Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

vad pratar du om freddola? fattar inte

 

EDIT: hm nu förstår jag inte, jag reggade ju min rakeback med kod från http://www.xxxx och nu har dom tagit bort noiq som partner på deras sida, ändå har supporten sagt till mig att jag e redo för rackback och att den SKA komma 4-5 september ( av dom fpp jag får ihop under augusti ) / Vali3nt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som kan lösa mitt lilla mysterium. Började lira lite sporadiskt på NoIQ denna månad och har fått två bonusutbetalningar till mitt konto som jag inte vet varför? Är uppsignad via affe så det skulle ju kunna vara typ rb men brukar inte det komma en gång i månaden? Det är inte signupbonusen heller för den får jag som man ska. Är typ $10 per h så jag är glad men vad är detta för bonus? Står typ när jag loggar in "bonusutbetalning x-x" där xx är två specifika datum.

 

RB på NoIq betalas ut en gång i veckan (fredagar). Precis på det sätt som du beskriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad pratar du om freddola? fattar inte

 

EDIT: hm nu förstår jag inte, jag reggade ju min rakeback med kod från http://www.xxx och nu har dom tagit bort noiq som partner på deras sida, ändå har supporten sagt till mig att jag e redo för rackback och att den SKA komma 4-5 september ( av dom fpp jag får ihop under augusti ) / Vali3nt

 

Rb finns inte länger på noiqpoker.

Nu är det ett FPP system som baserar sig på vicken Vip level samt hur många FPP du drar in.

Den komer som du säger 4-5 varje månad.

 

Men innan det så fanns det ett annat system o det betalades ut varje fredag 1 gång i veckan.

 

Dom som dock signade innan dom bytte har fortfarande kvar det så det kommer en gång i veckan om man vill det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm nu förstår jag inte, jag reggade ju min rakeback med kod från "affesida" och nu har dom tagit bort noiq som partner på deras sida, ändå har supporten sagt till mig att jag e redo för rackback och att den SKA komma 4-5 september ( av dom fpp jag får ihop under augusti ) / Vali3nt

 

Generellt så får man behålla gamla avtal. Även om inga nya kan skapas hos en affe. Inget konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rb finns inte länger på noiqpoker.

Nu är det ett FPP system som baserar sig på vicken Vip level samt hur många FPP du drar in.

Den komer som du säger 4-5 varje månad.

 

Men innan det så fanns det ett annat system o det betalades ut varje fredag 1 gång i veckan.

 

Dom som dock signade innan dom bytte har fortfarande kvar det så det kommer en gång i veckan om man vill det.

 

aha okej tack för hjälpen =)

jag vet faktist inte varför de skulle va bättre och få det 1ggn i veckan, spelar ingen större roll för mig. Då får jag väl vänta o se och hoppas att alla fpps räknas in från augusti och att pengarna kommer 4-5 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som kan lösa mitt lilla mysterium. Började lira lite sporadiskt på NoIQ denna månad och har fått två bonusutbetalningar till mitt konto som jag inte vet varför? Är uppsignad via affe så det skulle ju kunna vara typ rb men brukar inte det komma en gång i månaden? Det är inte signupbonusen heller för den får jag som man ska. Är typ $10 per h så jag är glad men vad är detta för bonus? Står typ när jag loggar in "bonusutbetalning x-x" där xx är två specifika datum.

 

Du får bonusen utbetald i omgångar om 10 dollar.. men i cashier kommer den stå som olika stora klumpar beroende på hur mycket du spelar per dag... om du summerar dessa så kommer summan bli 600 dollar när du är klar med bonusen.. du får alltså inte dessa summor som det står i historyn utan de trillar in i omgångar om 10 dollar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får bonusen utbetald i omgångar om 10 dollar.. men i cashier kommer den stå som olika stora klumpar beroende på hur mycket du spelar per dag... om du summerar dessa så kommer summan bli 600 dollar när du är klar med bonusen.. du får alltså inte dessa summor som det står i historyn utan de trillar in i omgångar om 10 dollar

Var cashbacken! Trodde den kom en gång i månaden men den kommer tydligen varje vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...