Gå till innehåll

Här är enkäten - markerset till 150 första svaren


PartyPoker

Recommended Posts

Nej jag har läst alla inlägg.

 

Så istället för att spara svaret på frågorna som du skrivit ner så slänger du dem samt "raderar" allt du grubblat fram från ditt minne?

 

 

Godmorgon, har du läst något inlägg i tråden över huvud taget? Om du gjort det hade du fått reda på att det INTE går att skicka in enkäten.

Enkel logik

Det går inte att skicka in enkäten --> Partypoker har INTE fått enkäten.

 

Anledningen att jag tycker att jag har svarat på den i onödan är.

1 Information kostar pengar

2 Partypoker vill ha information och erbjuder en gentjänst för att få den

3 Jag anser att den utlovade gentjänsten motsvarar den information jag lämnar ut samt den tid jag offrar för att lämna den.

4 När enkäten ej går att skicka in har jag offrat min tid i onödan när jag svarat på enkäten, och sannolikt kommer jag ej att erhålla den utlovade gentjänsten.

 

Summa kardemumma, pga andras misstag slängde jag bort min tid för ingenting, samt att hos mig fick Partypoker en aning badwill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lol@de första 150 svaren. Jag hade ändå inte tänkt svara eftersom jag knappast har något att tillföra (och struntar i markerset eftersom jag inte spelar live). Men vore det inte smartare att ge markerseten till de 150 bäst ifyllda enkäterna, d.v.s. de som ger er mest att gå på. Genom att ge något till de första 150 svaren får ni ju bara ett begränsat antal svar - och dessutom är de flesta antagligen rätt hafsigt ifyllda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man inte tror att de som svarar gör det seriöst så ger man ut dem till de 150 bästa svaren, men eftersom vi litar på att de som svarar gör det med lite eftertanke så valde vi det här sättet.

 

Och faktum är att det kan låta lite fånigt att säga det, men av alla svaren vi fått in så var det inte ett enda som vi kände var ihoprafsat för att få det avklarat snabbt.

Flera var långa som uppsatser och många av svaren var riktigt uttömande.

 

Jag återkommer med en liten sammanställning av vad ni hade för synpunkter.

 

Men nu är alla markerväskor slut och vi har fått in så många svar som vi hade utrymme för.

Tack alla ni som deltog!

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man inte tror att de som svarar gör det seriöst så ger man ut dem till de 150 bästa svaren, men eftersom vi litar på att de som svarar gör det med lite eftertanke så valde vi det här sättet.

 

Och faktum är att det kan låta lite fånigt att säga det, men av alla svaren vi fått in så var det inte ett enda som vi kände var ihoprafsat för att få det avklarat snabbt.

Flera var långa som uppsatser och många av svaren var riktigt uttömande.

 

Jag återkommer med en liten sammanställning av vad ni hade för synpunkter.

 

Men nu är alla markerväskor slut och vi har fått in så många svar som vi hade utrymme för.

Tack alla ni som deltog!

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Hur ska man veta om man har fått ett set? förutom att vänta på paketet :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag hade väldigt tydliga order hur snabbt alla svar skulle vara sammanställda... :)

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

1. Hur vet man att man kommer få ett markerset om man har svarat på enkäten, man kanske va svar nummer 151 :P

 

2. Vad är det för markerset vi pratar om, och hur många?

 

3. När planerar ni att leverera grejjerna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Alla som har skickat ett PM till mig fram till och med att jag meddelade att vi stängt kommer att få ett markerset.

 

- Det är 100 st 11.5g marker i en låda av klassiskt snitt :)

 

- Alla markerväskorna skickas från vår svenska logistikpartner under morgondagen så med lite flyt ska de vara framme på fredag.

 

Säg gärna till när ni fått dem så vi vet att ni fått er lön för mödan.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Alla som har skickat ett PM till mig fram till och med att jag meddelade att vi stängt kommer att få ett markerset.

 

- Det är 100 st 11.5g marker i en låda av klassiskt snitt :)

 

- Alla markerväskorna skickas från vår svenska logistikpartner under morgondagen så med lite flyt ska de vara framme på fredag.

 

Säg gärna till när ni fått dem så vi vet att ni fått er lön för mödan.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Du är ju grymt snabb! Tummen upp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gullig liten väska hittade till Göteborg också.

 

dsc1233ur3.jpg

 

 

dsc1234jl0.jpg

 

Silica gel-påsen förstår jag inte. "Do not eat" - nudge nudge wink wink eller vadå?

 

dsc1236ko9.jpg

 

Ni får ordna en bonus eller något så man får dryga ut markerantalet :-)

Vet Partypoker-representanten ungefär när vi får en sammanställning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ni får ordna en bonus eller något så man får dryga ut markerantalet :-)

Vet Partypoker-representanten ungefär när vi får en sammanställning?

 

Håller verkligen med, 200-300 marker till skulle vara perfekt. Antingen genom någon bonus eller för en mindre summa, men men 100 marker är alltid något så visst är man nöjd ändå och glad att man kunde hjälpa till :) flera sådana uppdrag/enkäter tack :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick också mina marker idag.

 

:-D

 

Sen kan jag tillägga att mitt utlovade "kompensations-paket" för den mindre bra supporten faktiskt kom samtidigt.

 

Tack så mycket, extra paketet tillsammans med enkät paketet kommer att passa utmärkt tillsammans ;)

 

Nu ska jag inviga alla "gåvorna" så skål på er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...