Vali3nt Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 vad pratar du om freddola? fattar inte EDIT: hm nu förstår jag inte, jag reggade ju min rakeback med kod från http://www.xxxx och nu har dom tagit bort noiq som partner på deras sida, ändå har supporten sagt till mig att jag e redo för rackback och att den SKA komma 4-5 september ( av dom fpp jag får ihop under augusti ) / Vali3nt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Någon som kan lösa mitt lilla mysterium. Började lira lite sporadiskt på NoIQ denna månad och har fått två bonusutbetalningar till mitt konto som jag inte vet varför? Är uppsignad via affe så det skulle ju kunna vara typ rb men brukar inte det komma en gång i månaden? Det är inte signupbonusen heller för den får jag som man ska. Är typ $10 per h så jag är glad men vad är detta för bonus? Står typ när jag loggar in "bonusutbetalning x-x" där xx är två specifika datum. RB på NoIq betalas ut en gång i veckan (fredagar). Precis på det sätt som du beskriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 vad pratar du om freddola? fattar inte EDIT: hm nu förstår jag inte, jag reggade ju min rakeback med kod från http://www.xxx och nu har dom tagit bort noiq som partner på deras sida, ändå har supporten sagt till mig att jag e redo för rackback och att den SKA komma 4-5 september ( av dom fpp jag får ihop under augusti ) / Vali3nt Rb finns inte länger på noiqpoker. Nu är det ett FPP system som baserar sig på vicken Vip level samt hur många FPP du drar in. Den komer som du säger 4-5 varje månad. Men innan det så fanns det ett annat system o det betalades ut varje fredag 1 gång i veckan. Dom som dock signade innan dom bytte har fortfarande kvar det så det kommer en gång i veckan om man vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 hm nu förstår jag inte, jag reggade ju min rakeback med kod från "affesida" och nu har dom tagit bort noiq som partner på deras sida, ändå har supporten sagt till mig att jag e redo för rackback och att den SKA komma 4-5 september ( av dom fpp jag får ihop under augusti ) / Vali3nt Generellt så får man behålla gamla avtal. Även om inga nya kan skapas hos en affe. Inget konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vali3nt Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Rb finns inte länger på noiqpoker.Nu är det ett FPP system som baserar sig på vicken Vip level samt hur många FPP du drar in. Den komer som du säger 4-5 varje månad. Men innan det så fanns det ett annat system o det betalades ut varje fredag 1 gång i veckan. Dom som dock signade innan dom bytte har fortfarande kvar det så det kommer en gång i veckan om man vill det. aha okej tack för hjälpen =) jag vet faktist inte varför de skulle va bättre och få det 1ggn i veckan, spelar ingen större roll för mig. Då får jag väl vänta o se och hoppas att alla fpps räknas in från augusti och att pengarna kommer 4-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Hur beräknar de uppgraderingen av ens vip-level? Står inget i pokerklienten längre och supporten/hemsidan blir man inte klok på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Hur beräknar de uppgraderingen av ens vip-level? Står inget i pokerklienten längre och supporten/hemsidan blir man inte klok på... http://www.noiqpoker.com/docs/vip.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Någon som kan lösa mitt lilla mysterium. Började lira lite sporadiskt på NoIQ denna månad och har fått två bonusutbetalningar till mitt konto som jag inte vet varför? Är uppsignad via affe så det skulle ju kunna vara typ rb men brukar inte det komma en gång i månaden? Det är inte signupbonusen heller för den får jag som man ska. Är typ $10 per h så jag är glad men vad är detta för bonus? Står typ när jag loggar in "bonusutbetalning x-x" där xx är två specifika datum. Du får bonusen utbetald i omgångar om 10 dollar.. men i cashier kommer den stå som olika stora klumpar beroende på hur mycket du spelar per dag... om du summerar dessa så kommer summan bli 600 dollar när du är klar med bonusen.. du får alltså inte dessa summor som det står i historyn utan de trillar in i omgångar om 10 dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Du får bonusen utbetald i omgångar om 10 dollar.. men i cashier kommer den stå som olika stora klumpar beroende på hur mycket du spelar per dag... om du summerar dessa så kommer summan bli 600 dollar när du är klar med bonusen.. du får alltså inte dessa summor som det står i historyn utan de trillar in i omgångar om 10 dollar Var cashbacken! Trodde den kom en gång i månaden men den kommer tydligen varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Vilket datum brukar bananerna komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Första veckan av månaden för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Fredag eftermiddag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Hur ser "personal deal" ut? Får man ngn % avdraget i shopen. Eller mer tillbaxs för fpp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vali3nt Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Hur ser "personal deal" ut? Får man ngn % avdraget i shopen. Eller mer tillbaxs för fpp? Vad jag vet så är de bara "the league" man får va med och delta i, vilket kan resultera i att man vinner ETP ticket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 När kommer bank-withdrawal att börja funka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Får man ngn cashback ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vali3nt Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Får man ngn cashback ? Inte "cashback" men man får en VIP bonus varje månad som baseras på hur många fpp du samlar. Ungefär samma sak ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Nu får man se korten vid allinsituationer pre-river i cashgame... yey.. mer spännande då.... poker är spännande. Jag älskar poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Nu får man se korten vid allinsituationer pre-river i cashgame... yey.. mer spännande då.... poker är spännande. Jag älskar poker. Tycker också om det även fast det inte riktigt är korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Tycker också om det även fast det inte riktigt är korrekt. Varför är det inte korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Varför är det inte korrekt? Det korrekta är att om du tillexempel går all in i cash game och jag synar dig ska jag vid river kunna mucka min hand om du visar upp en bättre hand. Detta enligt de pokerregler jag kan i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Synar man en all-in-bet på rivern så har man chans att mucka. Men åker degen in före rivern så ska korten upp. Dock så har man ju alltid kunnat se muckade händer på iPoker, vilket jag tycker är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts