Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

VA? Hoppas ni skojar... har iPoker begränsat detta, eller Noiqpoker själva?

kanske bara något tillfälligt...?

 

Mailade supporten på noiqpoker och de sa att de kontaktat ipoker om detta och det ska nog bara vara en tillfällig bugg. Det ska gå att spela 16 bord...

Men ändå en begränsning på 16 bord...WTF!! :(

Jag har precis köpt en till 30 tums dell med 1600*2560 och då får det plats 40 bord utan överlappning med miniwiew....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade supporten på noiqpoker och de sa att de kontaktat ipoker om detta och det ska nog bara vara en tillfällig bugg. Det ska gå att spela 16 bord...

Men ändå en begränsning på 16 bord...WTF!! :(

Jag har precis köpt en till 30 tums dell med 1600*2560 och då får det plats 40 bord utan överlappning med miniwiew....

hahahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja, antar att många eller ( alla ) av er vet om vip månads bonusen, jag har mestadels lirat SNG så mina poäng har inte varit så höga precis

sen drar jag in o lirar lite cashgame och poängen stiger betydigt fortare.

Till skillnad mot andra rakeback är ju denna bonus baserad på dina FPP

vad jag undrar får man vip bonus för dom poäng man själv inte lagt medverkat i?

( om man foldar o andra på bordet lirar upp en stor pott blir de runt 8 poäng )

får man cash för dessa med? isåfall är de hyffsat lätt o grinda ihop en bra bonus ;-) / Vali3nt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du läser min fråga så besvarar inte den sidan de:P

 

Du undrar om du får bonus även om du inte lägger in pengar i potten själv? Ja det får du.

 

Nu förstår jag inte vad det spelar för roll. Du vill alltså spela garanterat förlorande svintight spel BARA för att inte behöva lägga in rake själv? Din cashbonus på ~30% rb gör inte så jäkla mycket skillnad då. Du kommer backa jättemycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är inte lätt när man inte kan spela poker utan får hitta andra sätt att tjäna pengar på. Utnyttja andra dvs.... äckel..

 

Ursäkta?

Du är ju bara dum om du vill betala 2-4 stora blindar per 100 händer i rake utan att få ett öre tillbaka.

Sen tjänar du ju knappast på att få tillbaka 1-2 stora blindar i en dealtcardbonus, du bara inte förlorar lika mycket som du gör i en contributed bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är inte lätt när man inte kan spela poker utan får hitta andra sätt att tjäna pengar på. Utnyttja andra dvs.... äckel..

 

Lol ta det lugnt va.

 

Jag har betalat $2737 i rake på 13139 händer på $5/10 FL @ noiqpoker den här månaden. Och du kallar mig äckel för att jag får lite tillbaka? :roll:

 

Intelligens plx.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta?

Du är ju bara dum om du vill betala 2-4 stora blindar per 100 händer i rake utan att få ett öre tillbaka.

Sen tjänar du ju knappast på att få tillbaka 1-2 stora blindar i en dealtcardbonus, du bara inte förlorar lika mycket som du gör i en contributed bonus.

Vad gaggar du om nu? Du sitter och utnyttjar systemen till max. Kör på med ditt nitiga breakeven-spel för att sen få ta deal av bordets totala rejk som du själv knappt har bidragit till ett piss. Jag förstår inte varför det finns sajter som har kvar de här dealsen. Äckliga blodsugare.

 

EDIT: Sorken är nu varnad för sitt språkbruk här i ngr inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gaggar du om nu? Du sitter och utnyttjar systemen till max. Kör på med ditt nitiga breakeven-spel för att sen få ta deal av bordets totala rejk som du själv knappt har bidragit till ett piss. Jag förstår inte varför det finns sajter som har kvar de här dealsen. Äckliga blodsugare.

 

HAHAHA du tror inte pedroboy bidrar mer än andra när han drar in 200k FPPs på en dag? Seriöst är du dum på riktigt eller vad det är det frågan om.

 

Nu vet jag inte hur pedroboy kör, men jag gillar dom här noiqpoker racen, men inte fan kör jag tightare för det? Jag bidrar lika mycket som alla andra. Förstår inte vad ditt problem är.

 

Förstår verkligen inte hur du tänker. Blodsugare och äckel för att man tar del av en promotion som en sida erbjuder. :roll:

 

Igen: Jag har betalt $2737 på 13139 händer. Noiqpoker ger mig lite tillbaka om jag spelar mer än resten på sidan. Hur är jag äcklet och blodsugaren här och inte noiqpoker? Jag kanske är dum som inte fattar hur du menar, men uppskattar om du kunde förklara då så jag förstår.

 

Sen, om du skriver saker på ett jättestort forum får du acceptera att du får svar från fler än bara en person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHA du tror inte pedroboy bidrar mer än andra när han drar in 200k FPPs på en dag? Seriöst är du dum på riktigt eller vad det är det frågan om.

 

Nu vet jag inte hur pedroboy kör, men jag gillar dom här noiqpoker racen, men inte fan kör jag tightare för det? Jag bidrar lika mycket som alla andra. Förstår inte vad ditt problem är.

 

Förstår verkligen inte hur du tänker. Blodsugare och äckel för att man tar del av en promotion som en sida erbjuder. :roll:

 

Igen: Jag har betalt $2737 på 13139 händer. Noiqpoker ger mig lite tillbaka om jag spelar mer än resten på sidan. Hur är jag äcklet och blodsugaren här och inte noiqpoker? Jag kanske är dum som inte fattar hur du menar, men uppskattar om du kunde förklara då så jag förstår.

 

Sen, om du skriver saker på ett jättestort forum får du acceptera att du får svar från fler än bara en person.

Men vem fan är du? Jag har inte sagt ett piss om dig. Käft nu.

 

EDIT: Sorken är nu varnad för sitt språkbruk här i ngr inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...