FraXioN Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Nej jag har läst alla inlägg. Så istället för att spara svaret på frågorna som du skrivit ner så slänger du dem samt "raderar" allt du grubblat fram från ditt minne? Godmorgon, har du läst något inlägg i tråden över huvud taget? Om du gjort det hade du fått reda på att det INTE går att skicka in enkäten.Enkel logik Det går inte att skicka in enkäten --> Partypoker har INTE fått enkäten. Anledningen att jag tycker att jag har svarat på den i onödan är. 1 Information kostar pengar 2 Partypoker vill ha information och erbjuder en gentjänst för att få den 3 Jag anser att den utlovade gentjänsten motsvarar den information jag lämnar ut samt den tid jag offrar för att lämna den. 4 När enkäten ej går att skicka in har jag offrat min tid i onödan när jag svarat på enkäten, och sannolikt kommer jag ej att erhålla den utlovade gentjänsten. Summa kardemumma, pga andras misstag slängde jag bort min tid för ingenting, samt att hos mig fick Partypoker en aning badwill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Kjell-fr: Prova att skicka in enkäten igen. Det finns plats kvar i inboxen och jag håller ett set till dig Med bästa hälsningar, PartyPoker Svaret är skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Svaret är skickat. när du blir lovad ett markerset så är party inte så dåliga längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 när du blir lovad ett markerset så är party inte så dåliga längre? Då står man för den utlovade gentjänsten, trots att man schablade. Det skall man ha kredit för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Lol@de första 150 svaren. Jag hade ändå inte tänkt svara eftersom jag knappast har något att tillföra (och struntar i markerset eftersom jag inte spelar live). Men vore det inte smartare att ge markerseten till de 150 bäst ifyllda enkäterna, d.v.s. de som ger er mest att gå på. Genom att ge något till de första 150 svaren får ni ju bara ett begränsat antal svar - och dessutom är de flesta antagligen rätt hafsigt ifyllda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beer tha babe Postad 26 Februari , 2007 Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Jag tycker att ALLA som svarat ska få ett markerset.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 26 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2007 Om man inte tror att de som svarar gör det seriöst så ger man ut dem till de 150 bästa svaren, men eftersom vi litar på att de som svarar gör det med lite eftertanke så valde vi det här sättet. Och faktum är att det kan låta lite fånigt att säga det, men av alla svaren vi fått in så var det inte ett enda som vi kände var ihoprafsat för att få det avklarat snabbt. Flera var långa som uppsatser och många av svaren var riktigt uttömande. Jag återkommer med en liten sammanställning av vad ni hade för synpunkter. Men nu är alla markerväskor slut och vi har fått in så många svar som vi hade utrymme för. Tack alla ni som deltog! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 27 Februari , 2007 Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 har ni redan kollat igenom alla 150? det va då snabba bullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Ja, jag hade väldigt tydliga order hur snabbt alla svar skulle vara sammanställda... Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 27 Februari , 2007 Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Om man inte tror att de som svarar gör det seriöst så ger man ut dem till de 150 bästa svaren, men eftersom vi litar på att de som svarar gör det med lite eftertanke så valde vi det här sättet. Och faktum är att det kan låta lite fånigt att säga det, men av alla svaren vi fått in så var det inte ett enda som vi kände var ihoprafsat för att få det avklarat snabbt. Flera var långa som uppsatser och många av svaren var riktigt uttömande. Jag återkommer med en liten sammanställning av vad ni hade för synpunkter. Men nu är alla markerväskor slut och vi har fått in så många svar som vi hade utrymme för. Tack alla ni som deltog! Med bästa hälsningar, PartyPoker Hur ska man veta om man har fått ett set? förutom att vänta på paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 27 Februari , 2007 Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 Ja, jag hade väldigt tydliga order hur snabbt alla svar skulle vara sammanställda... Med bästa hälsningar, PartyPoker 1. Hur vet man att man kommer få ett markerset om man har svarat på enkäten, man kanske va svar nummer 151 2. Vad är det för markerset vi pratar om, och hur många? 3. När planerar ni att leverera grejjerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 - Alla som har skickat ett PM till mig fram till och med att jag meddelade att vi stängt kommer att få ett markerset. - Det är 100 st 11.5g marker i en låda av klassiskt snitt - Alla markerväskorna skickas från vår svenska logistikpartner under morgondagen så med lite flyt ska de vara framme på fredag. Säg gärna till när ni fått dem så vi vet att ni fått er lön för mödan. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linus_SWE Postad 27 Februari , 2007 Rapport Share Postad 27 Februari , 2007 - Alla som har skickat ett PM till mig fram till och med att jag meddelade att vi stängt kommer att få ett markerset. - Det är 100 st 11.5g marker i en låda av klassiskt snitt - Alla markerväskorna skickas från vår svenska logistikpartner under morgondagen så med lite flyt ska de vara framme på fredag. Säg gärna till när ni fått dem så vi vet att ni fått er lön för mödan. Med bästa hälsningar, PartyPoker Du är ju grymt snabb! Tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Du är ju grymt snabb! Tummen upp! . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Tack för setet! Det hann till och med fram till Mariehamn den här veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Väskan kom idag. Tack så mycket! Hoppas även att ni får nytta av svaren och att det kan leda till ett ännu bättre turneringsupplägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Fick också mitt set idag. Kanon! Hoppas ni är nöjda med resultatet av enkäten. Tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 En gullig liten väska hittade till Göteborg också. Silica gel-påsen förstår jag inte. "Do not eat" - nudge nudge wink wink eller vadå? Ni får ordna en bonus eller något så man får dryga ut markerantalet Vet Partypoker-representanten ungefär när vi får en sammanställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Silica gel-påsen förstår jag inte. "Do not eat" - nudge nudge wink wink eller vadå? Det är faktiskt ganska gott att ha det i kaffet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r3mix Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Ni får ordna en bonus eller något så man får dryga ut markerantalet Vet Partypoker-representanten ungefär när vi får en sammanställning? Håller verkligen med, 200-300 marker till skulle vara perfekt. Antingen genom någon bonus eller för en mindre summa, men men 100 marker är alltid något så visst är man nöjd ändå och glad att man kunde hjälpa till flera sådana uppdrag/enkäter tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Fick också mina idag, ett AVI från posten kom nu. Få se när man pallar gå o hämta de bara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaken Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Japp idag kom den som lovat, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Fick också mitt paket idag. Jag undrar bara över bonuschecken som var medskickad. Måste jag betala en avgift till banken när jag löser in de $200? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DuckyDuck Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Fick också mina marker idag. Sen kan jag tillägga att mitt utlovade "kompensations-paket" för den mindre bra supporten faktiskt kom samtidigt. Tack så mycket, extra paketet tillsammans med enkät paketet kommer att passa utmärkt tillsammans Nu ska jag inviga alla "gåvorna" så skål på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Nu ska jag inviga alla "gåvorna" så skål på er! Ölglas? Har inte fått mina marker ännu, kommer väl på måndag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts