NoiQPoker Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Vi kommer att finnas på plats och arrangera inköpet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hintze Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Hejsan! Det framgår inte av er sajt om man får FPPs för att lira SnGs??? Är det samma antal FPPs per dollar som vid turneringsspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizze Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Hejsan! Det framgår inte av er sajt om man får FPPs för att lira SnGs??? Är det samma antal FPPs per dollar som vid turneringsspel? http://www.noiqpoker.com/docs/vip.html - där ser du hur många FPP du får per $1 i turneringar, så ja, det är samma lika Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrlands Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Nån som vet vart man kan se hur många NIP man tjänar per antal FPP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Nån som vet vart man kan se hur många NIP man tjänar per antal FPP? "1. Växla FPP till NIP – Rate 10 000FPP = 18 NIP" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norrlands Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Såg det med men läste nånstans att om man ändrar mätaren från VIP bonus till NIP skulle det gå fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Yo! NoIQ! Jag noterade just att korten i er miniview är aningens mindre än de på andra iPokersidor. VC har typ 28x38 och ni typ 22x32. Det skulle egentligen inte vara något problem om de inte skalas så klumpigt. Jag vill liksom inte fortsätta raisa 86o för att jag tror att jag har ett pocketpar. Jag har på egen hand lyckats modda klienten lite, men måste köra en massa skript samtidigt då och det blir så himla rörigt. Kan ni inte fixa saken eller trycka på iPoker lite? Alternativt vill jag se massiva bonusar för de som torskat mest med 86o under månaden. Annars är ni bra! Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Såg det med men läste nånstans att om man ändrar mätaren från VIP bonus till NIP skulle det gå fortare. Ja. Då får du NIP istället för VIP bonus vid veckans slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Ja. Då får du NIP istället för VIP bonus vid veckans slut. nip-poängen uppdateras varje dag och VIP bonus en gång i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scarface86 Postad 26 Februari , 2008 Rapport Share Postad 26 Februari , 2008 Jag funderar på att börja spela på Noiq poker men jag behöver lite "erbjudanden", PM:a mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Erbjuder dom nån fin rakeback på noiq? nay Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 nip-poängen uppdateras varje dag och VIP bonus en gång i veckan Så man får vip-bonusen (rb) i slutet av veckan???? Min affe sa den skulle komma varje dag, men jag kanske missförstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Så man får vip-bonusen (rb) i slutet av veckan???? Min affe sa den skulle komma varje dag, men jag kanske missförstod. NIP får du varje dag veckobonus varje fredag affiliaten får sin commission varje dag fortfarande väldigt skönt att få min bonus varje vecka istället för varje månad som på de flesta andra siterna tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 NIP får du varje dagveckobonus varje fredag affiliaten får sin commission varje dag fortfarande väldigt skönt att få min bonus varje vecka istället för varje månad som på de flesta andra siterna tycker jag Jag kan förstå att du tycker det! Jag håller med, det är lite som julafton varje fredag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Nån som vet hur mycket man måste raka för att komma top 10 i deras vip race ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limp_asterix Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Är det så att så att man växlar in NIP mot pengar (rakeback)? Betyder det isåfall att man blir av med dem poängen sen och inte kan använda dem i deras shop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 4 Mars , 2008 Rapport Share Postad 4 Mars , 2008 Är det så att så att man växlar in NIP mot pengar (rakeback)? Betyder det isåfall att man blir av med dem poängen sen och inte kan använda dem i deras shop? Nej. Du väljer mellan att få NIP eller en VIP cashbonus. Finns en mätare som du kan ställa in. 100% på ena eller t.ex. 50/50 om du vill ha det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Halloj! Nån som kan svara på vad detta spel genererar i bonus ungefär?: Ponera att jag tillhör VIP-nivå "Blue". Det är fredag och jag har spelat in 3000FPP sedan föregående fredag. Hur många $ genererar jag då i fredagsbonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 5 Mars , 2008 Rapport Share Postad 5 Mars , 2008 Jag kan svara exakt, men jag vet inte om jag får. Edit: kanske kan supporten också svara exakt på en rak fråga, jag begriper mig inte helt på reglerna de har att rätta sig efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Har jag missat något här? Man kan växla 10k fpp till 18 NIP, vilket ger 81000fpp för ett spel. Man får inget utöver det? (cirka 5%) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Du pratar ju om den så kallade grädden på det så kallade moset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxad1 Postad 6 Mars , 2008 Rapport Share Postad 6 Mars , 2008 Har skickat mail till noiqpoker flera ggr men inte fått nåt svar om vart deras licens är ifrån.. Vet att dom är från ett eu land men bara för det behöver inte licensen komma från ett eu land. Känns som att dom "undviker" att svara och då kan man ju tolka tystnaden som man vill. Kanske är någon annan som fått fram nån information? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chet Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Undrar varför dom har ett stängt race, dvs ingen poängställning syns? Måste finnas någon anledning till att mörka poängställningen, andra ipokersidor som expekt har ju öppen poängställning så kan inte vara något nätverkstvång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Undrar varför dom har ett stängt race, dvs ingen poängställning syns?Måste finnas någon anledning till att mörka poängställningen, andra ipokersidor som expekt har ju öppen poängställning så kan inte vara något nätverkstvång. Jag skulle också gärna se ett öppet race. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beckham Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Har skickat mail till noiqpoker flera ggr men inte fått nåt svar om vart deras licens är ifrån.. Vet att dom är från ett eu land men bara för det behöver inte licensen komma från ett eu land. Känns som att dom "undviker" att svara och då kan man ju tolka tystnaden som man vill. Kanske är någon annan som fått fram nån information? Någon som har uppdateringar angående det här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts