Gå till innehåll

Lönedags!


EverestPoker

Recommended Posts

  • Svars 153
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Men *suck* igen. Var inte meningen att låta gnällig. Jag bara undrar varför man kör en bonus, som skall ge kunderna mervärde, då det istället blir så att den skapar irritation. Och för att du drar upp ICA så använder ElGiganten liknande taktik på sina superreaprodukter som " -tyvärr är slut" när folk sedan ska handla. Att kritisera ett erbjudande tycker jag kan vara rätt och inte lägre än Glocalnet, för de är låga...

 

Självklart är jag inte dummare än att jag väljer annan leverantör om jag är missnöjd med den första.

 

Elgiganten utlovar tillgångsgaranti på sina annonsvaror som erbjuder dig rätten att vid eventuell slutförsäljning på produkten kan du istället få en ersättningsvara för samma pris, ex. en dator med samma specifikation som utannonserad. De har förvisso reserverat sig för att i värsta fall få beställa hem varan åt dig, eller en ersättningsvara i upp till 10 dagar.

 

Ica kan jag tyvärr inte svara för.

 

Skapar irritation gör du, som blir missnöjd på schyssta erbjudanden hejvillt utan att veta ett skvatt vad det verkar som.

 

Ta lite lättare på livet och tänkt på saker som gör dig glad istället för att sura ihop på småsaker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här hittar du koden för Payday-bonusen!

 

Den fungerar likadant som tidigare så ange koden 8Payday100 och vi sätter in 100 dollar i bonus på spelarkontot.

 

Bonusen omvandlas stegvis till kontanter var efter du tjänar in Summit Points.

 

Koden är endast giltig idag den 25 augusti från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen.

 

Ps.. Koden fungerar nu även för spelare i Finland efter önskemål från er forum-medlemmar. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här hittar du koden för Payday-bonusen!

 

Den fungerar likadant som tidigare så ange koden 8Payday100 och vi sätter in 100 dollar i bonus på spelarkontot.

 

Bonusen omvandlas stegvis till kontanter var efter du tjänar in Summit Points.

 

Koden är endast giltig idag den 25 augusti från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen.

 

Ps.. Koden fungerar nu även för spelare i Finland efter önskemål från er forum-medlemmar. :-)

 

Tack så mkt:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir så trött, alltid ska det vara så svårt att pricka in den här bonusen, varför publiceras den inte på http://everestpokerblog.com/sv/ som vanligt?

Snart ledsnar man på eran snik och sneak bonus mentalitet.

 

Stoppa in detta i din kalender så lär det väl vara svårt att missa nästa:

september 25 13:00 kolla everest bonus pokerforum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Paydaybonus idag eller?

 

Jajemen, kommer här!

 

Koden fungerar likadant som tidigare så ange koden 9Payday100 och vi sätter in 100 dollar i bonus på spelarkontot.

 

Bonusen omvandlas stegvis till kontanter var efter du tjänar in Summit Points.

 

Koden är endast giltig idag den 25 september från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen.

 

Enjoy!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej alla glada!

 

Då var det dax att lägga till koden för lönebonusen igen. Ange bonuskoden 10Payday100 så sätter vi in 100 dollar i bonus på ditt spelarkonto.

 

Bonusen omvandlas stegvis till kontanter när du tjänar in Summit Points.

 

Bonuskoden är endast giltig torsdagen den 25:e oktober mellan 12:00 och 24:00 svensk tid, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen.

 

Happy Payday!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...