Gå till innehåll

Lönedags!


EverestPoker

Recommended Posts

  • Svars 153
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Här kommer koden för Payday-bonusen!

 

Den fungerar likadant som de tidigare payday-bonusarna och det du behöver göra är att ange koden 6Payday100 och vi sätter in 100 dollar i bonus på spelarkontot.

 

Bonusen omvandlas stegvis till kontanter var efter du tjänar in Summit Points.

 

Koden är endast giltig idag den 25 juli från kl. 12.00 t.o.m. 24.00, och du har 60 dagar på dig att tjäna in hela bonusen.

 

Ps. Flesh2Flesh man måste ha sin IP i Sverige för att kunna använda payday-koden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

everestpoker,jag försökte använda koden nyss, i klienten står det fortfarande att det är den 25 juli. Har spelat under cirka två timmar och följde klientens klocka som jag trodde gällde. men tydligen inte, suck

 

Samma här. Väldigt tajt att ha en åtta timmars begränsning att kunna tillgodose sig erbjudandet. Man lär ju inte sitta framför datorn och bevaka hela dagen den 25:e för att vänta på att koden skall dyka upp här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här. Väldigt tajt att ha en åtta timmars begränsning att kunna tillgodose sig erbjudandet. Man lär ju inte sitta framför datorn och bevaka hela dagen den 25:e för att vänta på att koden skall dyka upp här på forumet.

 

Missade den också. I synnerhet som man inte vet om den kommer 15.00 eller 22.00. Tycker faktiskt man kunde ha 24h från och med att bonusen är postad.

Nu missar ni en kund den är månaden, för jag lirar inte utan en hyfsad bonus på en sajt med annars hög rake.

Det är oklart hur man ska kunna mata in bonusen kl 12 när den blir postad 16.00.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar inte heller denna månad. Oseriöst att inte ens ge 24 h till att kunna regga sig.

 

Dock verkar detta med framförhållning inte vara något för denna oseriösa sida och i synnerhet sidans representant här på forumet.

 

SKÄRPNING, för fan!

 

Nu missar ni ca $4k i rake denna månad pga dålig kommunikation. GG WP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar inte heller denna månad. Oseriöst att inte ens ge 24 h till att kunna regga sig.

 

Dock verkar detta med framförhållning inte vara något för denna oseriösa sida och i synnerhet sidans representant här på forumet.

 

SKÄRPNING, för fan!

 

Nu missar ni ca $4k i rake denna månad pga dålig kommunikation. GG WP!

 

Har jag kommit till GnällspiksForum.nu ?

*suck*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*suck*

 

Varför ens köra ett bonuserbjudande då man måste sitta och vaka framför datorn hela dagen för att kunna få den. Klart som fxn det upprör folk.

 

Ännu en gnällspik.

Företaget har väl sin fulla rätt att utforma erbjudandet på det sätt dom vill (troligen på det sätt som dom anser är det mest lönsamma i längden)? Jag kan inte se att dom har några som helst skyldigheter att rätta sig efter vad du tycker?

Passar det inte har man valfrihet att byta/gå någon annanstans. Det finns konkurrens.

 

Blir du lika upprörd när ICA i Vimmerby har ett kanonerbjudande på oxfile ("f-n va dålig stil av ICA i Täfteå att inte erbjuda samma sak") ?

 

Eller om ICA (på hemmaplan) skulle ta 20 kr/litern för mjölken, skulle du orka lägag energi på det också? Jag hade helt enkelt gått över gatan till Coop.

 

Att gnälla på ett erbjudande är så löjligt/omoget (lägre än Glocalnet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en gnällspik.

Företaget har väl sin fulla rätt att utforma erbjudandet på det sätt dom vill (troligen på det sätt som dom anser är det mest lönsamma i längden)? Jag kan inte se att dom har några som helst skyldigheter att rätta sig efter vad du tycker?

Passar det inte har man valfrihet att byta/gå någon annanstans. Det finns konkurrens.

 

Blir du lika upprörd när ICA i Vimmerby har ett kanonerbjudande på oxfile ("f-n va dålig stil av ICA i Täfteå att inte erbjuda samma sak") ?

 

Eller om ICA (på hemmaplan) skulle ta 20 kr/litern för mjölken, skulle du orka lägag energi på det också? Jag hade helt enkelt gått över gatan till Coop.

 

Att gnälla på ett erbjudande är så löjligt/omoget (lägre än Glocalnet).

 

Håller fullständigt med dig Schenker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ä inte så svårt att lista ut vad bonuskoden kommer vara heller. Nästa månad är det förmodligen 7payday100 (ev. 50), så då kan man väl skriva in koden kl 12 om man måste det (eftersom koden enligt EVP är giltig mellan 12-24).

 

EDIT: Ännu enklare att kolla här http://everestpokerblog.com/sv/ där koden kommer upp på morgonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en gnällspik.

Företaget har väl sin fulla rätt att utforma erbjudandet på det sätt dom vill (troligen på det sätt som dom anser är det mest lönsamma i längden)? Jag kan inte se att dom har några som helst skyldigheter att rätta sig efter vad du tycker?

Passar det inte har man valfrihet att byta/gå någon annanstans. Det finns konkurrens.

 

Blir du lika upprörd när ICA i Vimmerby har ett kanonerbjudande på oxfile ("f-n va dålig stil av ICA i Täfteå att inte erbjuda samma sak") ?

 

Eller om ICA (på hemmaplan) skulle ta 20 kr/litern för mjölken, skulle du orka lägag energi på det också? Jag hade helt enkelt gått över gatan till Coop.

 

Att gnälla på ett erbjudande är så löjligt/omoget (lägre än Glocalnet).

 

Men *suck* igen. Var inte meningen att låta gnällig. Jag bara undrar varför man kör en bonus, som skall ge kunderna mervärde, då det istället blir så att den skapar irritation. Och för att du drar upp ICA så använder ElGiganten liknande taktik på sina superreaprodukter som " -tyvärr är slut" när folk sedan ska handla. Att kritisera ett erbjudande tycker jag kan vara rätt och inte lägre än Glocalnet, för de är låga...

 

Självklart är jag inte dummare än att jag väljer annan leverantör om jag är missnöjd med den första.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...