Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

Har inga problem att logga in på hemsidan.

 

Poker klienten fungerar inte att logga in på, kommer upp fel meddelandet:

"due to technical problem login to poker"

 

Support vet inget heller, de testa med skicka ett nytt lösenord till mig, hjälpte dock inte.. har testat att avinstallera klienten.

 

Någon som råkat ut för samma sak?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det lät som du hade något emot folk som föredrog dealtbonusar före contributedbonusar och att du kallade dom för äckel och blodsugare.

 

Förlåt om jag missförstod.

Nej jag hatar nits som enbart spelar för rakebacken som de själva inte har varit med och bidragit något för. Då även givetvis i form av bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gaggar du om nu? Du sitter och utnyttjar systemen till max. Kör på med ditt nitiga breakeven-spel för att sen få ta deal av bordets totala rejk som du själv knappt har bidragit till ett piss. Jag förstår inte varför det finns sajter som har kvar de här dealsen. Äckliga blodsugare.

 

EDIT: Sorken är nu varnad för sitt språkbruk här i ngr inlägg.

 

 

Jag personligen betalar nog mer rake än de flesta. Jag har vunnit tre race på ipoker klienter, och betalar 5 siffriga belopp i kronor i rake varje månad.

 

Varför hatar du lättlästa vekthigta nits? Det är väl bara för dig att äta upp dom med ditt LAG-svårlästa-fancy-spel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag hatar nits som enbart spelar för rakebacken som de själva inte har varit med och bidragit något för. Då även givetvis i form av bonusar.

 

Visst jag håller med dig om att det är störigt med sådana spelare. Men man kan ju inte bli sur på spelarna, de får ju spela precis som de vill. Däremot har jag svårt att förstå varför ett nätverk har ett dealt rakesystem. Men det kanske finns värde för nätverken i att gynna nits. Spontant känns det dock att ett pokernätverk bör eftersträva ett vilt spel med stora potter och många spelare. Men det kanske är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst jag håller med dig om att det är störigt med sådana spelare. Men man kan ju inte bli sur på spelarna, de får ju spela precis som de vill. Däremot har jag svårt att förstå varför ett nätverk har ett dealt rakesystem. Men det kanske finns värde för nätverken i att gynna nits. Spontant känns det dock att ett pokernätverk bör eftersträva ett vilt spel med stora potter och många spelare. Men det kanske är fel.

 

Spontant känns det som att ett pokernätverk vill att pengarna så sakta som möjligt ska hamna hos samma person. Ju galnare spel ju färre händer krävs för att de bra spelarna ska vinna de sämre spelarnas pengar. Visst blir det kanske lite mindre i rake per pot men spelarna borde överleva längre och hinna generera mer rake.

 

Jag tror att ett bord med många nits kommer generera mer rake över tiden innan "matchen " är över en ett bord fullt med galningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag personligen betalar nog mer rake än de flesta. Jag har vunnit tre race på ipoker klienter, och betalar 5 siffriga belopp i kronor i rake varje månad.

 

Varför hatar du lättlästa vekthigta nits? Det är väl bara för dig att äta upp dom med ditt LAG-svårlästa-fancy-spel?

Oj, du är verkligen helt lost.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spontant känns det som att ett pokernätverk vill att pengarna så sakta som möjligt ska hamna hos samma person. Ju galnare spel ju färre händer krävs för att de bra spelarna ska vinna de sämre spelarnas pengar. Visst blir det kanske lite mindre i rake per pot men spelarna borde överleva längre och hinna generera mer rake.

 

Jag tror att ett bord med många nits kommer generera mer rake över tiden innan "matchen " är över en ett bord fullt med galningar.

 

Ja ett bra argument. Men jag är inte helt övertygad att det är bra för ett nätverk att ge extra fördelar för nits. Det finns en mängd faktorer som spelar in.

Att det är bra med dealt rakesystem för en ensild pokersida med många nits i ett större nätverk är jag dock övertygad om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe ja sant, jag kollade på en annan ipokers vipshop, för att se ungefär hur dom räknar.. ett klädplagg låg på runt 11k poäng, ps3 500kpoäng tror jag.

Så de verkar ju inte så lovande :roll:

 

Ett Ps3 för 500k poäng INTE lovande?!!?! Har du ramlat och slagit dig? 500k poäng = $500 = Halva priset för ett Ps3?!??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett Ps3 för 500k poäng INTE lovande?!!?! Har du ramlat och slagit dig? 500k poäng = $500 = Halva priset för ett Ps3?!??

 

OMG det är sjukt bra om det blir såna priser.. dubbla värdet av FPP är extremt bra... 1.5x är bra..

men jag vänatar mig <1

 

bara att hoppas!

 

vore kul om det finns nån ubergrej för 10 mille FPP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej pokervänner,

 

Idag har vi lanserat en av de promotions som är unika för våra VIP 6 spelare.

 

The League – består av 8 kvalturneringar där du har chansen att samla poäng för att ta en plats i vår stora final där 10 personer kommer att göra upp om 3 stycken EPT biljetter.

 

Den första turneringen kommer att spelas söndagen den 9:e september.

För mer information kolla här.

 

Lycka till vid borden :)

 

//David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, hur länge tror ( vet ) ni att den här VIP bonusen "(rakebacken)" kommer pågå för NOIQ?.. tror ni bara de är tillfälligt?

 

Den bonus man får av oss genom VIP systemet är endast baserad på antal genererade FPPs och har således ingenting att göra med någonting annat.

 

Vårt VIP system är tillåtet av iPoker och finns ingenting i dagsläget som verkar tyda på att dom plötsligt skulle förbjuda det.

 

Ni kan känna er fortsatt trygga som spelare hos oss då vi jobbar hårt med att följa det regler som ges inom nätverket :)

 

 

/David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...