Gå till innehåll

Sunday Warm-up kampanj


gdaily

Recommended Posts

PokerStars och Poker.se ger bort 28 säten till Sunday Warm-up

 

Den senaste i raden av stora söndagsturneringar är Sunday Warm-up på PokerStars. Nyligen höjdes garantin till 350 000 dollar och turneringen är nu en av de allra största på marknaden. Starttiden 17:45 har gjort att den blivit väldigt populär bland Europeiska spelare, och nu vill PokerStars göra den till svenskarnas naturliga val.

 

Därför kommer 28 säten till Sunday Warm-up att delas ut de kommande fyra veckorna. Varje dag spelas en turnering exklusivt för Poker.se, vinnaren kommer förutom prispengarna att få en plats i söndagens Sunday Warm-up värd 215 dollar. Turneringarna spelas enligt följande:

 

Samtliga turneringar har lösenordet: starspoker

 

Måndag $5+$0,5 19:30 (13:30 EST) (start 26:e februari)

Tisdag $5+$0,5 18:30 (13:30 EST)

Onsdag $5+$0,5 18:30 (13:30 EST)

Torsdag $5+$0,5 18:30 (13:30 EST)

Fredag $5+$0,5 18:30 (13:30 EST)

Lördag $5+$0,5 14:00 (09:00 EST)

Söndag 10 FPP 14:00 (09:00 EST)

 

Vinnaren av gårdagens Sunday Warm-up, ”justjoo” från Finland vann drygt 82 000 dollar. På söndag kan det vara din tur! Vi kommer lägga upp en rankinglista här på poker.se som ni kan följa under de 4 veckor som turneringarna pågår. Vinnarna av rankingen kommer att få:

 

1. PokerStars Pokerset + Tournament Poker av Tom McEvoy

2. PokerStars Pokerset

3. PokerStars luvtröja

 

PokerStars ger alla nya kunder 100% signup bonus och man har precis sänkt minimi deposit till 10 dollar. Lycka till!

 

Tävlingarna hittar du under fliken "private" i turneringslobbyn under namnet Poker.se Sunday Warm-Up Special.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helt grymt tuneringsutbud på Poker stars, perfekt för mig som nästan bara spelar tuneringar.

 

Men hur hittar ni värde i att spela när man ska pröjsa 30% i skatt?

Helt ofattbart för mig hur svenskar kan spela på poker stars.

Alla svenskar borde sluta spela tills stars fixa lincens från typ Gibraltar så vi kan behålla vår vinster själva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad motsvarar 13:30 svensk tid? Är på jobbet nu nämligen

 

Lägg på 6 timmar på ET.

De flesta USA-sajter använder den tiden så det är en bra tumregel att komma ihåg.

 

Det står till vänster om 13.30 för varje turnering. Svaret är iaf 19.30!

 

Hmm.. Inte i min klient. Där står det "PokerStars-tid" för turneringsstart.

Har du lyckats ställa in klienten så att du får svensk tid istället?

 

Helt grymt tuneringsutbud på Poker stars, perfekt för mig som nästan bara spelar tuneringar.

 

Men hur hittar ni värde i att spela när man ska pröjsa 30% i skatt?

Helt ofattbart för mig hur svenskar kan spela på poker stars.

 

Jag antar att de flesta inte berättar något för skatteverket.

Hamnar man i finalbord på en större turnering är det nog säkrast att förbereda sig till 30% avdrag.

 

Tror att de på skatteverket inte är helt omöjliga.

Man ska egentligen skatta 30% för alla sina vinster, alltså varje pott spelat men inte få göra avdrag för sina förluster.

Antar att det finns en del folk på skatteverket som förstår att skattereglerna är orimliga och måste uppdateras innan man kan börja hårdsyna folks pokervinster.

 

Jävlar vad härligt!

Jag är så jävla på .. är det unlimited rebuy turrar?

 

Freezeout.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat:

Ursprungligen postat av wiburb

Det står till vänster om 13.30 för varje turnering. Svaret är iaf 19.30!

 

Hmm.. Inte i min klient. Där står det "PokerStars-tid" för turneringsstart.

Har du lyckats ställa in klienten så att du får svensk tid istället?

 

Måndag $5+$0,5 19:30 (13:30 EST) (start 26:e februari)

Tisdag $5+$0,5 19:30 (13:30 EST)

Onsdag $5+$0,5 19:30 (13:30 EST)

Torsdag $5+$0,5 19:30 (13:30 EST)

Fredag $5+$0,5 19:30 (13:30 EST)

Lördag $5+$0,5 15:00 (09:00 EST)

Söndag 10 FPP 15:00 (09:00 EST)

 

= vänster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv tror jag att de på skatteverket är ganska orimliga och suger ut så mycket de kan. Se tex på han som vann på triss X tusen i X år, de förmögenhets beskattadar honom fast han inte har fått ut sin apengar ännu.

Så vinner du 100 000 på Stars kan du nog kallt räkna med att pytsa in 30 000 till staten:evil:

 

Tror dock precis som dig att små vinster slinker igenom, men är inte helt säker då det är jättelätt att söka alla tuneringsvinster på alla spelare på diverse siter. Så det är ju bara för skatteverket att gå in och söka och vips får de fram precis allt du vunnit på tuneringar på stars........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det sitter en nitisk liten byråkrat som blivit mobbad hela sin barndom och som lever för att göra livet till ett helvete för andra, varför inte?

 

Skämt och sidor risken är väl minimal men jag skulle inte chansa särskilt om jag spelade sng då de går att hitta på alla siter. Själv lirar jag nästan bara multi tuneringar 50 dollar +.

 

Om du tror att du slipper betala skatt om du klonkar en av deras stora veckotuneringar så tror jag att du har fel i alla fall.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Kul att intresset verkar stort. Hoppas att ni alla har hittat turneringarna. Om inte så ligger dem under fliken "private" i vår turneringslobby.

 

Mycket nöje ikväll!

 

Vi ska ha en svensk vinnare på söndag, och varför inte en som kvalat genom en av de dagliga turneringarna tillsammans med poker.se/pf

$5+$0,5 --> $82k på en vecka? KLONK

 

Mvh

PokerStars genom Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...