukar vara lika galen som vilken turre som helst. Det blir inte hårdare motstånd sedan heller. Det gäller att ducka all-in hysterin som infaller sig då och då bara. Fortsatt lycka till edit: 20k nu. Fick precis stryk med 22, 2 mot runner-runner stege Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts